De technische 'stad' zit op het strand van Tenerifequote:Op woensdag 29 juli 2009 22:43 schreef Charles.Darwin het volgende:
Sportieve uitdaging? Het zal wel weer een financiële uitdaging worden ... het geld zal snel weer op zijn en deze keer houdt de gemeente Arnhem de hand op de knip. Bleek nogal wat mis te zijn gegaan met de vorige "injectie".
Staat er nog een leuke speler op HAFC die we kunnen pitchen bij de technische stad?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:58 schreef Blawh het volgende:
Op Hafc.nl worden alleen de bekende namen geschreeuwd, en iemand die naar Frankrijk was geweest had een leuke speler gezien bij een 2e divisieclub ofzo. Misschien kunnen ze daar een tussenlanding maken.
Nico-Jan zal wel weinig trek hebben in een vakantie met zo'n oude snoeperd die de hele tijd op z'n vrouw zit te geilen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Volgens mij zijn ze ook echt samen op vakantie, ik zie het al zo voor me
Zijn ze niet ergens aan het onderhandelen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:07 schreef Damzkieee het volgende:
Hadden we het er al over gehad dat het op zijn minst vreemd is dat beide heren in dit stadium van de voorbereidingen TEGELIJK op vakantie gaan?!
Ja op het strand van Cannes met de zonnebrillennegerquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zijn ze niet ergens aan het onderhandelen?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja op het strand van Cannes met de zonnebrillenneger
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja op het strand van Cannes met de zonnebrillenneger
Ik sta nergens van te kijken hoor, bij Heraclesquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:16 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Ze zijn heus niet beiden op vakantie, daar geloof ik niks van. In zo'n kleine organisatie laat je je twee belangrijkste mensen niet gelijk op vakantie gaan, zeker niet tijdens de drukste periode van het seizoen.
Betutteling gaat maar verder en verder.quote:Informatie voor bezoekers Polman Stadion
De KNVB heeft een landelijke regel dat de trapopgangen, bordessen, grachten en looppaden in de stadions tijdens de wedstrijden vrij van toeschouwers moeten zijn. Heracles Almelo zal zich hieraan moeten conformeren. Tijdens de wedstrijd zult u plaats moeten nemen op de tribune en mag u zich niet ophouden op de boven genoemde plekken. Dit in het kader van de veiligheid. Dit alles ter beoordeling van de (hoofd)stewards. Vanaf 1 augustus zal Heracles Almelo hier scherper op gaan toezien. Wanneer u deze regel overtreedt zal na een waarschuwing een stadionverbod voor drie thuiswedstrijden volgen. Heracles Almelo gaat er vanuit dat deze op te leggen sanctie tot een minimum beperkt zal blijven. Wij wensen u als trouwe supporter een zeer mooi voetbalseizoen en hopen ook dit jaar weer op uw volledige steun.
Absoluut, zonder twijfel.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:54 schreef Ytereo het volgende:
Zal Flederus basis staan dit seizoen. Altijd wel gecharmeerd van hem.
Je bent geen eigen baas meer in het stadion hoor, dat is helaas al verleden tijd. Ergste is dat ze steeds meer en meer maatregelen gaan nemen, alsof het Polman Stadion een onveilig slachtveld is. Ik voorspel dan ook binnen 10 jaar een hoog hek om het veld.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:39 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Dat zou de eerste groep moeten zijn, maar dat lijkt me niet erg gemakkelijk want kun je mensen tegenhouden om naar huis te gaan? Lijkt me niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |