Ja, want die zwakheden zorgen ervoor dat ze niet uitgaan enzo, en dat is zielig en voor nerds.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:23 schreef Ritmo het volgende:
Terechte klacht. Mensen die hun zwakheden (introvertie, mensenschuw etc.) afdoen met: "zo ben ik, ik wil mezelf blijven".
mensenschuw, hoe triest kan je zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:21 schreef wakajawaka het volgende:
Heb ik daarnet wat commentaar op een collega die een boodschap niet door gaf omdat hij mensen schuw is. Komt zo´n andere collega er aan snelle en zegt hij is gewoon zo, iedereen is zo als hij is. Val dood gast als je zo bent verander het dan maar. De autist is ook nog eens metal fan, over stereotypes gesproken![]()
Klacht± Mensen die zegen laat iedereen zo zijn als hij is.
bonus klacht: Langharige metal autistisch die mensenschuw zijn.
+quote:Schaamte is een psychosociale emotie waarbij de angst om niet door de groep geaccepteerd te worden centraal staat. Schaamte is daarmee een sterk cultureel bepaald fenomeen.
quote:Het woord fiasco is een Italiaans woord voor (mand)fles en heeft internationaal de betekenis van mislukking.
Heeft weinig met uitgaan te maken. Meer aan mensen die doorslaan in het 'hunzelf' blijven. Je kunt jezelf ook nog ontwikkelen hoor, op je 30e hoef je niet meer hetzelfde te zijn als op je 18e.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, want die zwakheden zorgen ervoor dat ze niet uitgaan enzo, en dat is zielig en voor nerds.![]()
Ik dacht, ik zeg het maar alvast even, dan kan je weer naar een ander topic toe en is je werk hier voltooid.
Sinds wanneer is introvertie is een zwakheid?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:23 schreef Ritmo het volgende:
Terechte klacht. Mensen die hun zwakheden (introvertie, mensenschuw etc.) afdoen met: "zo ben ik, ik wil mezelf blijven".
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sinds wanneer is introvertie is een zwakheid?
En zo doen of hun sociale te kort komingen iets goeds zijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heeft weinig met uitgaan te maken. Meer aan mensen die doorslaan in het 'hunzelf' blijven. Je kunt jezelf ook nog ontwikkelen hoor, op je 30e hoef je niet meer hetzelfde te zijn als op je 18e.Kom eens uit die comfortzone.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, want die zwakheden zorgen ervoor dat ze niet uitgaan enzo, en dat is zielig en voor nerds.![]()
Ik dacht, ik zeg het maar alvast even, dan kan je weer naar een ander topic toe en is je werk hier voltooid.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:30 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Dit is 1 van de dodelijke gevolgend van introvertie, je gaat in jezelf redeneren of projecteren wat andere mensen over je denken omdat je zelf zo over jezelf denkt.
Het gevolg hiervan is dat als je TOCH een reactie van de buitenwereld krijgt en dan vooral negatief op een lichamelijk/ mentaal aspect van jezelf waar je niet trots op bent je gaat malen. En denkt; zo zal iedereen wel denken
volgende stap is paranoïde of ingebeelde lelijkheid.
een bekend persoon die hier last van heeft:Je bent van streek omdat de OP ook op jou sloeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het op mij sloeg kon ik in geen enkele mogelijkheid dit probleem zo objectief bestuderen. Maar je voelt je duidelijk aangevallen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:31 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Je bent van streek omdat de OP ook op jou sloeg?
Sinds half FOK! er trots op is het te zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sinds wanneer is introvertie is een zwakheid?
Inderdaad, zo heb ik een collega waarmee ik al 2 jaar samenwerk en ik weet niet eens hoe haar stem klinktquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sinds half FOK! er trots op is het te zijn.Maar serieus, introverte mensen zijn schijt-irritant om mee samen te werken/om te gaan. Bovendien benadelen ze zichzelf aangezien ze over het algemeen moeilijker contact maken.
Nu hoeft niet iedereen extreem uitbundig te zijn (graag niet zelfs) maar van die mensen die altijd maar stil in een hoekje zitten en nooit eens een keer een beetje laten merken blij of boos te zijn daar heb je weinig aan.
Heb je dit ook zo gezegd of is deze openhartige uitbartsing voorbehouden aan je Fok!vriendjes?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:21 schreef wakajawaka het volgende:
Heb ik daarnet wat commentaar op een collega die een boodschap niet door gaf omdat hij mensen schuw is. Komt zo'n andere collega er aan snelle en zegt hij is gewoon zo, iedereen is zo als hij is. Val dood gast als je zo bent verander het dan maar. De autist is ook nog eens metal fan, over stereotype gesproken![]()
Klacht: Mensen die zegen laat iedereen zo zijn als hij is.
bonus klacht: Langharige metal autistisch die mensenschuw zijn.
dubbel bonus klacht: Toetsenbord instellingen die steeds terug springen.
De combi lekker wijf en introvert zie ik eigenlijk niet zoveel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:34 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Inderdaad, zo heb ik een collega waarmee ik al 2 jaar samenwerk en ik weet niet eens hoe haar stem klinkt.. Terwijl ze best lekker is, althans ik zou dr doen
Nee, ik heb al gedacht aan vrouw-onvriendelijke thuissituaties of iets dergelijks Traumatiserendquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De combi lekker wijf en introvert zie ik eigenlijk niet zoveel.
Zo'n gast zat bij mij in de klas, na 2 jaar kwam ik er achter dat hij kon pratenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sinds half FOK! er trots op is het te zijn.Maar serieus, introverte mensen zijn schijt-irritant om mee samen te werken/om te gaan. Bovendien benadelen ze zichzelf aangezien ze over het algemeen moeilijker contact maken.
Nu hoeft niet iedereen extreem uitbundig te zijn (graag niet zelfs) maar van die mensen die altijd maar stil in een hoekje zitten en nooit eens een keer een beetje laten merken blij of boos te zijn daar heb je weinig aan.
Misschien komt ze uit Friesland ofzo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:38 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Nee, ik heb al gedacht aan vrouw-onvriendelijke thuissituaties of iets dergelijks Traumatiserend![]()
maar zoiets vraag je niet zomaar......Toch?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:38 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Zo'n gast zat bij mij in de klas, na 2 jaar kwam ik er achter dat hij kon pratenHij zij echt nooit wat
Dat hij maar veranderen moest wel, dat metal gedeelte liet ik buiten beschouwing.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Heb je dit ook zo gezegd of is deze openhartige uitbartsing voorbehouden aan je Fok!vriendjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |