abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71402588
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:56 schreef kleinvogelijn het volgende:
@ aiemkoel:

Mooie, op maat gemaakte en zeer schappelijk geprijsde jurken kun je vinden op www.china-eshop.net.
Het is een Duitstalige site waar je op maat gemaakte trouw- en feestjurken en toebehoren kunt bestellen. Ik heb er zelf mijn trouwjurk besteld en het was he-le-maal super!!

Je kiest een jurk uit, voert al je maten in ( ze zetten er ook nog bij hoe je goed moet opmeten), je maakt geld over en ondertussen kun je gewoon mailcontact hebben met hun als je vragen hebt.
Als het eenmaal zo ver is dat je jurk klaar is ( bij mij 4 weken na bestellen) kan je op de site bij Versandmitteilung zien wanneer jouw jurk verzonden is uit China en kun je hem tracken tot je voordeur.

Mijn jurk kostte ¤ 280, + ¤ 10 verzendkosten. Service is prima, je kan ook kleurstaaltjes laten opsturen. Ze hebben bij mij zeer snel geleverd terwijl ik relatief kort voor mn trouwdag de bestelling heb doorgegeven. Ze waren zelfs al begonnen met maken voordat ze het geld op hun rekening hadden staan Ik heb alleen in NL de sleep er af laten halen voor 2 tientjes omdat ik die toch niet bij mij vond passen.

Succes, gewoon doen! PS mijn jurk was BG18
Thanx, we gaan zeker even kijken.
En die Duitse taal heb je zo omgezet naar het Engels (vlaggetje rechtsboven)
Jouw jurk is trouwens erg mooi, denk dat mijn meisje hem ook erg mooi vind!

We gaan het nu anders doen...zaterdag gaat ze met m'n zussen shoppen, en dan maakt ze een soort van top 3 van wat ze mooi lijkt. Ze wil er zelf eigenlijk ook niet teveel geld aan uitgeven, dus dat moet wel lukken denk ik. We kunnen de jurk die ze dan mooi lijkt, op maat bestellen via internet.
We zullen dit weekend meer weten hierover.
Trouwring is trouwens ook besteld! Ik krijg de trouwring van mijn pa
pi_71410030
quote:
Trouwring is trouwens ook besteld! Ik krijg de trouwring van mijn pa
Wat een mooi gebaar!!!
Met de jurk komt het vast goed!!!!

Geweldig die tuk tuk!!!!
Die taart ohh cute mini gerbera's!!!

Mijn kerel en me ma gaan a.s. donderdag naar de bloemist om het boeketje te bespreken.
Ik ben druk aan het surfen naar ideén maar gerbera's in t boeketje verwerkt lijkt me wel helemaal top hihihi
Zo vroljk en van die knallende kleuren!!!!

Wij gaan dus de 31e trouwen (31-8), en geven 2 weken later het trouwfeest in de tuin.
Iemand nog tips wat ik absoluut moet hebben tijdens het feest.
Buiten de basics uiteraard.
Liefs Zon mv Ryan & Caithlynn
pi_71418317
Leuke foto's Macrony
pi_71420163
Gefeliciteerd aan alle pas-en-allang-en-bijna-getrouwden in dit topic, wat een leuke en lieve verhalen allemaal hier .

En nu mag ik me hier ook melden! Een paar maanden geleden heeft mijn lief me gevraagd om met hem te trouwen . Het gaat ergens volgend jaar zomer worden, we gaan dit weekend DE datum prikken. We houden het ieniemienie-klein, met alleen naaste familie en wat vrienden. Eerst trouwen, dan lekker eten, en dan op reis samen, dat is het plan. Ik wil geen jurk en geen band en geen taart en geen feest daarom vraag ik me af of ik hier wel helemaal in dit topic pas, maar ik wilde het toch even melden.

En owja, omdat hij niet de ring een jaar wilde bewaren heb ik die dus al om .
pi_71420291
Gefeliciteerd Razztwizzle!! Veel plezier met alle voorbereidingen!

En ja ook jij past hiertussen, elke bruiloft is anders! en zoals jij hem wil, ben je echt niet de eerste hier!
pi_71420317
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Gefeliciteerd aan alle pas-en-allang-en-bijna-getrouwden in dit topic, wat een leuke en lieve verhalen allemaal hier .

En nu mag ik me hier ook melden! Een paar maanden geleden heeft mijn lief me gevraagd om met hem te trouwen . Het gaat ergens volgend jaar zomer worden, we gaan dit weekend DE datum prikken. We houden het ieniemienie-klein, met alleen naaste familie en wat vrienden. Eerst trouwen, dan lekker eten, en dan op reis samen, dat is het plan. Ik wil geen jurk en geen band en geen taart en geen feest daarom vraag ik me af of ik hier wel helemaal in dit topic pas, maar ik wilde het toch even melden.

Gefeliciteerd!!
Ja hoor, zo heb ik het ook gedaan. Geen jurk, wel iets feestelijks, geen band, en geen feest. Het enige wat wij wel hadden was taart. Wij zijn getrouwd, hebben daarna koffie gedronken bij mijn schoonouders en zijn daarna gaan eten. Na het eten zijn wij naar ons hotel gegaan. Het w de bedoeling er een klein reisje achteraan te maken, maar omdat we eerder trouwden is dat er niet van gekomen. We waren in totaal met 19 man. Directe familie en goede vrienden.
*poef* nu is het weg
pi_71421489
Zo zouden wij het eerst ook doen, gewoon klein. Met wat vrienden etc.
Het liep uit op een groot feest, met een live band 's middags en een band 's avonds met een mega taart en alles erop en eraan. En ik heb er echt geen moment spijt van. De ringen hadden wij ook al jaren om. Even laten polijsten en graveren.
Ik vond trouwen truttig, maar trouwen is LEUK
pi_71421552
Razz!!! Gefeliciteerd!!!
Ja doei.
pi_71421857
Dankjewel . En macrony, wat leuk dat het uiteindelijk zo'n fijn feest werd. Ik spaar gewoon liever voor een mooie reis dan voor een groot feest .
pi_71422070
Gefeliciteerd Razz en neusaap
Natuurlijk pas je hier tussen. Er zijn er op het moment veel meer die het simpel en klein houden in dit topic.

Ik heb een heel leuke jurk gezien! Geen trouwjurk maar een avondjurk. Kort en een heel mooi kleurtje groen met zwart. Dat kon wel eens het jurkje zijn. Lief, mooi, gekleurd en ik kan hem na de bruiloft ook nog dragen op feestjes.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71425861
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:15 schreef Razztwizzle het volgende:

Er zijn er meer die geen jurk, taart, band en feest hebben (waaronder ik) maar trouwen, lekker eten, honniemoen, zijn hele goeie ingrediënten als je met een neusaap trouwt toch
pi_71426001
geen jurk, geen taart, geen feest, geen band hier...
Alleen ringen en daarna een stukje taart eten met (schoon)ouders/zusje/zwager en misschien directe vrienden.. meer niet
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 29 juli 2009 @ 13:53:33 #263
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_71426988
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Gefeliciteerd Razz en neusaap
Natuurlijk pas je hier tussen. Er zijn er op het moment veel meer die het simpel en klein houden in dit topic.

Ik heb een heel leuke jurk gezien! Geen trouwjurk maar een avondjurk. Kort en een heel mooi kleurtje groen met zwart. Dat kon wel eens het jurkje zijn. Lief, mooi, gekleurd en ik kan hem na de bruiloft ook nog dragen op feestjes.
Jeuj!

Hejje n'n ploatje?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_71433189
Dan meld ik me ook maar aan.... Mijne wordt uberTurks.. Met gasten die ik niet eens ken en alles teveel..
LEUK (nee dat meen ik)
pi_71434135
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 13:53 schreef Duderella het volgende:

[..]

Jeuj!

Hejje n'n ploatje?
Dat hedde ik.
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:40:00 #266
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_71434413
bij mij, op mijn gecalibreerde scherm is het jurkje blauw
That's the way the cookie crumbles
pi_71434492
Blauw-groen dan.

Maar ik kan hem ook in een andere kleur laten maken.
pi_71434526
Da's echt hartstikke hemeltjesblauw . Maar wel een prachtig en lief hartstikke hemeltjesblauw jurkje .
Everyone else my age is an adult. I am merely in disguise.
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:55:07 #269
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_71434757
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:55 schreef Yel het volgende:
Dan meld ik me ook maar aan.... Mijne wordt uberTurks.. Met gasten die ik niet eens ken en alles teveel..
LEUK (nee dat meen ik)
Alvast gefeliciteerd!
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:29 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat hedde ik.
[ afbeelding ]
O wat leuk, echt prachtig!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_71434961
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:55 schreef Yel het volgende:
LEUK (nee dat meen ik)
Gefeliciteerd!
pi_71436256
Wat ontzettend mooi mindermutsig...
*poef* nu is het weg
pi_71437659
Ik ben er nu al helemaal blij mee en ik heb hem nog niet eens!

Ik zit er over te denken om hem alvast te bestellen. Ik vind hem sowieso mooi dus als het uiteindelijk toch niet de trouwjurk wordt kan ik hem alsnog op feestjes e.d. gaan dragen.
  woensdag 29 juli 2009 @ 19:44:53 #273
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_71437714
Ik vind het een prachtige kleur hoor! Maar ik zou het jammer vinden als je groen verwacht en een blauw jurkje toegestuurd krijgt. Nog al wat mensen hebben wat wonderlijke beeldscherminstellingen.
That's the way the cookie crumbles
pi_71437929
Och voor dat geld bestel ik hem gewoon in twee kleuren.
Het is op mijn laptop een beetje een aquakleurtje. Heb nooit wat met de instellingen gedaan trouwens en van foto's kloppen de kleuren ook met de werkelijkheid.
Misschien ben ik wel gewoon een beetje kleurenblind.
pi_71439642
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:29 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat hedde ik.
[ afbeelding ]
Wat een schattig jurkje!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties