Ach het is beter dan dat je je kabel in je rugzak laat, waarna zn volgende aankoop een eigen kabel wordt.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:51 schreef Lyzio het volgende:
Verstandige taal van mijn bovenbuurman. Helaas heeft zo'n plan weinig kans van slagen. Maar het is een nobel streven, daar niet van.
Da's ook weer waarquote:Op maandag 20 juli 2009 16:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach het is beter dan dat je je kabel in je rugzak laat, waarna zn volgende aankoop een eigen kabel wordt.
Zolang TS de deur uit is, is het ook geen probleem lijkt me.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:57 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Da's ook weer waarMaar dit soort broer/broertje problemen zijn eindeloos en vaak is tijd de enige oplossing. Hij gaat er toch wel achter zitten zo gauw als TS de deur uit is. Zit in ze.
Ach als TS kenbaar maakt dat hij die zooi van zijn eigen (gespaarde) geld gekocht heeft, dan kunnen die ouders ook moeilijk gaan zeiken als hij daarop wil spelen als hij tijd heeft , en anders kan hij altijd terug komen op eerder gemaakte afspraak.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:09 schreef Lyzio het volgende:
TS krijgt nu een preek van z'n ouders over 'delen' en 'dat hij jonger is' en dat 'hij het goede voorbeeld moet geven'.
Mijn broertje is nogal chronisch irritantquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |