TS luistert radio op zijn werk, omdat nou eenmaal zo is

Maar dan heb je altijd die overdreven blije en zelfgeilende DJ's die bij elk nummer dat ze al 100x die week gedraaid hebben zeggen "ooh wat een lekkere plaat is dat he".
Ik krijg echt de kriebels van dat woord 'plaat'. Wat er echt gebeurd is dat meneer DJ terwijl hij zijn 5e koffie van het uur naar binnen werkt gewoon dubbelklikt op het volgende nummertje in zijn winamp playlist

Er komt geen plaat aan te pas men.
Klacht: RADIO DJ's, kankerirritant volk, laat gewoon die muziek horen ipv jezelf zo grappig te vinden en de uitspraak 'lekkere plaat' 100x per dag te laten vallen
Bonusklacht: Elk bedrijf moet bij de radioreclames tegenwoordig zo'n fluitje hebben als afsluiter, het begon met kpn, maar nu heeft elk bedrijf die trend overgenomen waardoor er nu dus 6 verschillende fluitdeuntjes al weken in mijn hoofd vastzitten
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,