neequote:Op woensdag 15 juli 2009 23:48 schreef Druktemaker het volgende:
Is jouw vriendin een dier of zo?
Wat is :S?
heeft élk vrouwelijk zoogdier.quote:
jah, jij nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:48 schreef Druktemaker het volgende:
:S = smilie die beetje wazig kijkt :Squote:Op woensdag 15 juli 2009 23:48 schreef Druktemaker het volgende:
Oké, RAAR :Squote:Op woensdag 15 juli 2009 23:51 schreef stofzuierslang het volgende:
[..]
:S = smilie die beetje wazig kijkt :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
is geen hoax wtf :S nerdquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:08 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
H. ahahahahhah. geil
O: nderwerp is episch gefaald.
A: ndere dingen verzinnen volgende keer want dit is te makkelijk.
X. Xxxxx
wtf :Squote:
Ik stimuleer dit soort opmerkingenquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:08 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
H. ahahahahhah. geil
O: nderwerp is episch gefaald.
A: ndere dingen verzinnen volgende keer want dit is te makkelijk.
X. Xxxxx
Hoe kan zij stiekem d'r hand onder jouw ass (no homo) doen om die fart op te snuiven? TS verzint onzin maar fuckt de details op, waardoor blijkt dat hij het gewoon zelf doet, maar 't probeert te verbloemen als Ambi Purquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:47 schreef stofzuierslang het volgende:
dus hand er onder, ruften en dan gelijk inhoud in neusje, en soms doet ze dat ook bij mij als ik aan het afwassen ben, zo stiekem :S
volgens mij begrijpen we elkaar niet helemaaal he?quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe kan zij stiekem d'r hand onder jouw ass (no homo) doen om die fart op te snuiven? TS verzint onzin maar fuckt de details op, waardoor blijkt dat hij het gewoon zelf doet, maar 't probeert te verbloemen als Ambi Pur.
Ik begrijp je inderdaad niet, nee. Met je rare fetisjquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:25 schreef stofzuierslang het volgende:
[..]
volgens mij begrijpen we elkaar niet helemaaal he?
Ze duwt haar hand onder TS's neus.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe kan zij stiekem d'r hand onder jouw ass (no homo) doen om die fart op te snuiven? TS verzint onzin maar fuckt de details op, waardoor blijkt dat hij het gewoon zelf doet, maar 't probeert te verbloemen als Ambi Pur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |