doos, post, rekening, goedkoperquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
doos?
leg uit
hallo allemaal trouwens![]()
ah oke.. bedankt voor de uitlegquote:
The joy of paintingquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja dat blijkt. Hier is het zonnetje uit de tuin helaas..(en ziet er uit alsof het gaat regenen). Dus ben genoodzaakt om verder binnen te schilderen. Voordeel tussen de lagen verf in..is dat de laptop dichtbij staat.
Nee ik heb het onder controle.. Het gaat niet om plintjes vervenquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
The joy of painting![]()
Droogt je verf niet te snel?
een kloddertje roze hier.. een kloddertje roze daar....quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee ik heb het onder controle.. Het gaat niet om plintjes verven
Nou hij houdt niet zo van roze.. Dus ik houd het maar bij het uitzicht wat ik schilderen moetquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
een kloddertje roze hier.. een kloddertje roze daar....
teruglezenquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:36 schreef D. het volgende:
[..]
Blij dat het duidelijk is
anders moet je ff terugelezen
Dan hoop ik dat je niet zo'n uitzicht hebtquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:52 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou hij houdt niet zo van roze.. Dus ik houd het maar bij het uitzicht wat ik schilderen moet
Euh neej.. komt bij een muur achter een zwembad in de tuin. Uitzicht op water en bergen..quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je niet zo'n uitzicht hebt![]()
[ afbeelding ]
pas je wel op dat niemand er 'doorheen' looptquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:05 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
kan een beetje schilderen..
poosje geleden al dat ik die plaatste (november geloof ik of zo..)quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
pas je wel op dat niemand er 'doorheen' loopt![]()
mooi hoor
Hoi Dot!quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
Euh neej.. komt bij een muur achter een zwembad in de tuin. Uitzicht op water en bergen..
Shit dat is vet..quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:05 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
kan een beetje schilderen..
zelf geplaktquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:37 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Shit dat is vet..![]()
Kan mij zelf opgeplakte mooie behangetje niet tegenop
voel er nix van... echter het gevoel dat het me geeft wetende dat ik debet ben aan het feit dat Huub naast DGK nu ook daar eeuwige vierde is is een voldanequote:Op donderdag 16 juli 2009 18:39 schreef HiDiHo het volgende:
Hé bommie![]()
en? hoe voelt het nu om immortalised for eternity te zijn?
zou ie al uitgehuilt zijn?quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
voel er nix van... echter het gevoel dat het me geeft wetende dat ik debet ben aan het feit dat Huub naast DGK nu ook daar eeuwige vierde is is een voldane
Hoop niet dat hij aan het huilen is geweest.. dat zou wel een kuttoekomstbeeld voor het kind zijn ..;)quote:
echt dat nieuwe behang..quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
zelf geplakt![]()
Ik kan wel redelijk klussenmaar behangen is echt een NO GO for mij.
leuke naden, patroontje etc om gek van te worden!
maar dank
Dat zoiezoquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoop niet dat hij aan het huilen is geweest.. dat zou wel een kuttoekomstbeeld voor het kind zijn ..;)
net heeeeeeeeeeeeeel even... ander onderwerp?quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
net heeeeeeeeeeeeeel even... ander onderwerp?
doe maar..quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
net heeeeeeeeeeeeeel even... ander onderwerp?
Dat kan dus nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:39 schreef Dottey het volgende:
om toch een beetje over "overleven" te praten ..
Man overleeft op onbewoond eiland
hoezo over overleven?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:39 schreef Dottey het volgende:
om toch een beetje over "overleven" te praten ..
Man overleeft op onbewoond eiland
me luv you long timequote:
9?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
overleven is sowwwwwwwwwww....2000 en nog wat![]()
Dan ga ik ook maar wat nuttigs doen ondertussenquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:10 schreef Laysa het volgende:
ik vrees dat mn bijdrage hier weer zal blijven steken...maar ik lees wel mee
Nou....die mag je niet missen hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:11 schreef versabommie het volgende:
Ik ga denk ik bankhangen en een kwaliteitsfilm kijken!
deze: Lesbian Vampire Killers
Doei lieffiequote:Op donderdag 16 juli 2009 21:11 schreef versabommie het volgende:
Ik ga denk ik bankhangen en een kwaliteitsfilm kijken!
deze: Lesbian Vampire Killers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |