He getverdemmequote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:44 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Whahaha. ja toch? zolang er maar niet teveel pus uit komt, als je die puistekoppies uitknijpt. Dat geeft me toch een zooi
whahaha. Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:02 schreef karr-1 het volgende:
[..]
He getverdemmeZelfs als glijmiddel functioneert het niet.....
En ik wil er niet eens aan denken ook.quote:
2000 riep ze willen hun geintje terugquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:11 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
goh, je kan niet eens tegen een geintje. pfft
Sterk antwoordquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:28 schreef NoFidea het volgende:
Misschien kunnen de twee holmaten zich begeven naar een darkroom.......
[..]
2000 riep ze willen hun geintje terug
The gays kicked some buttquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:14 schreef RobbieBoy het volgende:
als TS nog een nieuw toppic hiervoor wil openen, moet hij het me maar ffe via pm laten weten. Dit is echt een leuk HOMO toppic dankzij de leuke bijdrages van TS
Geboortedatum 27-05-1978quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:14 schreef RobbieBoy het volgende:
als TS nog een nieuw toppic hiervoor wil openen, moet hij het me maar ffe via pm laten weten. Dit is echt een leuk HOMO toppic dankzij de leuke bijdrages van TS
Het is vast leuk, maar ik snap hem niet.quote:
Tja, ik ook nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het is vast leuk, maar ik snap hem niet.
Darkroom, weer zo'n domme opmerking van de gemiddelde hetero. Alle homo's de darkroom in nuquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:28 schreef NoFidea het volgende:
Misschien kunnen de twee holmaten zich begeven naar een darkroom.......
[..]
2000 riep ze willen hun geintje terug
Zozo Ts, die billen van jou zijn al aardig rood geslagen, kom je hier wel vaker???quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:34 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Darkroom, weer zo'n domme opmerking van de gemiddelde hetero. Alle homo's de darkroom in nuMij niet gezien. Kom ik daarbinnen, en dan zie ik gelijk TS in een genante psositie staan daar
![]()
![]()
![]()
![]()
helaas, vrouwen EN homo's niet toe gestaan. Nee, dit zijn allemaal hetero gasten die naar elkaar gaan zitten kijken, als ze gaan klaarkomen, en daarna nog vol blijven houden dat dit hele gedoe GEEN homosexuele fantasie is, ofzo. En dan zijn wij homo's de viezeriken en de holmaten, volgens TS. Tsskquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:40 schreef Northside het volgende:
Zeg... is het dan ook de bedoeling dat er een vrouw in het midden zit? Ik denk dat dat vanuit een PR-oogpunt wel wenselijk is, dan krijg je wel wat mannen mee...
Je vergeet er trouwens OOk nog bij te zeggen dat ik in Dordrecht woon, mischien vind je dat ook wel grappigquote:
Maar daarom juist... als ze een vrouw in het midden zetten kunnen ze makkelijker volhouden dat het geen homosexuele fantasie is... een soort camouflage. Verder ben ik ook gewoon benieuwd of er een vrouw op fok is die zich daarvoor zou lenen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:51 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
helaas, vrouwen EN homo's niet toe gestaan. Nee, dit zijn allemaal hetero gasten die naar elkaar gaan zitten kijken, als ze gaan klaarkomen, en daarna nog vol blijven houden dat dit hele gedoe GEEN homosexuele fantasie is, ofzo. En dan zijn wij homo's de viezeriken en de holmaten, volgens TS. Tssk
Dat is zeker een goed idee en heb daar ook al over nagedacht maar dat zullen we moeten uitmaken op de eerste bijeenkomst van ledenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:40 schreef Northside het volgende:
Zeg... is het dan ook de bedoeling dat er een vrouw in het midden zit? Ik denk dat dat vanuit een PR-oogpunt wel wenselijk is, dan krijg je wel wat mannen mee...
O, whahaha. Op die mannier. Haha. En TS, Ik HEB een leven. Ik hoef hier geen vrienden te zoeken om ziellige ruk fantasietjes mee te besprekenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:22 schreef Northside het volgende:
[..]
Maar daarom juist... als ze een vrouw in het midden zetten kunnen ze makkelijker volhouden dat het geen homosexuele fantasie is... een soort camouflage. Verder ben ik ook gewoon benieuwd of er een vrouw op fok is die zich daarvoor zou lenen.
....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:45 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Dat is zeker een goed idee en heb daar ook al over nagedacht maar dat zullen we moeten uitmaken op de eerste bijeenkomst van leden. Het zou bijvoorbeeld de vriendin van een van de leden kunnen zijn of een FOK!ster.
@RobbieBoy ga eens een leven zoeken. Het is nog niet te laat zelfs op jouw leeftijd kan het nog
.
WIe zegt dat hij mee wil doen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:00 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Jij bent helemaal geen 18+![]()
. Je komt dus sowieso al niet in aanmerking voor lidmaatschap
volgens mij is er geen vrouw die zich voor zoiets leent, hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:14 schreef Northside het volgende:
Als je nou eerst de vrouw zoekt gaat het werven daarna vast makkelijker. Als je breathtaking of een ander lekker wijf kan strikken weet ik zeker dat er zich genoeg fokkertjes melden om wel 2 rukcirkeltjes mee te vormen.
Tja, en dan vind TS het gek dat dit toppic nu word overstroomd door homo's als ik. Ik m,ag hier niet posten van hem, maar daar heb ik lak aan. Dat krijg je nu eenmaal als je een groot homo feest organiseert, en er geen homo mee mag doen. Whahahaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:33 schreef Northside het volgende:
Nou ja, dat is zijn probleem he. In KPD lopen wel wat van die figuren rond. Maar het is de enige manier om het minder homo-erotisch te laten lijken.
Gast, al zou je me 1000 euro geven, dan nog zou ik op je kotsen als je me zoiets voorsteldequote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:00 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Jij bent helemaal geen 18+![]()
. Je komt dus sowieso al niet in aanmerking voor lidmaatschap
Je kunt toch ook eerst even warmtrekken door het bijv. eerst met 2 á 3 personen te doen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:24 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Hey Teezie. De meeting is vooralsnog niet geplanned we hebben nog te weinig leden
.
dat schreef ik eerder vandaag, hier ook al. haha. Ts dacht dat je met zijn clubje mee wilde doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:59 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Gast, al zou je me 1000 euro geven, dan nog zou ik op je kotsen als je me zoiets voorstelde.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:01 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
dat schreef ik eerder vandaag, hier ook al. haha. Ts dacht dus dat je mee wilde doen met die onzin
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:24 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Hey Teezie. De meeting is vooralsnog niet geplanned we hebben nog te weinig leden
.
Whahaha, geef het nu maar op. Niemand wil aan deze onzin mee doen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:34 schreef Teezie het volgende:
[..]
Misschien zijn we niet aantrekkelijk genoeg?
HAHA! Jaloers dat jij geen (vice)voorzitter mag worden?quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:36 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Whahaha, geef het nu maar op. Niemand wil aan deze onzin mee doen!
Nee, niet echt. Ik heb namelijk WEL een leven. whaha.quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:38 schreef Teezie het volgende:
[..]
HAHA! Jaloers dat jij geen (vice)voorzitter mag worden?
Tja, het leven is hard(hihi ik zei hard in dit topic)
Fase 1: Ontkenningquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:39 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik heb namelijk WEL een leven. whaha.
Fase 2: Gayish doenquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:42 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ik heb niks te ontkennen hoor. Ik geef alleen mijn mening. En dat mag
Tja, ik BEN nu eenmaal gay.quote:
Fase 3: Jaloezie(dat je niet mag meedoen)quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:45 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Tja, ik BEN nu eenmaal gay.
Maar over gayish (is dat wel een bestaand woord?) doen, gesproken. Jullie ruk clubje met alleen maar gasten is zeker UBER macho gedrag??
Nou niet bepaald dus, zoals ik eerder hier al duidelijk maakte. Maar geloof jij maar wat jij wilt. Whehehe.quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:46 schreef Teezie het volgende:
[..]
Fase 3: Jaloezie(dat je niet mag meedoen)
Hehquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:47 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Nou niet bepaald dus, zoals ik eerder hier al duidelijk maakte. Maar geloof jij maar wat jij wilt. Whehehe.
zoals ik al zei, geloof jij maar wat je wilt geloven. dat is jou zaakquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:49 schreef Teezie het volgende:
[..]
HehJe bent weer terug naar fase 1, hoax?
Ok maar sorry voor wat ik net allemaal heb getypt, ik wou een beetje stoer doenquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:50 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
zoals ik al zei, geloof jij maar wat je wilt geloven. dat is jou zaak
De deur is nog altijd open (HAHA HI-LA-RISCH)voor je.quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:52 schreef RobbieBoy het volgende:
maar goed, ik wens jullie veel plezier met het uitknijpen van jullie puistekoppie's hoor![]()
veel sucses verder. geen interesse. En je wilde stoer doen? Nou da's dan niet gelukt. Ik prikte er zo doorheenquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:53 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ok maar sorry voor wat ik net allemaal heb getypt, ik wou een beetje stoer doen. Je bent natuurlijk nog steeds welkom bij de club!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |