Ja, dat dus, alleen jij doet het beter.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:39 schreef xalo het volgende:
[..]
Hihihi, maar jij moet ophangen
Nee jij!
Gekkie, dat wil ik niet, jij als eerste, oké?
Zullen we het tegelijk doen?
Oke... NU!
Hihi, je hebt helemaal niet opgehangen gekkie!
Hihihii, maar jij ook niet, mij een beetje voor de gek houden, nu ophangen jij!
Nee, jij hangt op!
NEEHEEE, jij moet ophangen!
Nee, JIJ! Ik tel wel weer af.. 1... 2... 3.. Ophangen!
Hihihihi, je bent er nog hè?
Er staat je?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/vindt.php
Ik heb natuurlijk ervaring.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, dat dus, alleen jij doet het beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
Nee, want Coldplay is goed. Sta eens een keer open voor andere muziek jongen.quote:
Dat sta ik.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:43 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, want Coldplay is goed. Sta eens een keer open voor andere muziek jongen.
Ik probeer je nog zo te redden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat sta ik.Maar niet meer voor Coldplay.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:42 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk ervaring.Gelukkig doe ik dat ook niet, niks aan de handSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat waardeer ik.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:44 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik probeer je nog zo te redden.. Maar even wachten, de Fransen worden opgegeten door het monster.
Met je kutfrans, en ja, frans zonder hoofdletterquote:
kutFrans staat ook niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:46 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Met je kutfrans, en ja, frans zonder hoofdletter
Frans staat ook nietquote:
Wij scoren zoooo goed op Live.fmquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En dat waardeer ik.
Rise Against, Alter Bridge, Queens of the Stone Age, Seether en Within Temptation zijn allemaal goed. En nog wel meer.
Maar Coldplay is zo saai.![]()
![]()
Anti Flag, Foo Fighters, Hinder en Theory of a Deathman niet dan? Want die passen opzich ook wel in dat straatje. Trouwens, wist je dat als je op een onbewoond eiland strandt, er een kans is dat je in de tijd gaat reizen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En dat waardeer ik.
Rise Against, Alter Bridge, Queens of the Stone Age, Seether en Within Temptation zijn allemaal goed. En nog wel meer.
Maar Coldplay is zo saai.![]()
![]()
Anti Flag en Foo Fighters ook maar die heb ik nog niet zoveel geluisterd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:48 schreef xalo het volgende:
[..]
Anti Flag, Foo Fighters, Hinder en Theory of a Deathman niet dan? Want die passen opzich ook wel in dat straatje. Trouwens, wist je dat als je op een onbewoond eiland strandt, er een kans is dat je in de tijd gaat reizen?
Dat is écht zo!quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Anti Flag en Foo Fighters ook maar die heb ik nog niet zoveel geluisterd.
En die andere twee nog minder. Maar ik zal ze eens proberen.
En trouwens, nee, dat wist ik niet.
KutFrans dan? of KUTFrans? Of kutFRANS?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:47 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Frans staat ook nietfrans is beter
Nee, moet je maar Lost gaan kijken. Ik probeer je fan te maken ofzo. Al denk ik niet dat zoiets gaat lukken.quote:
Klopt, ben ff de top40 en alles bij langs omdat ik een vakantiecd samenstel waarmee ik eenieder kan plezierenquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:50 schreef Desunoto het volgende:
Your musical compatibility with Renerozema is Very Low
Music you have in common includes Michael Jackson, Green Day, Racoon, Muse and 3 Doors Down.
Zie veel bagger staan in de rest van je lijst dus ach.
Zit er een lekkere Japannerin in?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:52 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, moet je maar Lost gaan kijken. Ik probeer je fan te maken ofzo. Al denk ik niet dat zoiets gaat lukken.
Nee, dit lukt niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:52 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, moet je maar Lost gaan kijken. Ik probeer je fan te maken ofzo. Al denk ik niet dat zoiets gaat lukken.
quote:
Doei.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:53 schreef Smijn. het volgende:
Even een afscheidspost makenDag liever PUBbertjes, tot over drie weken.
Als je me nou ontzettend gaat missen mag je me om 5 uur 's ochtends bellen, als ik wegga. Kus.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MAAR IK HEB JE NUMMER NIET.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:53 schreef Smijn. het volgende:
Als je me nou ontzettend gaat missen mag je me om 5 uur 's ochtends bellen, als ik wegga. Kus.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel veel plezier!quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:53 schreef Smijn. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind dr gezicht niet zoquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:54 schreef xalo het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ze heeft wel meer tieten dan de normale Japanners!
Mooi figuur maar haar hoofd is niet mooi.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:54 schreef xalo het volgende:
[..]
Tot over 3,5 wekenquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:53 schreef Smijn. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is de enige die uit die buurt komt. Nouja, en d'r dochtertje van 2 en d'r man.quote:
Wat is dat een halfbloedje?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:54 schreef xalo het volgende:
[..]
Gadver bah.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:54 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, House is leuker. En Lost.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |