Ja vind je? Voor mij is zo'n theemutsje eens heel wat anders, en ik vind het zelf ook leuk te zien hoe ze het aanpakt: heel rustig stap voor stap, maar wel alle knuffels incasseren die ze maar kan krijgen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 07:14 schreef Rewimo het volgende:
Ze ziet er goed uitEn ze kijkt zo wijs
Lief hoor!
Ja? Ik ben de laatste jaren zo aan kleine raskatjes gewend geweest (wel allemaal uit het asiel hoor) dus voor mij is het flink wennen zo'n gigantisch aai-oppervlakquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:57 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik vind Poffel ook wel lief hoormaar ik hou ook wel van ronde poesjes [mits ze gezond zijn natuurlijk
]
Dat zijn inderdaad stevige beestjes met een mooie dikke vachtquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:48 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben Britten (en Schotten), die zijn ook lekker rondIk hou van stevige katten
Mathilda vind ik wel bij haar passen
We zijn eruit: Mathilda! En jij hebt geholpen de doorslag te gevenquote:
Het was meneertje niet!quote:
Heb je ook Amivedi en de plaatselijke Dierenambulance ingelicht? Bij de 3 weken en ook bij de 2 weken dat Chris weg was waren het mensen die hem vonden en de Dierenambulance belden waardoor ik hem weer terug kreeg. Ik weet niet hoe het bij jou is, maar onze Dierenambulance heeft ook een pagina waarop je vermiste dieren met foto kunt zetten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:30 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Het was meneertje niet!
Gelukkig maar...
Wel inmiddels postertjes opgehangen overal... is nu al 9 nachten dta hij zich niet heeft gemeld....
Hij is , met foto, geplaatst bij Amivedi, ook bij de dieropvang. Geen losse dierenambualnce hier namelijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je ook Amivedi en de plaatselijke Dierenambulance ingelicht? Bij de 3 weken en ook bij de 2 weken dat Chris weg was waren het mensen die hem vonden en de Dierenambulance belden waardoor ik hem weer terug kreeg. Ik weet niet hoe het bij jou is, maar onze Dierenambulance heeft ook een pagina waarop je vermiste dieren met foto kunt zetten.
Dat laatste kan ook, ik hoop het niet voor je. Maar het kan best lang duren, geef de hoop nog niet op.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:48 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Hij is , met foto, geplaatst bij Amivedi, ook bij de dieropvang. Geen losse dierenambualnce hier namelijk.
We gaan nu rochting de 2 weken.
We gaan er nu toch serieus rekening mee houden dat hij verdwaald is, of misschien ergens anders een thuis heeft gevonden...
Ik hoop het ook voor jullie. Mijn vriendin kreeg eens na drie maanden haar kat terug: mensen zagen hem in het bos vogels vangen en meldden het bij het asiel. Houd je vermissingsrapporten dus up to date (hier verlopen ze na een tijdje).quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:03 schreef Gummibeer79 het volgende:
Het kattenluikje staat open, op een kier, en we roepen 'm nog elke avond...
Het heeft geen zin om te gaan zoeken, want waar moet je beginnen....
Ik hoop dat we 'm nog terug zien....
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:29 schreef Disana het volgende:
UPDATE
Een uur geleden kon ik Chris na twee weken weer ophalen bij een mevrouw die de Dierenambulance had gebeld. Middels de chip wisten ze mij te vinden.
Chris is mager en uitgedroogd maar heeft inmiddels weer gegeten en gedronken.
We hebben besloten dat het zo niet langer kan. Chris loopt gewoon elke keer weg en loopt daarbij gevaar. Ik heb het asiel waar hij vandaan komt vast gemaild met de vraag of ik hem voor herplaatsing terug kan brengen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:40 schreef Disana het volgende:
Ik laat haar eerst maar een avondje met rust. Ze zat echt te schreeuwen en hyperventileren in de taxi (en heeft en passant mijn blouse aan rafels getrokken door het deurtje van de mand heen).
Poes Mathilde woont nu 15 dagen bij jullie , hoe gaat het verder?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 08:19 schreef Disana het volgende:
'Manon' kwam gisteravond tevoorschijn en heeft uren bij ons op de bank gelegen, spinnend en kroelend. Ze is nog niet helemaal door haar angst heen, want toen ik vandaag de gordijnen open deed rende ze toch maar weer weg. We doen het gewoon heel rustig aan tot ze alle geluiden kent.
Ben wel heel blij dat ze door de grootste angst heen is. Het is een schat van een poes en ze gaat duidelijk de schade inhalen van het gebrek aan knuffels in het asiel
Wat een lelijke foto's! Je kan beter jouw foto uit het begin van het topic naar ze toesturenquote:Op maandag 24 augustus 2009 @ 19:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat laatste kan ook, ik hoop het niet voor je. Maar het kan best lang duren, geef de hoop nog niet op.
Chris is nu op de asielsite gezet:
http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=189316
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |