abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72226259
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:58 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Wat een lelijke foto's! Je kan beter jouw foto uit het begin van het topic naar ze toesturen

En wat een leukerd is Mathilda Toffe naam ook!
Kan in de tuin: 'ja'. Alleen als het een overdekte katteren is. En die foto's doen hen inderdaad echt geen recht.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:47:27 #152
163650 Greys
pi_72226927
Chris, mijn hart breekt toch wel een beetje als ik die foto's zo zie *slik*.
Stuur ze in vredesnaam een betere foto inderdaad. En die beschrijving er bij... ze doen ook geen enkele moeite om wel iets positiefs over Chris te melden he? Je kunt ook eerlijk zijn met toch een positieve toon.
Zo krijgt ie nooit een nieuw baasje natuurlijk

Tante Tilletje is leuk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72227362
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:26 schreef Disana het volgende:

Chris is nu op de asielsite gezet:

http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=189316
quote:

Wat een lelijke foto's! Je kan beter jouw foto uit het begin van het topic naar ze toesturen
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:42 schreef Disana het volgende:

[ afbeelding ]
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:47 schreef Greys het volgende:

Stuur ze in vredesnaam een betere foto inderdaad.

En die beschrijving er bij... ze doen ook geen enkele moeite om wel iets positiefs over Chris te melden he? Je kunt ook eerlijk zijn met toch een positieve toon.
Het verhaal zonder aanvulling van dierenopvang Zuidwolde.

Foto van Chris buiten bij zijn ex-thuis oogt mooier dan de foto in de dierenopvang.

De omschrijving van Chris dat hij vaak wegloopt zal denk ik meer afstoten dan de niet zo gunstig genomen foto's , niemand wil die spanning, afwachting en onrust van een kat die dagen of weken van thuis is.
  † In Memoriam † vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:00:48 #154
137949 Disana
pi_72231751
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:42 schreef Sinarades het volgende:

[..]

[..]

[..]

Poes Mathilde woont nu 15 dagen bij jullie , hoe gaat het verder?
Ze doet het enorm goed gelukkig. Ze zit nu ook in het open raam en voor de keukendeur buiten (tuin, veilig) en is daar wel nog heel voorzichtig in. De schoot van mijn vriend is haar lievelingsplek. Het is een heel zachtaardige poes die graag knuffelt en ook haar buikje aanbiedt.
  † In Memoriam † vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:01:52 #155
137949 Disana
pi_72231768
quote:

[..]

En wat een leukerd is Mathilda Toffe naam ook!
Erg he, die foto's. Zo zal er in elk geval niemand voor hem kiezen op basis van de site. Ik moet ze maar mailen inderdaad en zeggen dat ze die foto die ik maakte ook nog hebben.
  † In Memoriam † vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:03:03 #156
137949 Disana
pi_72231807
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:22 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Kan in de tuin: 'ja'. Alleen als het een overdekte katteren is. En die foto's doen hen inderdaad echt geen recht.
Wel verdorie, dat was me niet eens opgevallen. Ik ga ze mailen. Bedankt dat je er even op wijst.
  † In Memoriam † vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:05:40 #157
137949 Disana
pi_72231896
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:47 schreef Greys het volgende:
Stuur ze in vredesnaam een betere foto inderdaad. En die beschrijving er bij... ze doen ook geen enkele moeite om wel iets positiefs over Chris te melden he? Je kunt ook eerlijk zijn met toch een positieve toon.

Tante Tilletje is leuk!
Ik was ook de rest van de avond aangedaan toen ik hem daar zo zag staan op de site. Ondanks alles voel je je toch ook verantwoordelijk, en ik kan alleen maar hopen dat hij het zelf niet zo erg vindt om daar te zitten. Ook ben ik zo bang dat het op het volgende adres weer niet goed gaat. Want hoe weten ze dat hij goed is met kleine kinderen... van mij hebben ze dat niet.

Nu ik jullie reacties lees schieten me weer de tranen in de ogen. Ik ga mailen want het moet echt beter.
  † In Memoriam † vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:08:29 #158
137949 Disana
pi_72231997
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 13:01 schreef Sinarades het volgende:

Het verhaal zonder aanvulling van dierenopvang Zuidwolde.

Foto van Chris buiten bij zijn ex-thuis oogt mooier dan de foto in de dierenopvang.

De omschrijving van Chris dat hij vaak wegloopt zal denk ik meer afstoten dan de niet zo gunstig genomen foto's , niemand wil die spanning, afwachting en onrust van een kat die dagen of weken van thuis is.
Ik snap het ook niet hoor want ik had een heel verhaal meegenomen toen ik hem terugbracht, daar waren ze nog zo blij mee. Dat verhaal is voornamelijk positief, zoals dat hij zelfs de dierenarts kopjes gaf tijdens het onderzoek en dat de dierenarts daar heel gecharmeerd door was.

Het is een goed asiel, ik kan de keren al niet meer tellen dat ik er kwam. Maar dit snap ik niet helemaal. Vakantiekrachten misschien? Er liep wel een nieuwe stagiaire rond.

Edit: Ik heb gemaild over alle punten en de foto nogmaals meegestuurd.

[ Bericht 3% gewijzigd door Disana op 28-08-2009 15:20:31 ]
  † In Memoriam † vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:28:52 #159
137949 Disana
pi_72234539
Het is wel een goed asiel, ik zei het toch!
quote:
Hallo Jxxx,

Ik weet niet waar de mail met de foto's terecht zijn gekomen maar bij deze
heb ik de foto er bij gezet, het is idd een mooie foto,
Ik wilde voorstellen dat u zelf een opzetje wil schrijven zoals u dat graag
zou zien. Dan kan ik dat hier voorleggen aan de webbeheerders.
In ieder geval bedankt voor het mee denken zodat Chris snel geplaatst kan
worden.

Met vriendelijke groet,

Antoinette Luders
pi_72244468
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:00 schreef Disana het volgende:

Ze doet het enorm goed gelukkig. Ze zit nu ook in het open raam en voor de keukendeur buiten (tuin, veilig) en is daar wel nog heel voorzichtig in. De schoot van mijn vriend is haar lievelingsplek. Het is een heel zachtaardige poes die graag knuffelt en ook haar buikje aanbiedt.
Fijn om te lezen.
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:28 schreef Disana het volgende:

Het is wel een goed asiel, ik zei het toch!

Ja, zal ook de drukte zijn geweest , stagaires, heel mooi dat deze foto erbij staat, goed dat ze je de
kans aanbieden om zelf een opzetje te schrijven zoals je dat graag zou zien voorop hun website.
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:05 schreef Disana het volgende:

Ik was ook de rest van de avond aangedaan toen ik hem daar zo zag staan op de site.

Nu ik jullie reacties lees schieten me weer de tranen in de ogen. Ik ga mailen want het moet echt beter.
Wens Chris een hele goede nieuwe plek, die gaven jullie ook al , ja, toch het beste voor Chris.
  † In Memoriam † zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:12:16 #161
137949 Disana
pi_72252584
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 22:03 schreef Sinarades het volgende:

[..]

Fijn om te lezen.
[..]

Ja, zal ook de drukte zijn geweest , stagaires, heel mooi dat deze foto erbij staat, goed dat ze je de
kans aanbieden om zelf een opzetje te schrijven zoals je dat graag zou zien voorop hun website.
[..]

Wens Chris een hele goede nieuwe plek, die gaven jullie ook al , ja, toch het beste voor Chris.
Dankjewel Sinarades, ik wens hem ook het allerbeste, een plek waar hij nooit meer weg hoeft.

Ik heb mijn eigen opzetje voor zijn pagina op hun site inmiddels verstuurd, ben benieuwd.

Het is wel fijn dat Mathilda het zo goed doet na alle zorgen die we met Chris hadden. Zij had het ook wel verdiend na vier maanden asiel (snap ik niet, want het is zo'n lieve kat).
pi_72267900
Fijn dat je een eigen opzetje mag sturen. Spaart hen weer tijd en wie kent hem beter en kan een mooier verhaal over hem schrijven dan jij?
Toen ik vorig jaar mijn moederpoes naar het asiel moest brengen nadat haar kinderen groot waren werd het me specifiek gevraagd. Natuurlijk was mijn verhaal weer veel te uitgebreid Maar ze hebben er een mooie samenvatting van gemaakt en me zelfs nog gebeld met wat vragen. .
Maar ook ik moest even slikken toen ik haar op de site zag staan, ook al wist ik dat dat erbij hoort.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † zondag 30 augustus 2009 @ 01:24:00 #163
137949 Disana
pi_72272233
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 21:55 schreef Cat22 het volgende:
Fijn dat je een eigen opzetje mag sturen. Spaart hen weer tijd en wie kent hem beter en kan een mooier verhaal over hem schrijven dan jij?
Toen ik vorig jaar mijn moederpoes naar het asiel moest brengen nadat haar kinderen groot waren werd het me specifiek gevraagd. Natuurlijk was mijn verhaal weer veel te uitgebreid Maar ze hebben er een mooie samenvatting van gemaakt en me zelfs nog gebeld met wat vragen. .
Maar ook ik moest even slikken toen ik haar op de site zag staan, ook al wist ik dat dat erbij hoort.
Het is heel mooi dat pleegouders zelf een beschrijving mogen geven, want wie kent de katjes beter dan zij. Zo ben ik ook aan mij Safaa gekomen (nu 13 maanden, toen 7), gewoon omdat de pleegvader haar zo goed beschreven had en de beschrijving mij aantrok.

Ja dat zal best even moeilijk geweest zijn, afstand doen en dan maar afwachten. Is ze goed terecht gekomen of weet je dat niet?
pi_72275220
Ze is in ieder geval geadopteerd, maar de details weet ik niet.
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2009 @ 10:02:32 #165
137949 Disana
pi_72333302
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 11:01 schreef Cat22 het volgende:
Ze is in ieder geval geadopteerd, maar de details weet ik niet.
De pleegvader van mijn Safaa en ik zouden elkaar nog een keer bellen, maar ik had zijn nummer niet bewaard en hij belde niet. Ergens vind ik dat ook wel best, want zodra je het beestje in huis neemt is het natuurlijk toch jouw beestje.
pi_72333412
Maar het is wel altijd leuk om één keer te horen hoe het gaat.

Vinnik nog altijd jammer bij mijn pleegkittens van vorig jaar: geen enkele eigenaar heeft nog wat laten weten. En het was toch wel leuk geweest om een puber-groeifoto van het kleine spul op de mail te krijgen. Maar zo gaan die dingen.
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2009 @ 11:14:05 #167
137949 Disana
pi_72335171
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:06 schreef Cat22 het volgende:
Maar het is wel altijd leuk om één keer te horen hoe het gaat.

Vinnik nog altijd jammer bij mijn pleegkittens van vorig jaar: geen enkele eigenaar heeft nog wat laten weten. En het was toch wel leuk geweest om een puber-groeifoto van het kleine spul op de mail te krijgen. Maar zo gaan die dingen.
Ja ik denk dat de mensen hun nieuwe beestjes direct loskoppelen van de vorige verzorger. Dat heb ik tenminste bij mezelf gemerkt.

Ooit is een aanloper met een gewonde poot via mij in het asiel gekomen. Het asiel heeft het beestje toen naar mij vernoemd en de nieuwe eigenaars hebben de naam aangehouden. Die mensen stuurden mij een mooie foto (de poot moest worden geamputeerd dus mijn naamgenoot was een driepootje geworden) met een brief erbij. En inderdaad, dat vond ik ook wel heel leuk.
pi_72335321
Ik laat de fokker ook altijd nog wat weten plus een foto. En de meest hillarische foto van Fire heb ik toen ook nog gestuurd. Volgens mij konden ze dat wel waarderen.
pi_72335826
Nou moet ik zeggen dat ik van Naartjie ook nooit meer een foto oid heb opgestuurd naar zijn gastgezin., maar dat had er meer mee te maken dat ik een lege cd had achtergelaten waarop zij heel veel kittens foto's zouden zetten: nooit gekregen.
En hij de eerste weken diarree had en ik herhaalde malen hen heb gebeld voor advies en de voicemail heb ingesproken: nooit iets gehoord.

Later hoorde ik dat ze na dit nestje geen kittens meer hadden opgevangen, dus er zal wel meer aan de hand zijn geweest.
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2009 @ 11:45:52 #170
137949 Disana
pi_72336127
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:36 schreef Cat22 het volgende:
Nou moet ik zeggen dat ik van Naartjie ook nooit meer een foto oid heb opgestuurd naar zijn gastgezin., maar dat had er meer mee te maken dat ik een lege cd had achtergelaten waarop zij heel veel kittens foto's zouden zetten: nooit gekregen.
En hij de eerste weken diarree had en ik herhaalde malen hen heb gebeld voor advies en de voicemail heb ingesproken: nooit iets gehoord.

Later hoorde ik dat ze na dit nestje geen kittens meer hadden opgevangen, dus er zal wel meer aan de hand zijn geweest.
Oh, dat is jammer. Lijkt mij ook dat daar meer aan de hand was.

Nou goed, ik ga bij het asiel het nummer van Safaa's pleegvader opzoeken en dan zal ik hem eens bellen. Dan kan ik hem vertellen dat het een prachtpoes is geworden
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2009 @ 11:46:39 #171
137949 Disana
pi_72336147
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik laat de fokker ook altijd nog wat weten plus een foto. En de meest hillarische foto van Fire heb ik toen ook nog gestuurd. Volgens mij konden ze dat wel waarderen.
Staat die foto ergens hier op het forum? Even zoeken.
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:47:26 #172
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_72336173
Ik stuur nog steeds af en toe iets naar 't huis waar Jazz vandaan komt. Maar nu wel veel minder dan in het begin natuurlijk. Als ik hen was zou ik dat ook willen, soit.

Deed het ook bij Bob, maar die mensen leek het weinig te interesseren Jammer.

Charlie ook. En 20 september hebben we nest reünie ook nog. Kreeg ook een felicitatiemailtje van hen toen hij één werd eind juli
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2009 @ 11:50:21 #173
137949 Disana
pi_72336274
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ik stuur nog steeds af en toe iets naar 't huis waar Jazz vandaan komt. Maar nu wel veel minder dan in het begin natuurlijk. Als ik hen was zou ik dat ook willen, soit.

Deed het ook bij Bob, maar die mensen leek het weinig te interesseren Jammer.

Charlie ook. En 20 september hebben we nest reünie ook nog. Kreeg ook een felicitatiemailtje van hen toen hij één werd eind juli
Leuk zo'n felicitatiemailtje Zover zou het bij mij niet gaan denk ik. Maar ik begrijp dat het wel op prijs wordt gesteld dus ik ga die moeite doen.
pi_72344360
Ik heb de ouders van mijn redcat kitten ook nog een aantal foto's gestuurd, heb ook foto's nog gekregen van toen ze net opgevangen was daar, dat was zeker wel leuk. Daarna nog een keer een foto gestuurd maar daar verder niks op gehoord. Vind het eigenlijk wel normaal om even te laten weten hoe het gaat, ze hebben toch je monstertje de eerste weken opgevangen en opgevoed!
♥ scars make us who we are ♥
pi_72344534
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Staat die foto ergens hier op het forum? Even zoeken.
In foto's van katten tig topics terug. Zal hem zo even opzoeken en hier neer zetten.

Edit: Deze foto.

[ Bericht 14% gewijzigd door F_r op 01-09-2009 16:30:07 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')