Voortaan alleen nog maar homo's in Amsterdam?quote:AMSTERDAM (ANP) - Een speciale campagne moet Amerikaanse homo's
ertoe over halen naar Amsterdam op vakantie te gaan. Met de slogan
'Everyone's gay in Amsterdam' verschijnen vanaf september
advertenties en reclamespotjes in media die zich richten op homo's
in de Verenigde Staten.
De campagne is een initiatief van het
Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NTBC), zo maakte een
woordvoerster woensdag bekend.
Reden voor het initiatief is dat homoseksuelen een van de
weinige groepen zijn die ondanks de economische crisis nog vaak op
vakantie gaan. Zij hebben namelijk relatief veel te besteden,
bijvoorbeeld omdat ze geen kinderen hebben. Het NCTB hoopt deze
groep nu naar Amsterdam te lokken.
Het was ook niet naar jou gericht maar naar het artikel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:09 schreef karr-1 het volgende:
Ik ben zelf homo, maar dit soort campagnes bezorgen mij ook de jeuk....
Weet ik, mijn opmerking was ook op het artikel gericht.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het was ook niet naar jou gericht maar naar het artikel.
met de nadruk op was volgens mij, die titel zijn ze volgens mij al enige tijd kwijt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:14 schreef Timmor het volgende:
Amsterdam was toch al zo'n beetje de gay kapitol van Europe/The World??
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:14 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Weet ik, mijn opmerking was ook op het artikel gericht.
Wat is nu dan the place to be voor de homosuele man?? Waspik??quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
met de nadruk op was volgens mij, die titel zijn ze volgens mij al enige tijd kwijt.
Geen idee en het boeit me ook weinigquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:18 schreef Timmor het volgende:
[..]
Wat is nu dan the place to be voor de homosuele man?? Waspik??![]()
Ik denk dat Amsterdam (o.a. i.v.m. ons drugsbeleid en de wallen) bij reli-fanaten sowieso al niet echt in trek isquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:19 schreef Ritmo het volgende:
Ja, dan komen er 2000 homo's meer naar Amsterdam, en 10.000 reli-fanaten minder.Etisch gezien goed, maar economisch gezien dus niet.
Das waar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:29 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik denk dat Amsterdam (o.a. i.v.m. ons drugsbeleid en de wallen) bij reli-fanaten sowieso al niet echt in trek is
Jaquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:18 schreef Timmor het volgende:
Wat is nu dan the place to be voor de homosuele man?? Waspik??![]()
Dat quote ik even van een ander forum van Die-hard Reli'squote:Wat die meneer zegt, signaleer ik zelf ook. De Homo's schieten als paddenstoelen uit de grond, zeg ik wel eens oneerbiedig. Ik ben toevallig ook een homo, maar als ik soms naar die groep kijk dan krijg ik soms wel eens het onprettige idee, dat het een hype aan het worden is omdat het zo aantrekkelijk is. Je kan doen en laten wat je wilt. De angst voor een ongewenst kind is nooit aanwezig, je hebt dus geen verantwoordelijkheden tijdens de daad die nare gevolgen kunnen hebben. Noem zomaar eens een paar dingen op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |