Bitterballen ben ik tegen gekomen op alle soorten bruiloften. Tot en met chique de friemel feestjes aan toe die meer kosten dan een auto. De bitterballen en vlammetjes deden het vaak beter als de luxe sushi hapjes, zalm en kaviaar, ook bij bankiersfamilies en "oud geld". ('k werkte tijdens mijn studietijd in een luxe hotel).quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh my. Ik ben net terug van het huwelijksfeest van mijn nachtmerries.![]()
Er waren stukjes. En polonaises. En schalen met blokjes kaas en bitterballen. En een haringkar. En een band met veel te harde muziek.
Het was best gezellig om tijdens het roken buiten weer even bij te kletsen met familie die we al heel lang niet gezien hadden maar ik moet er niet aan denken dat het mijn bruiloft zou zijn.
Nee, ik ga er niet erg op vooruit!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:37 schreef Bluezz het volgende:
Dude! Nou breekt mijn klomp!
Zíjn achternaam? Die is toch niet veel bijzonderderder dan de jouwe?![]()
Gekke romantische vrouwenmenschen
Geef niks hoor Dude.Hedde toch 5 minuutjes feestquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee! Alsof het huwelijk een feest is zeg! Het is afzien! En een werkwoord! En een serieuze zaak waarover men niet te lichtzinnig dient te denken!Dat feest maar en dat doet maar.
![]()
We houden er totaal niet van om in de belangstelling te staan, dus een bruiloft zou niets voor ons zijn. Ik moet er werkelijk niet aan denken en vind de meeste bruiloften ook als gast trouwens strontvervelend.
Bovendien geven we liever zo af en toe eens een dik feest zónder reden. Want dat vinden we wél leuk en dan draait het verder ook lekker niet om ons!![]()
Ja, we wilden nog even laten zien dat we niks in de normale volgorde doenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Leuk RewimoLekker duidelijk, ik hou daar wel van
quote:Op zondag 19 juli 2009 13:54 schreef Rewimo het volgende:
qltel en ik hebben elkaar leren kennen op een bijeenkomst van een mailinglist, dus strikt genomen wel jaWe kunnen daardoor zeggen dat we elkaar op Nyenrode hebben leren kennen
Hij bracht me na afloop naar het station, mailde de volgende dag of ik goed aangekomen was en een week en 70 mailtjes later stond ie op de stoep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |