quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
Onze fonkelnieuwe OP is verdwenen uit Photobucket, dus ik kon 'm niet kopiëren.
Dat is het werk van Gellius geweest.... die saboteert hier de boel....quote:
Tong is misschien naar een echte hoer?quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
Met zo'n TT zou je toch verwachten dat tong erop af zou vliegen, hè?
Hij is eerder naar de overkant voor een broodje shoarma.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Tong is misschien naar een echte hoer?
De vrouw van de Shoarmaboer verdiend ook bij.....quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij is eerder naar de overkant voor een broodje shoarma.
Dus als tong al FOK!kend een broodje shoarma gaat halen en twintig minuten wegblijft, duurt de wip vijf minuten en de shoarma vijftienquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:23 schreef mr_anonimous het volgende:
De vrouw van de Shoarmaboer verdiend ook bij.....
Nee de slogan van de shoarmahoer is : Kom klaar terwijl u wacht.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus als tong al FOK!kend een broodje shoarma gaat halen en twintig minuten wegblijft, duurt de wip vijf minuten en de shoarma vijftien
Hoe kán dat nouquote:
Hoerenloper?quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Geen zeevaarder, geen John Hurt.
Het had gekund natuurlijk. Het plaatje is wel aan de blote kant voor Photobucket.quote:Ligt niet aan Photobucket, ik had zelf iets fout gedaan
Geen idee, ik ken hem niet persoonlijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoerenloper?
Ik had het woordje 'afbeelding' in de code niet weggehaald en toen stond er een blokje met de mededeling dat Photobucket 'm niet meer hostte. Als de code gewoon niet had gewerkt, was ik eerder gaan nadenkenquote:Het had gekund natuurlijk. Het plaatje is wel aan de blote kant voor Photobucket.
Bijna.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je klaar voor De Vierdaagse, wyccie?
Nog 5 dagen. Heb je het Vierdaagse-lied al uit je hoofd geleerd?quote:
Ik zou het toch nog maar even oefenen. Als iedereen om je heen het de hele dag zingen kun je natuurlijk niet achterblijven. Allen voor één, één voor allen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:00 schreef wyccie het volgende:
Dat lied ken ik niet.
En ik ga niet zingen. Daar doe ik niemand een plezier mee.
Jazeker.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
Maar je gaat wel meedoen?
Woont Twan nu bij zijn vader?quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:24 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben verdreven uit mn bedZowel Peace als Twan liggen er te slapen. Twan is gisterenavond eventjes gekomen en nachtje blijven slapen, vandaag weer naar zn vader en dan komt hij dinsdag weer voor 3 weken
Nee, het is nog steeds een week om en om, maar ivm de vakantie is hij daar nu 3 weken en vanaf a.s. dinsdag 3 weken bij ons. Daarna is het gewoon weer om en om een week. Twan is net dinsdag teruggekomen van 12 dagen Bulgarije en wilde graag ons even weer zien en een nachtje hier slapen.quote:
Ah zo dus. Ik dacht al....quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, het is nog steeds een week om en om, maar ivm de vakantie is hij daar nu 3 weken en vanaf a.s. dinsdag 3 weken bij ons. Daarna is het gewoon weer om en om een week. Twan is net dinsdag teruggekomen van 12 dagen Bulgarije en wilde graag ons even weer zien en een nachtje hier slapen.
Het zou denk ik ook eerder andersom zijn, dat hij bij ons zou wonen.... af en toe laat hij dat doorschemeren, maar op een gegeven moment is het ook weer prima zoals het nu is. Hij is ook heel erg gek op/met Lennon, hij had hem het meest gemist de afgelopen 2 weken.quote:
Hij is natuurlijk ook nog een jong ventje. Maatje van mij woonde vroeger bij zijn moeder maar is later bij zijn vader gaan wonen. Ivm relaxtere regels..... Wel schattig dat hij zo van zijn broertje houdt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het zou denk ik ook eerder andersom zijn, dat hij bij ons zou wonen.... af en toe laat hij dat doorschemeren, maar op een gegeven moment is het ook weer prima zoals het nu is. Hij is ook heel erg gek op/met Lennon, hij had hem het meest gemist de afgelopen 2 weken.
Ja precies.. .en de ene keer is het hier leuker en de andere keer daar, ach zo lang hij er niet echt last van lijkt te hebben, is het prima zoals het nu is.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk ook nog een jong ventje. Maatje van mij woonde vroeger bij zijn moeder maar is later bij zijn vader gaan wonen. Ivm relaxtere regels..... Wel schattig dat hij zo van zijn broertje houdt.
Kwam ook bij dat die jongen het niet met moeders nieuwe vriend kon vinden. Maar die kwam ook in zijn leven op zijn veertiende.... In jullie geval is dat al anders. Peace is gewoon ook een soort vader voor hem toch?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja precies.. .en de ene keer is het hier leuker en de andere keer daar, ach zo lang hij er niet echt last van lijkt te hebben, is het prima zoals het nu is.
Ja, is ook erg schattig.
Ja Peace kent hem al sinds Twan 2 is. Twan is dus gewoon met Peace opgegroeid en sinds mijn zwangerschap en de bevalling van Lennon is hun relatie ook hechter geworden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kwam ook bij dat die jongen het niet met moeders nieuwe vriend kon vinden. Maar die kwam ook in zijn leven op zijn veertiende.... In jullie geval is dat al anders. Peace is gewoon ook een soort vader voor hem toch?
Je hebt leuke knullen volgens mij.... Alle 3.
Ik wil je niet bang maken hoor maar in de puberteit kan daar nog wel verandering in komen...... Maar na hun 21ste klaart dat bij jongens ook meestal weer weer op.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja Peace kent hem al sinds Twan 2 is. Twan is dus gewoon met Peace opgegroeid en sinds mijn zwangerschap en de bevalling van Lennon is hun relatie ook hechter geworden.
Vooruit ja, alle 3 zijn leuk...
Ach dat zien we tegen die tijd wel weer, wie dan leeft, dan zorgt. Pubertijd is zoiezo voor sommige kinderen een heftige periode, al schijnen jongens er minder last van te hebben dan meisjes. Ik ga het meemaken....quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wil je niet bang maken hoor maar in de puberteit kan daar nog wel verandering in komen...... Maar na hun 21ste klaart dat bij jongens ook meestal weer weer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |