Natuurlijk weten jij en ik dat er veel topics en reacties in KLB schromelijk worden overdreven. Ik doe daar zelf ook aan mee, dat geef ik toe.
Maar nu loop ik de laatste tijd tegen iets afschuwelijks aan wat me écht mateloos irriteert.
Dat is dat gare tiefuswijf van de C1000-reclame

Dat varken wordt ingezet als tegenhanger van Harry Piekema, maar faalt echt volkomen. De reclames zijn totaal niet grappig, ontzettend overdreven en ik zap dan ook weg als hij voorbij komt.
Zo'n vies opgewekt wijf met haar standaard kutgrapjes, wat hebben we het leuk en gezellig bij C1000. Nou niet dus

Wat is ze spontaan en aardig
Welke supermarktklant wil er nou weten wat er in zo'n zwaar gesponsord verrassingspakket zit

? De tokkie uit de reclame wel, bah, het lijkt wel zo'n reclame van Nederland positief.
Klacht: OPHOEREN MET DIE VADSIGE BLONDE HUISVROUW/ZEUG

Klachtverantwoording:
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=bKIJx0QTnqw[ Bericht 0% gewijzigd door Hetiszover op 16-07-2009 00:18:58 ]
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.