Stop met het drinken van redbull en soortgelijke middelen, dat in ieder geval. Concentreer je op middelen waar je wel door inslaapt (niet de dodelijke inslaap variant overigensquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:09 schreef Sjibble het volgende:
Echt een week lang kan ik niet meer normaal slapen, en als ik al 2 uur wakker ben lijkt het of ik 20 uur wakker ben.
Koppijn, nekpijn, hele dag moe, alleen maar liggen.
Red Bull helpt niet, of wat voor sportdrank ook (hoeveel ik er ook drink).
Aaargh, wat een marteling
Tevens nergens zin in.
Dat is het mooie. Normaal ging ik om 1-3 uur in de ochtend naar bed, en werd ik om 12-13 uur in de middag wakker, en dat ging nog wel. Sinds ik VOOR 12'en naar bed ga, wordt ik om altijd rond 9 uur wakker en ben ik voor de rest van de dag halfdood.quote:
je slaapt dus 10 uur per dag? probeer maar eens gewoon normaal 7 á 8 uur te slapen, daar zul je weer meer energie van krijgen... + sporten natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:14 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dat is het mooie. Normaal ging ik om 1-3 uur in de ochtend naar bed, en werd ik om 12-13 uur in de middag wakker, en dat ging nog wel. Sinds ik VOOR 12'en naar bed ga, wordt ik om altijd rond 9 uur wakker en ben ik voor de rest van de dag halfdood.
Ik slaap meer als voorheen en ik ben het is alleen erger. Ja dan probeer ik wel ff Red Bull, maar nee, die zooi helpt niet om energieker te worden
Je kan het ook wel af zonder dokter in de eerste instantie. Als je slaappillen krijgt van de dokter dan helpt het je lichaam wel even maar kan je afhankelijkheid kweken en maakt je lichaam de slaaphormonen niet zelf meer aan of in ieder geval minder. Zelfde met bijvoorbeeld blowen, blow maar eens 3 maanden elke avond voor het slapen gaan en probeer het daarna eens zonder, geheid dat je minimaal een week problemen hebt ermee tot je productie weer op gang komt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:21 schreef LS-Drop het volgende:
Ga naar de dokter ipv op Fok! om medisch advies vragen... of wil je gewoon graag horen dat je dood gaat?
Dat dus.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Je kan het ook wel af zonder dokter in de eerste instantie. Als je slaappillen krijgt van de dokter dan helpt het je lichaam wel even maar kan je afhankelijkheid kweken en maakt je lichaam de slaaphormonen niet zelf meer aan of in ieder geval minder. Zelfde met bijvoorbeeld blowen, blow maar eens 3 maanden elke avond voor het slapen gaan en probeer het daarna eens zonder, geheid dat je minimaal een week problemen hebt ermee tot je productie weer op gang komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |