abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:12:16 #161
137949 Disana
pi_72252584
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 22:03 schreef Sinarades het volgende:

[..]

Fijn om te lezen.
[..]

Ja, zal ook de drukte zijn geweest , stagaires, heel mooi dat deze foto erbij staat, goed dat ze je de
kans aanbieden om zelf een opzetje te schrijven zoals je dat graag zou zien voorop hun website.
[..]

Wens Chris een hele goede nieuwe plek, die gaven jullie ook al , ja, toch het beste voor Chris.
Dankjewel Sinarades, ik wens hem ook het allerbeste, een plek waar hij nooit meer weg hoeft.

Ik heb mijn eigen opzetje voor zijn pagina op hun site inmiddels verstuurd, ben benieuwd.

Het is wel fijn dat Mathilda het zo goed doet na alle zorgen die we met Chris hadden. Zij had het ook wel verdiend na vier maanden asiel (snap ik niet, want het is zo'n lieve kat).
pi_72267900
Fijn dat je een eigen opzetje mag sturen. Spaart hen weer tijd en wie kent hem beter en kan een mooier verhaal over hem schrijven dan jij?
Toen ik vorig jaar mijn moederpoes naar het asiel moest brengen nadat haar kinderen groot waren werd het me specifiek gevraagd. Natuurlijk was mijn verhaal weer veel te uitgebreid Maar ze hebben er een mooie samenvatting van gemaakt en me zelfs nog gebeld met wat vragen. .
Maar ook ik moest even slikken toen ik haar op de site zag staan, ook al wist ik dat dat erbij hoort.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † zondag 30 augustus 2009 @ 01:24:00 #163
137949 Disana
pi_72272233
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 21:55 schreef Cat22 het volgende:
Fijn dat je een eigen opzetje mag sturen. Spaart hen weer tijd en wie kent hem beter en kan een mooier verhaal over hem schrijven dan jij?
Toen ik vorig jaar mijn moederpoes naar het asiel moest brengen nadat haar kinderen groot waren werd het me specifiek gevraagd. Natuurlijk was mijn verhaal weer veel te uitgebreid Maar ze hebben er een mooie samenvatting van gemaakt en me zelfs nog gebeld met wat vragen. .
Maar ook ik moest even slikken toen ik haar op de site zag staan, ook al wist ik dat dat erbij hoort.
Het is heel mooi dat pleegouders zelf een beschrijving mogen geven, want wie kent de katjes beter dan zij. Zo ben ik ook aan mij Safaa gekomen (nu 13 maanden, toen 7), gewoon omdat de pleegvader haar zo goed beschreven had en de beschrijving mij aantrok.

Ja dat zal best even moeilijk geweest zijn, afstand doen en dan maar afwachten. Is ze goed terecht gekomen of weet je dat niet?
pi_72275220
Ze is in ieder geval geadopteerd, maar de details weet ik niet.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2009 @ 10:02:32 #165
137949 Disana
pi_72333302
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 11:01 schreef Cat22 het volgende:
Ze is in ieder geval geadopteerd, maar de details weet ik niet.
De pleegvader van mijn Safaa en ik zouden elkaar nog een keer bellen, maar ik had zijn nummer niet bewaard en hij belde niet. Ergens vind ik dat ook wel best, want zodra je het beestje in huis neemt is het natuurlijk toch jouw beestje.
pi_72333412
Maar het is wel altijd leuk om één keer te horen hoe het gaat.

Vinnik nog altijd jammer bij mijn pleegkittens van vorig jaar: geen enkele eigenaar heeft nog wat laten weten. En het was toch wel leuk geweest om een puber-groeifoto van het kleine spul op de mail te krijgen. Maar zo gaan die dingen.
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2009 @ 11:14:05 #167
137949 Disana
pi_72335171
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:06 schreef Cat22 het volgende:
Maar het is wel altijd leuk om één keer te horen hoe het gaat.

Vinnik nog altijd jammer bij mijn pleegkittens van vorig jaar: geen enkele eigenaar heeft nog wat laten weten. En het was toch wel leuk geweest om een puber-groeifoto van het kleine spul op de mail te krijgen. Maar zo gaan die dingen.
Ja ik denk dat de mensen hun nieuwe beestjes direct loskoppelen van de vorige verzorger. Dat heb ik tenminste bij mezelf gemerkt.

Ooit is een aanloper met een gewonde poot via mij in het asiel gekomen. Het asiel heeft het beestje toen naar mij vernoemd en de nieuwe eigenaars hebben de naam aangehouden. Die mensen stuurden mij een mooie foto (de poot moest worden geamputeerd dus mijn naamgenoot was een driepootje geworden) met een brief erbij. En inderdaad, dat vond ik ook wel heel leuk.
pi_72335321
Ik laat de fokker ook altijd nog wat weten plus een foto. En de meest hillarische foto van Fire heb ik toen ook nog gestuurd. Volgens mij konden ze dat wel waarderen.
pi_72335826
Nou moet ik zeggen dat ik van Naartjie ook nooit meer een foto oid heb opgestuurd naar zijn gastgezin., maar dat had er meer mee te maken dat ik een lege cd had achtergelaten waarop zij heel veel kittens foto's zouden zetten: nooit gekregen.
En hij de eerste weken diarree had en ik herhaalde malen hen heb gebeld voor advies en de voicemail heb ingesproken: nooit iets gehoord.

Later hoorde ik dat ze na dit nestje geen kittens meer hadden opgevangen, dus er zal wel meer aan de hand zijn geweest.
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2009 @ 11:45:52 #170
137949 Disana
pi_72336127
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:36 schreef Cat22 het volgende:
Nou moet ik zeggen dat ik van Naartjie ook nooit meer een foto oid heb opgestuurd naar zijn gastgezin., maar dat had er meer mee te maken dat ik een lege cd had achtergelaten waarop zij heel veel kittens foto's zouden zetten: nooit gekregen.
En hij de eerste weken diarree had en ik herhaalde malen hen heb gebeld voor advies en de voicemail heb ingesproken: nooit iets gehoord.

Later hoorde ik dat ze na dit nestje geen kittens meer hadden opgevangen, dus er zal wel meer aan de hand zijn geweest.
Oh, dat is jammer. Lijkt mij ook dat daar meer aan de hand was.

Nou goed, ik ga bij het asiel het nummer van Safaa's pleegvader opzoeken en dan zal ik hem eens bellen. Dan kan ik hem vertellen dat het een prachtpoes is geworden
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2009 @ 11:46:39 #171
137949 Disana
pi_72336147
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik laat de fokker ook altijd nog wat weten plus een foto. En de meest hillarische foto van Fire heb ik toen ook nog gestuurd. Volgens mij konden ze dat wel waarderen.
Staat die foto ergens hier op het forum? Even zoeken.
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:47:26 #172
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_72336173
Ik stuur nog steeds af en toe iets naar 't huis waar Jazz vandaan komt. Maar nu wel veel minder dan in het begin natuurlijk. Als ik hen was zou ik dat ook willen, soit.

Deed het ook bij Bob, maar die mensen leek het weinig te interesseren Jammer.

Charlie ook. En 20 september hebben we nest reünie ook nog. Kreeg ook een felicitatiemailtje van hen toen hij één werd eind juli
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2009 @ 11:50:21 #173
137949 Disana
pi_72336274
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ik stuur nog steeds af en toe iets naar 't huis waar Jazz vandaan komt. Maar nu wel veel minder dan in het begin natuurlijk. Als ik hen was zou ik dat ook willen, soit.

Deed het ook bij Bob, maar die mensen leek het weinig te interesseren Jammer.

Charlie ook. En 20 september hebben we nest reünie ook nog. Kreeg ook een felicitatiemailtje van hen toen hij één werd eind juli
Leuk zo'n felicitatiemailtje Zover zou het bij mij niet gaan denk ik. Maar ik begrijp dat het wel op prijs wordt gesteld dus ik ga die moeite doen.
pi_72344360
Ik heb de ouders van mijn redcat kitten ook nog een aantal foto's gestuurd, heb ook foto's nog gekregen van toen ze net opgevangen was daar, dat was zeker wel leuk. Daarna nog een keer een foto gestuurd maar daar verder niks op gehoord. Vind het eigenlijk wel normaal om even te laten weten hoe het gaat, ze hebben toch je monstertje de eerste weken opgevangen en opgevoed!
♥ scars make us who we are ♥
pi_72344534
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Staat die foto ergens hier op het forum? Even zoeken.
In foto's van katten tig topics terug. Zal hem zo even opzoeken en hier neer zetten.

Edit: Deze foto.

[ Bericht 14% gewijzigd door F_r op 01-09-2009 16:30:07 ]
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2009 @ 21:29:08 #176
137949 Disana
pi_72354254
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:16 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb de ouders van mijn redcat kitten ook nog een aantal foto's gestuurd, heb ook foto's nog gekregen van toen ze net opgevangen was daar, dat was zeker wel leuk. Daarna nog een keer een foto gestuurd maar daar verder niks op gehoord. Vind het eigenlijk wel normaal om even te laten weten hoe het gaat, ze hebben toch je monstertje de eerste weken opgevangen en opgevoed!
Ja, maar deze pleegvader zou zelf bellen en deed dat nooit, terwijl ik zijn nummer kwijt was. Nou moet ik erbij zeggen dat hijzelf Safaa het minst leuke katje van de drie vond omdat ze nooit op schoot kwam en vrij klein en slank was.
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2009 @ 21:29:35 #177
137949 Disana
pi_72354272
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:22 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

In foto's van katten tig topics terug. Zal hem zo even opzoeken en hier neer zetten.

Edit: Deze foto.
[ afbeelding ]
Oh ja, die ben ik wel eens tegengekomen. Leuke shot
pi_72380432
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:29 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, maar deze pleegvader zou zelf bellen en deed dat nooit, terwijl ik zijn nummer kwijt was. Nou moet ik erbij zeggen dat hijzelf Safaa het minst leuke katje van de drie vond omdat ze nooit op schoot kwam en vrij klein en slank was.
Oh ik bedoelde het ook absoluut niet als verwijt naar jou toe hoor! Sorry als je dat zo opvatte
♥ scars make us who we are ♥
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 12:15:00 #179
137949 Disana
pi_72394960
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:21 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Oh ik bedoelde het ook absoluut niet als verwijt naar jou toe hoor! Sorry als je dat zo opvatte
Nee joh... ik zat me gewoon te herinneren hoe het ook alweer was gegaan
pi_72396180
mijn ouders hebben ruim 13 jr geleden een poesje uit het asiel gehaald, ze wisten nog niet zoveel over het beestje en toen bleek ze na een tijdje drachtig te zijn. een collega van mijn vader heeft toen 2 kittens over genomen en wij kregen regelmatig een update van de 2 heren met foto's.

nu hebben we zelf een poesje uit het asiel gehaald. zouden de medewerkers van het asiel het ook leuk vinden te horen hoe ze het bij ons doet?
lijkt me wel leuk om over een maandje een mail te sturen.
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 13:15:41 #181
137949 Disana
pi_72396701
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:56 schreef M0nr03 het volgende:
mijn ouders hebben ruim 13 jr geleden een poesje uit het asiel gehaald, ze wisten nog niet zoveel over het beestje en toen bleek ze na een tijdje drachtig te zijn. een collega van mijn vader heeft toen 2 kittens over genomen en wij kregen regelmatig een update van de 2 heren met foto's.

nu hebben we zelf een poesje uit het asiel gehaald. zouden de medewerkers van het asiel het ook leuk vinden te horen hoe ze het bij ons doet?
lijkt me wel leuk om over een maandje een mail te sturen.
Nou moe, daar waren je ouders ook mooi klaar mee

Ik denk wel dat ze het leuk vinden. Het asiel hier heeft een indeling, sommigen zijn voor de honden en anderen voor de poezen. Die poezenmensen weten vast nog precies om welk beestje het gaat.

Leuk trouwens dat ze meteen al op schoot zat. Bij Mathilda duurde dat een paar dagen, het is best een voorzichtig beestje maar ja ze heeft ook best lang in het asiel gezeten.
pi_72398803
@ Disana enorm off topic, maar het was zo'n leuke tijd. we hebben de kittens ruim 12 weken thuis gehad vanwege vakantie tijd. we hebben hele stabiele kittens afgeleverd hihi.

onze nieuwe kat is heel nieuwsgierig en loopt graag achter je aan. meteen het 1ste uur kwam ze al kopjes brengen. de autorit heeft ze volgens mij heel interessant, ze heeft heel de tijd gekeken en gesnuffeld maar niet klagelijk gemauwt. na 2 uur was ze haar afgesloten kamer al zat en heeft ze kamer bij kamer de rest van het huis bekeken. ben echt heel trots op haar, het is zo'n gezellig poesje, je snapt niet dat mensen haar niet kwijt zijn.
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 17:03:29 #183
137949 Disana
pi_72403663
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:25 schreef M0nr03 het volgende:
@ Disana enorm off topic, maar het was zo'n leuke tijd. we hebben de kittens ruim 12 weken thuis gehad vanwege vakantie tijd. we hebben hele stabiele kittens afgeleverd hihi.

onze nieuwe kat is heel nieuwsgierig en loopt graag achter je aan. meteen het 1ste uur kwam ze al kopjes brengen. de autorit heeft ze volgens mij heel interessant, ze heeft heel de tijd gekeken en gesnuffeld maar niet klagelijk gemauwt. na 2 uur was ze haar afgesloten kamer al zat en heeft ze kamer bij kamer de rest van het huis bekeken. ben echt heel trots op haar, het is zo'n gezellig poesje, je snapt niet dat mensen haar niet kwijt zijn.
Nou da's dan maar goed ook

Voor Mindy ga ik even naar haar eigen topic.
  † In Memoriam † vrijdag 11 september 2009 @ 21:07:54 #184
137949 Disana
pi_72657045
Chris zit nu al vier weken in het asiel. Ik snap het niet, toen wij hem zagen waren we meteen verkocht.

Vind 't best lullig.
pi_72804869
jeetje dat is idd niet leuk voor zo'n kat. als ik de geschiedenis zou weten dan had ik hem ook niet meegenomen hoor. stel dat hij weer wegloopt en dan die onzekerheid.

hoe is het met mathilde?
  † In Memoriam † woensdag 16 september 2009 @ 16:19:18 #186
137949 Disana
pi_72806674
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:36 schreef M0nr03 het volgende:
jeetje dat is idd niet leuk voor zo'n kat. als ik de geschiedenis zou weten dan had ik hem ook niet meegenomen hoor. stel dat hij weer wegloopt en dan die onzekerheid.

hoe is het met mathilde?
Ja maar daar staat tegenover dat het een knappe jongen is en een schat en heel gemakkelijk. Maar dat hebben ze er allemaall niet op gezet. Zoals iemand hier eerder opmerkte staat er echt niets positiefs over hem op de site (over andere katten wel): http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=189316

Mathilde doet het prima, donderdag is ze hier 5 weken (en zo lang zit Chris dus al vast). Ze gaat af en toe naar buiten om te drinken en even te zitten, maar naast mij op tafel vindt ze toch het fijnst. Ik vind dat wat minder want ze is groot en sterk en duwt mijn muis weg
  † In Memoriam † dinsdag 29 september 2009 @ 19:05:16 #187
137949 Disana
pi_73218424
Chris is geplaatst!!!

Ik zie het net op de site en weet dus nog niet hoe of wat. Eindelijk! Ik hoop dat het iemand is die geduld heeft en van hem gaat houden.

Vijfeneenhalve week in het asiel.
pi_73218446
Go Chris in zijn nieuwe huis.
  † In Memoriam † dinsdag 29 september 2009 @ 19:19:27 #189
137949 Disana
pi_73218770
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Go Chris in zijn nieuwe huis.
Ik ben er helemaal blij van!
pi_73220560
Wat fijn
  woensdag 30 september 2009 @ 07:15:11 #191
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73231998
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:19 schreef Disana het volgende:

Ja maar daar staat tegenover dat het een knappe jongen is en een schat en heel gemakkelijk. Maar dat hebben ze er allemaall niet op gezet. Zoals iemand hier eerder opmerkte staat er echt niets positiefs over hem op de site (over andere katten wel): http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=189316

Chris niet meer weglopen hoor.
  † In Memoriam † woensdag 30 september 2009 @ 17:56:01 #192
137949 Disana
pi_73249324
Ik heb vandaag geen gehoor gekregen dus maar een mail gestuurd. Ik zou zo graag willen horen 'Ja het waren heel lieve mensen die meteen voor hem vielen'. Niet dat ze hem maar gekozen hebben omdat er niks beters was ofzo.
pi_73348930
quote:
Op woensdag 30 september 2009 17:56 schreef Disana het volgende:
Ik heb vandaag geen gehoor gekregen dus maar een mail gestuurd. Ik zou zo graag willen horen 'Ja het waren heel lieve mensen die meteen voor hem vielen'. Niet dat ze hem maar gekozen hebben omdat er niks beters was ofzo.
Nog iets vernomen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')