Pff, leg er een krantje onder en wat kan dan nog in godesnaam het probleem zijn? Wat een wanbeleid.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef Babbelzz het volgende:
je mag niet met je been/voet op een stoel
Dat was, werkelijk waar, de reden...
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef Babbelzz het volgende:
je mag niet met je been/voet op een stoel
Dat was, werkelijk waar, de reden...
Piepert! Als je daar wel had gegeten had je ook 'handig weer met krukken de werftrap op' gemoeten!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:06 schreef Babbelzz het volgende:
Ik wilde wel zo zitten daar eten en dat mocht nie. Ik kon dus vertrekken; handig weer met krukken de werftrap op.
Wel interessant dat de eigenaar zichzelf een 5-sterren recensie geeft..quote:
Ik stel voor om met een grote groep even wat benen in te gipsen en dan met zn alle naar amor!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:18 schreef LaStrange het volgende:
SCHANDE!
Ik pleit voor een FOK! Amor-boycott
ja, die weet dat t niet deugd ;-)quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:38 schreef Donder het volgende:
[..]
Wel interessant dat de eigenaar zichzelf een 5-sterren recensie geeft..
Kijk maar bij recensies (de enige met 5 sterren) is aangemaakt door ene Axel.
Als je daarna doorklikt naar Gebruikersinhoud is het item daar ook aangemaakt door dezelfde Axel en heeft het over 'In ons tapas restaurant Amor'..
ik ga mee, met gipsenbeen! Count me in!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:41 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Ik stel voor om met een grote groep even wat benen in te gipsen en dan met zn alle naar amor!
Edit: bedenk me net dat een vriend van me in utrecht aan de oude gracht bij een tappasbar/restaurant werkt.
Eens vragen of dat ook amor is ;')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |