Nee helaas. Ik heb ernaar gevraagd maar ze vertelde dat ze net een nieuw computersysteem hebben waarin dat soort informatie niet meer voorkomt. Erg jammer vind ik.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
Fijn dat het Chris niet zo heel erg leek te deren Disana, dat maakte het misschien toch íetsje makkelijker.
Maar het blijft rot, voor jullie en voor hem.
Hebben ze de 'omstandigheden' verteld waarom jullie nieuwe kat eerst geadopteerd was en toen toch weer teruggebracht is?
Manon is echt drie keer niks he?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:05 schreef Rewimo het volgende:
Nieuwe poes, nieuwe kansenAl blijft het naar waarom het zo moest natuurlijk. Ik hoop dat jullie veel plezier van Manon krijgen! Moet ze wel een fatsoenlijke kattennaam krijgen inderdaad
Zou gauw ik kan maak ik foto'squote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:48 schreef Mama_Mia het volgende:
Oooh ik ben benieuwd naar foto's van deze nieuwe poezeldameeen echte theemuts dus qua gewicht
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... er zitten flinke gaten in hoor. En in mijn zij ook
quote:
Hij is mooi he, zo persoonlijk als hij je aankijkt. Ik hoop dat er gauw iemand voor valt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:56 schreef FP128 het volgende:
[..]
die kop van dat beest zo van "wat ben jij nou aan het doen met dat zwarte ding en die ronde spiegel die eruit steekt (camera)"
Hij kan binnenkort een foto van mijn nieuwe lubberkat krijgen, verder ga ik niet!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:10 schreef Aneurism het volgende:
[..]Denk dat dat juist het leuke eraan is voor em.
Komt de beschrijving een beetje overeen met jouw kat? Ik hoop oprecht van niet. Kun je niet bij de Dierenambulance informeren? Als hij op Amivedi is gemeld is hij misschien ook wel opgehaald.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:28 schreef Gummibeer79 het volgende:
Onze kat is nu al weer 5 nachten weg.....
Was de vorige keer een paar dagen binnen geweest, maardaarna begon het blijkbaar weer te borrelen....
Op Amivedi wel een melding van een doodgereden kater, wel een paar kilometer verderop.
Ik hoop niet dat 't 'm is.... nog geen reactie terug....
Oh jee... blijven hopen hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:44 schreef Gummibeer79 het volgende:
Omschrijving is overeenkomstig....
Ik hou me vast aan het feit dat meneer niet uniek is in zijn uiterlijk en het best wel erg ver is...
Ik heb een foto meegestuurd naar amivedi. Zij hebben ook een foto...
Hopelijk is het een andere...
Dat hoop ik toch echt nietquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:06 schreef nokwanda het volgende:
Misschien is het ook wel een echte Manon
Ik heb een andere image host genomen, als het goed is staat ze er nu wel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:07 schreef nokwanda het volgende:
Helaas niet. ben wel benieuwd naar Manon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |