2200 euro voor een 22-jarige MBO helpdesker? Die tijden zijn wel een beetje voorbij hoor...quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:45 schreef Rosbief het volgende:
Nu ben ik toch wel heel benieuwd wie deze MBO'er is![]()
Maar met 5 jaar werkervaring moet je er toch minstens 2200 bruto uit kunnen slepen.
Ik keek naar de werkervaring ipv leeftijd idd. Maar hoe kun je 5 jaar werkervaring hebben op die leeftijd, op je 17de zat je nog op school lijkt me en kun je niet fulltime werken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
2200 euro voor een 22-jarige MBO helpdesker? Die tijden zijn wel een beetje voorbij hoor...
Daarom hecht ik (misschien voorbarig maar allez) ook niet veel waarde aan die 5 jaar. En dus hebben we het gewoon over een 22 jarige helpdesker. Niks mis mee, zo zijn er velen begonnen, maar mij lijkt alles boven de 1500 euro mooi meegenomen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:48 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik keek naar de werkervaring ipv leeftijd idd. Maar hoe kun je 5 jaar werkervaring hebben op die leeftijd, op je 17de zat je nog op school lijkt me en kun je niet fulltime werken.
Ik ben vanuit MBO ook gelijk gaan werken... dit vanwege prive omstandigheden waardoor ik niet ver kon leren. (ouders/geld etc). Anyway, nu 24 jaar en kreeg sinds mn 23ste al 2650 bruto excl de auto vd zaak naar keus. Nja dat krijg ik nu nog steeds vanwege die fucking crisisquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:48 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik keek naar de werkervaring ipv leeftijd idd. Maar hoe kun je 5 jaar werkervaring hebben op die leeftijd, op je 17de zat je nog op school lijkt me en kun je niet fulltime werken.
Wat voor ervaring?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:51 schreef TheFrankey het volgende:
Is dit een opsomtopic? Wat hoor ik te verdienen:
27 jaar
- MCSE 2003
- CCA (citrix)
- CNE 5 / 6.5 Novell![]()
- VCP (Vmware)
- ITIL foundations
8 jaar ervaring
Met ITIL (Foundations gok ik) en Vista op zak?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:08 schreef HugoBaas het volgende:
1400 per maand? Bruto?
Damn jij wordt hard genaaid.
De 2000 moet je zeker kunnen halen als ik het zo lees. Helemaal bij een detacheerder.
Nee hoor, bij een detacheerder gaat dat wel. 2000 kan die makkelijk krijgen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
2200 euro voor een 22-jarige MBO helpdesker? Die tijden zijn wel een beetje voorbij hoor...
Dus eigenlijk ben je compleet niet te vergelijken met TS. Helder.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:09 schreef HugoBaas het volgende:
Ik doe hetzelfde werk ben dan wel 26 en heb 6 jaar ervaring en ben systeembeheerder
Nu je het zegtquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je compleet niet te vergelijken met TS. Helder.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:53 schreef Chinless het volgende:
[..]
Om op TS in te spelen, ahh wat zou je moeten verdienen? Ik vindt 1400 met die certicaten wel netjes, maar goed detechering denk ik al gauw aan Centric bij de Rabobank en ja dan krijg je niet veel meer.
Systeembeheerder backend systemen en zulks.quote:
Je vergeet het woord detachering.quote:
Precies, als je stoer wilt doen over iemand z'n spelling, doe het dan gewoon goed. Rosbief is trots dat hij/zij z'n werkwoorden wel beheerstquote:
Ik ga niet over ieder foutje zeiken, maar 'ik vindt' is zo triest dat daar best een opmerking over gemaakt kan worden. Typerend dat het altijd de MBO'ers zijn die het niet zo nauw nemen qua spelling.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:29 schreef lighted het volgende:
[..]
Precies, als je stoer wilt doen over iemand z'n spelling, doe het dan gewoon goed. Rosbief is trots dat hij/zij z'n werkwoorden wel beheerst..
Uhu, de WO'ers / PABO'ers e.d. staan bekend om hun enorm goede spellingquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:33 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik ga niet over ieder foutje zeiken, maar 'ik vindt' is zo triest dat daar best een opmerking over gemaakt kan worden. Typerend dat het altijd de MBO'ers zijn die het niet zo nauw nemen qua spelling.
Ik ken iemand die HBO doet, stuurde mij gisteren een SMS met: Ik wordt ...quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:33 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik ga niet over ieder foutje zeiken, maar 'ik vindt' is zo triest dat daar best een opmerking over gemaakt kan worden. Typerend dat het altijd de MBO'ers zijn die het niet zo nauw nemen qua spelling.
HBO'ers zijn dan ook niet de meest heldere lichtenquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken iemand die HBO doet, stuurde mij gisteren een SMS met: Ik wordt ...
Dus het ligt niet alleen aan MBO'ers, dus ga ergens anders zeiken.
Ik zou in jouw geval sowieso voor de 1700/1800 Euro gaan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:43 schreef pollepel1 het volgende:
Heb bij m'n vorige baas ook support-gerelateerde zaken gedaan, technische ondersteuning, stukje B2B (retail etc).
Heb ook ervaring opgedaan @ internationale helpdesk (vanuit NL, maar wel veel engelstalig, soms vanuit mijn kant beetje duits voor t gemak vd klant etc).
Heb nog nooit eerder echt over salaris onderhandeld dus weet ook niet wat redelijk is om extra te vragen (eisen?). Moet uiteraard ook zelfstudie bijhouden.
Verder heb ik een contract v. onbepaalde tijd.
Overigens werk ik vanaf mn 18de gewoon, die 5 jaar was een typo.
daar zitten ze op te wachten dat iemand per jaar van baan veranderd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:54 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik zou in jouw geval sowieso voor de 1700/1800 Euro gaan.
Dat moet er zeker uit te slepen zijn.
En anders lekker veel van baan wisselen.
Gewoon 1 keer per jaar ofzo, dan zit je zo op de 2000.
Bij een en dezelfde werkgever blijven gaat minder snel omhoog dan wisselen.
Je bent nog jong dus dat kan makkelijk.
Thnx voor je reactie. 1700/1800 netto of bruto?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:54 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik zou in jouw geval sowieso voor de 1700/1800 Euro gaan.
Dat moet er zeker uit te slepen zijn.
Gewoon 1 keer per jaar ofzo, dan zit je zo op de 2000.
Bij een en dezelfde werkgever blijven gaat minder snel omhoog dan wisselen.
Ik heb het 4 jaar lang gedaan en zit nu ergens 2 jaar vast en heb nooit ergens last van gehad.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:57 schreef Matty___ het volgende:
[..]
daar zitten ze op te wachten dat iemand per jaar van baan veranderd.
niemand die nog ene cent in je wil investeren.
bruto. voor 1700 netto zit je al bijna tegen de 2800 bruto.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:59 schreef pollepel1 het volgende:
[..]
Thnx voor je reactie. 1700/1800 netto of bruto?
Bruto.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:59 schreef pollepel1 het volgende:
[..]
Thnx voor je reactie. 1700/1800 netto of bruto?
Dat is wel erg overdreven gast.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:00 schreef Matty___ het volgende:
[..]
bruto. voor 1700 netto zit je al bijna tegen de 2800 bruto.
zal met bijtelling leasebak in mijn kop.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:02 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat is wel erg overdreven gast.
1700 netto krijg je al bij 2400 bruto
Daar ga ik principieel niet heen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:03 schreef Berkery het volgende:
Op Tweakers loopt een vergelijkbaar topic:
Hoe groot is jouw penis?
Nope dat verdiende ik 2 jaar geleden dus dat klopt wel en das zonder lease auto.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:04 schreef Matty___ het volgende:
[..]
zal met bijtelling leasebak in mijn kop.
Rofl, dat is echt de beste tip van dit momentquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:54 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Zoeken kan altijd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:13 schreef lighted het volgende:
[..]
Rofl, dat is echt de beste tip van dit moment. Volgens mij stond er gisteren nog in de krant "Jongeren komen massaal niet aan de bak" en vandaag "Moeilijk werk vinden voor schoolverlaters".
Maar verder prima tip!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |