quote:Jürgen Gjasula en Samuel Armanteros op proef.
Heracles Almelo heeft twee nieuwe spelers op proef. Samuel Armanteros en Jürgen Gjasula werken een stage af bij de selectie van trainer Gertjan Verbeek. Samuel Armanteros is een achttienjarige aanvaller afkomstig van SC Heerenveen. De linksbenige Armenteros kwam in het verleden uit voor het nationale elftal van Zweden onder-16 en traint deze hele week mee. Jürgen Gjasula speelt voor FC Basel in de swiss Super league. De 23-jarige middenvelder is vandaag en morgen op proef. Beide spelers zullen dinsdag in actie komen bij de beloften die spelen tegen Kasimpasaspor (19:00 uur). Hieronder een fotoreportage van de proefspelers tijdens de training van maandag.
Vorig seizoen wel, dus denk morgen ook wel.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:08 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Gjasula moet dan onze creatieve nummer 10 worden, morgen maar eens naar de beloften kijken. Is dat gratis in het Polman?
Sure, ik pak FM er wel weer even bijquote:Op maandag 27 juli 2009 17:52 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Haha, is het echt? Dat moet wel heel stom toeval zijn, of amateurisme ten top. De club kan nog wel wat scouts gebruiken, wellicht zijn er onder de fans mensen die er kijk op hebben en zich voor een kleine vergoeding in willen zetten!
quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:52 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Haha, is het echt? Dat moet wel heel stom toeval zijn, of amateurisme ten top. De club kan nog wel wat scouts gebruiken, wellicht zijn er onder de fans mensen die er kijk op hebben en zich voor een kleine vergoeding in willen zetten!
quote:Heracles begint met Overtoom op tien
Michael, 25-07-2009 om 14:07
Ze zoeken een passer met techniek? Hier is hij. Transfervrij, jong, technisch, passer en fysiek sterk. Lijkt me zeker de moeite waard om eens te bekijken!
JÜRGEN GJASULA
http://www.dailymotion.com/video/x9wch8_jurgen-gjasula_sport
niks gelezen dan 2 pagina's over Twente, en 3 regeltjes over Heraclesquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:06 schreef Damzkieee het volgende:
Hahahah geweldig
Heerkes was zaterdag nog bij onze rode buren. Volgens mij heeft hij nog niks te doen.
Vanavond even kijken dan bij onze beloften. Lijkt me wel een goed team wat ze nu hebben.
Hoorde vanmorgen van mijn collega iets over Jan-Arie van der Heyden, zou in Tubantia iets gestaan hebben over link met Heracles? Anyone?
hmm, het was een rooie collega, zal wel zitten te stoken dus.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:31 schreef Incolumis het volgende:
[..]
niks gelezen dan 2 pagina's over Twente, en 3 regeltjes over Heracles
Je had het over de beloften, die hebben inderdaad een mooi elftal dit seizoen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
hmm, het was een rooie collega, zal wel zitten te stoken dus.
Weet ook meteen weer waarom ik die krant niet heb
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | Mangafic Reekers Aankoop Jallo Schuurman Shayesteh Pech Overtoom Schulmeister Paddy |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |