Thanx, we gaan zeker even kijken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:56 schreef kleinvogelijn het volgende:
@ aiemkoel:
Mooie, op maat gemaakte en zeer schappelijk geprijsde jurken kun je vinden op www.china-eshop.net.
Het is een Duitstalige site waar je op maat gemaakte trouw- en feestjurken en toebehoren kunt bestellen. Ik heb er zelf mijn trouwjurk besteld en het was he-le-maal super!!
Je kiest een jurk uit, voert al je maten in ( ze zetten er ook nog bij hoe je goed moet opmeten), je maakt geld over en ondertussen kun je gewoon mailcontact hebben met hun als je vragen hebt.
Als het eenmaal zo ver is dat je jurk klaar is ( bij mij 4 weken na bestellen) kan je op de site bij Versandmitteilung zien wanneer jouw jurk verzonden is uit China en kun je hem tracken tot je voordeur.
Mijn jurk kostte ¤ 280, + ¤ 10 verzendkosten. Service is prima, je kan ook kleurstaaltjes laten opsturen. Ze hebben bij mij zeer snel geleverd terwijl ik relatief kort voor mn trouwdag de bestelling heb doorgegeven. Ze waren zelfs al begonnen met maken voordat ze het geld op hun rekening hadden staanIk heb alleen in NL de sleep er af laten halen voor 2 tientjes omdat ik die toch niet bij mij vond passen.
Succes, gewoon doen! PS mijn jurk was BG18
Wat een mooi gebaar!!!quote:Trouwring is trouwens ook besteld! Ik krijg de trouwring van mijn pa
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Gefeliciteerd aan alle pas-en-allang-en-bijna-getrouwden in dit topic, wat een leuke en lieve verhalen allemaal hier.
En nu mag ik me hier ook melden! Een paar maanden geleden heeft mijn lief me gevraagd om met hem te trouwen. Het gaat ergens volgend jaar zomer worden, we gaan dit weekend DE datum prikken. We houden het ieniemienie-klein, met alleen naaste familie en wat vrienden. Eerst trouwen, dan lekker eten, en dan op reis samen, dat is het plan. Ik wil geen jurk en geen band en geen taart en geen feest
daarom vraag ik me af of ik hier wel helemaal in dit topic pas, maar ik wilde het toch even melden.
En owja, omdat hij niet de ring een jaar wilde bewaren heb ik die dus al om![]()
.
Er zijn er meer die geen jurk, taart, band en feest hebben (waaronder ik) maar trouwen, lekker eten, honniemoen, zijn hele goeie ingrediënten als je met een neusaap trouwt tochquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Gefeliciteerd aan alle pas-en-allang-en-bijna-getrouwden in dit topic, wat een leuke en lieve verhalen allemaal hier.
En nu mag ik me hier ook melden! Een paar maanden geleden heeft mijn lief me gevraagd om met hem te trouwen. Het gaat ergens volgend jaar zomer worden, we gaan dit weekend DE datum prikken. We houden het ieniemienie-klein, met alleen naaste familie en wat vrienden. Eerst trouwen, dan lekker eten, en dan op reis samen, dat is het plan. Ik wil geen jurk en geen band en geen taart en geen feest
daarom vraag ik me af of ik hier wel helemaal in dit topic pas, maar ik wilde het toch even melden.
En owja, omdat hij niet de ring een jaar wilde bewaren heb ik die dus al om![]()
.
Jeuj!quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Gefeliciteerd Razz en neusaap![]()
Natuurlijk pas je hier tussen. Er zijn er op het moment veel meer die het simpel en klein houden in dit topic.![]()
Ik heb een heel leuke jurk gezien!Geen trouwjurk maar een avondjurk. Kort en een heel mooi kleurtje groen met zwart. Dat kon wel eens het jurkje zijn. Lief, mooi, gekleurd en ik kan hem na de bruiloft ook nog dragen op feestjes.
Alvast gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:55 schreef Yel het volgende:
Dan meld ik me ook maar aan.... Mijne wordt uberTurks.. Met gasten die ik niet eens ken en alles teveel..
LEUK(nee dat meen ik)
O wat leuk, echt prachtig!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:55 schreef Yel het volgende:
Dan meld ik me ook maar aan.... Mijne wordt uberTurks.. Met gasten die ik niet eens ken en alles teveel..
LEUK(nee dat meen ik)
Wat een schattig jurkje!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |