Je hebt gelijk stoer zijn is niet voor mij weggelegd, jammer.quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:54 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
veel sucses verder. geen interesse. En je wilde stoer doen? Nou da's dan niet gelukt. Ik prikte er zo doorheen![]()
nee, niet echt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:55 schreef Teezie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk stoer zijn is niet voor mij weggelegd, jammer.
Fase 4: Agressie?quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:59 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
voor jou? Terug onder je steen kruipen, en er nooit meer onder vandaan komen ook!
Ach, kan gebeuren toch(hoop ik tenminstequote:Op woensdag 22 juli 2009 03:20 schreef Revdog het volgende:
Ik wil ook lid worden. Is het erg als het de eerste keer niet lukt (faalangst, groepsdruk...)??
En ik in Zwijndrecht, dat is toch minstens net zo hilarisch.....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:54 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Je vergeet er trouwens OOk nog bij te zeggen dat ik in Dordrecht woon, mischien vind je dat ook wel grappig
Voorlopig zijn Robbieboy en ik de enigen met een leven hier. Wij hoeven niet mee te doen aan stiekeme rukfantasietjes en dan volhouden dat het niet gay is.....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:45 schreef NoFidea het volgende:
@RobbieBoy ga eens een leven zoeken. Het is nog niet te laat zelfs op jouw leeftijd kan het nog
.
Dat heet toch gewoon de opperrukker?quote:Op woensdag 22 juli 2009 03:22 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ach, kan gebeuren toch(hoop ik tenminste)? Laat het aan de voorzitter weten!!
Nee niet veel behalve wat slap heterogeouwehoer.quote:
karr. je bent echt lekker op dreef. whahaha. Maar ik ook.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee niet veel behalve wat slap heterogeouwehoer.
het word me hier dan ook wel erg makkelijk gemaakt.......quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:34 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
karr. je bent echt lekker op dreef. whahaha. Maar ik ook.
Go FokGays!!!!!
j, helemaal als user DEEKIE wakker is, is het gewoon TE LEUK om te reagerenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:36 schreef karr-1 het volgende:
[..]
het word me hier dan ook wel erg makkelijk gemaakt.......
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:42 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
j, helemaal als user TEEZIE wakker is, is het gewoon TE LEUK om te reageren
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:42 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
j, helemaal als userTEEZIE wakker is, is het gewoon TE LEUK om te reageren
Gelulletje zou het in dat geval zijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:36 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Wat Karr-1 al zegt. alleen maar geLUL van hetero's
je hebt gelijk. Je hebt er een vergrootglas voor nodig, en zelfs DAN zie je nog maar een minipuistjequote:
Plak er een bordje naast " Niet uitknijpen, moet nog lulletje worden"quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:44 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
je hebt gelijk. Je hebt er een vergrootglas voor nodig, en zelfs DAN zie je nog maar een minipuistje
ja. zou ik zeker doen. En dan "Als je hierop wilt zitten, kom dan over 10 jaar maar terug" eronder zettenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:46 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Plak er een bordje naast " Niet uitknijpen, moet nog lulletje worden"
Als het nu niets is wordt het over 10 jaar ook niets.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:48 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ja. zou ik zeker doen. En dan "Als je hierop wilt zitten, kom dan over 10 jaar maar terug" eronder zetten
Zijn ze dan toch te verlegen om elkaars piemeltje te bekijken?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:50 schreef RobbieBoy het volgende:
TS is rustig op het moment. is zeker aan het fantaseren over zijn circlejerk groepje WAT nooit van de grond komt met maar 4 leden
tja, nu een meisje hier voor de grap voorstelde om in het midden te gaan zitten, om het wat minder gay te laten lijken ging TS er serieus nog op in. Waarschijnlijk las hij later de posts van dat meisje en mij door, en kwam er toen achter dat hij in de zeik werd genomen. Want je hoort die lieve KLEINE TS niet meerquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:51 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Zijn ze dan toch te verlegen om elkaars piemeltje te bekijken?
Yep dat heb ik ook gelezen. Alsof er een vrouw ter wereld is die tussen al die kleine piemeltjes wil gaan zitten. Ik zou er ook niet aan moeten denken, het moet wel een beetje de moeite waard zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:54 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
tja, nu een meisje hier voor de grap voorstelde om in het midden te gaan zitten, om het wat minder gay te laten lijken ging TS er serieus nog op in. Waarschijnlijk las hij later de posts van dat meisje en mij door, en kwam er toen achter dat hij in de zeik werd genomen. Want je hoort die lieve KLEINE TS niet meer
Ik ook niet. maar ik val op LEUKE mannen. Jij ook, neem ik aan. En dan zie je deze UBER hetero gasten, zoals TSje al HEEEEEEL snel over het puistekoppie, eeeh hoofd, bedoel ikquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:55 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Yep dat heb ik ook gelezen. Alsof er een vrouw ter wereld is die tussen al die kleine piemeltjes wil gaan zitten. Ik zou er ook niet aan moeten denken, het moet wel een beetje de moeite waard zijn.
Ha ha precies ja. Leuke mannen geen probleem mee, maar dit soort enge hetero's mogen snel doorlopen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:57 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ik ook niet. maar ik val op LEUKE mannen. Jij ook, neem ik aan. En dan zie je deze UBER hetero gasten, zoals TSje al HEEEEEEL snel over het puistekoppie, eeeh hoofd, bedoel ik
voor ze van mij een flinke schop onder hun dikke billen krijgenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:59 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ha ha precies ja. Leuke mannen geen probleem mee, maar dit soort enge hetero's mogen snel doorlopen.
Billen? Ballen bedoel je waarschijnlijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:59 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
voor ze van mij een flinke schop onder hun dikke billen krijgen
ja. geimporteerd uit madurodam. daar hadden ze de juiste maten voor TSquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Billen? Ballen bedoel je waarschijnlijkAlhoewel, dat zullen dan ook wel balletjes zijn.
Hebben ze er ook meteen een condoompje bijgeleverd? Stel je voor dat je zaadcelletjes op je heterovriendjes komen bij het cirkelrukkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:02 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ja. geimporteerd uit madurodam. daar hadden ze de juiste maten voor TS
TS word gemeen. Mijn foto misbruiken in een ander toppic Homo die ons paktquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:02 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hebben ze er ook meteen een condoompje bijgeleverd? Stel je voor dat je zaadcelletjes op je heterovriendjes komen bij het cirkelrukken
Valt wel op dat TS dus in toppics reageerd waar het woord homo in de titel staatquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:04 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
TS word gemeen. Mijn foto misbruiken in een ander toppic Homo die ons pakt
Laag bij de gronds gedrag hoor. Doe het dan TENMINSTE in dit toppic!!!
Tsja TS kan blijkbaar niet beter dan dit. Beetje jammer.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:04 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
TS word gemeen. Mijn foto misbruiken in een ander toppic Homo die ons pakt
Laag bij de gronds gedrag hoor. Doe het dan TENMINSTE in dit toppic!!!
Waar het hart vol van is....quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:05 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Valt wel op dat TS dus in toppics reageerd waar het woord homo in de titel staat
Mocht ie willen.... Hij scheurt meteen uit als het ooit zover komt.quote:
whahaha. ja je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:10 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Mocht ie willen.... Hij scheurt meteen uit als het ooit zover komt.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:11 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
whahaha. ja je hebt helemaal gelijk
Nee, inderdaad. Heb je trouwens even een PM gestuurd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik hoor geen commentaar van TS in ieder geval
Thanx. Het was leuk hier, ik ga maar weer eens aan het werk. Zolang TS niets zegt zijn we snel klaar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:15 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Heb je trouwens even een PM gestuurd.
pcies.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:20 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Thanx. Het was leuk hier, ik ga maar weer eens aan het werk. Zolang TS niets zegt zijn we snel klaar.
Echt????quote:Op maandag 20 juli 2009 12:54 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
TJa, da's het beeld dat de gemiddelde hetero van ons hebben. dat we, als we een blote piemel zien, ons niet kunnen inhouden en gelijk alles willen vast pakken.
Wat doe jij hier dan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:15 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Echt????
Ik zou mezelf zomaar als gemiddelde hetero benoemen maar bovenstaand beeld heb ik nou bepaald niet van homo's. Of heb je het over de gemiddelde Fok!hetero? En is "gemiddeld" gelijk aan "meerderheid"? Want dan ben ik in shock...
Hoi, welkom bij de club. Als je voldoet aan de vereisten die gesteld worden in de eerste post dan kun je lid wordenquote:Op woensdag 22 juli 2009 03:20 schreef Revdog het volgende:
Ik wil ook lid worden. Is het erg als het de eerste keer niet lukt (faalangst, groepsdruk...)??
quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:10 schreef NoFidea het volgende:
Hoi, welkom bij de club. Als je voldoet aan de vereisten die gesteld worden in de eerste post dan kun je lid wordenHet is niet erg als het de eerste keer niet zou lukken, bij ons kun je gewoon jezelf (homo) zijn
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |