Mag nog niet naar buiten (heet: werk). Maar ook geen zin om heel hard aan het werk te gaan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:00 schreef mirved het volgende:
Misschien zou je het ook eens moeten proberen.
ja zelfde probleem hierquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mag nog niet naar buiten (heet: werk). Maar ook geen zin om heel hard aan het werk te gaan.
Door hard te werken gaat de tijd snel om. Hier wat het forum afstruinen maakt het alleen maar langer. (mijn ervaring)quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mag nog niet naar buiten (heet: werk). Maar ook geen zin om heel hard aan het werk te gaan.
Ik ga serieus straks naar buiten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:07 schreef Scarface2004 het volgende:
krijgen we dit weer
"tis mooi weer, wtf doen jullie binnen"
"ja maar jij bent ook binnen"
"ja maar ik ga zo weg"
waardoor die zogenaamd offline gaat en verder lurkt offline
Weet ik nog niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:10 schreef Spougle het volgende:
[..]
Echt waar kan je me dan vertellen hoe het daar is zo buiten?
Neem het pigment van 10 willekeurige* Fokkers, combineer dat en injecteer dat weer in één persoon, en dan nog ben ik twee keer zo bruin. En ik* ben pas op de helft van mijn weekendjes weg/vakanties.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:07 schreef Scarface2004 het volgende:
krijgen we dit weer
"tis mooi weer, wtf doen jullie binnen"
"ja maar jij bent ook binnen"
"ja maar ik ga zo weg"
waardoor die zogenaamd offline gaat en verder lurkt offline
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=buiten&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=f&oq=quote:
Je speelt nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |