Oooeeehh Dude hoe was het???
Ik moet nog even wachten... Nog precies 50 dagen te gaan!!! En elke dag krijg ik er weer meer zin in!
Over 2 weken - 1 dag gaan we al in ondertrouw. OMG! Wat gaat de tijd SNEL!!!!
De dag voor de ondertrouw gaan we de kaarten versturen. Ik gok dat we deze week de kaarten gaan laten drukken. Ik heb ze zelf ontworpen

Vriendlief is gisteren een pak wezen uitkiezen. Uiteraard was ik er niet bij, maar zijn moeder wel. Ze zijn bij dezelfde winkel geweest als waar ik mijn jurk gekocht heb. Die heeft de winkel achter gehangen zodat mijn aanstaande de jurk nog niet kan zien

Toen mijn lief zijn pak had uitgekozen, zijn schoonmama en de verkoopster naar mijn jurk gelopen en volgens mijn schoonmama past het perfect bij elkaar. Ik ben zó benieuwd!!!
Volgende week gaan we bij de feestlocatie eten en dan e.e.a. bespreken met de eigenaar. Leuk!
Ook hebben we vorige week ons eerste gesprek gehad met de pastoor, en dat was erg leuk. Leuke pastoor, erg vriendelijk en helemaal zoals ik het zou willen op mijn bruiloft.
Ook hebben we de ringen alvast gepast. Ze zijn nog niet klaar, de ring bestaat uit 2 lagen, maar de onderlaag hebben we gepast en dat was ook erg geinig, omdat het niet
zomaar een ring is natuurlijk!
Bedankjes zijn bedacht en gaan we ook binnenkort regelen. Nu alleen nog de bloemen en de taart, en cadeautjes voor de getuigen. Jeetje, ik heb er echt zoveel zin in, ik ontplof bijna, haha!