Jij weet 't beter? Ga in de politiek joh!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:27 schreef m0m0 het volgende:
FP op fok!:
'Ouders Marokkaanse reljeugd op opvoedcursus'
Ik citeer:
Nijmegen is van plan ouders van vervelende Marokkaanse jongeren keihard aan te gaan pakken. Wethouder Lenie Scholten meldt in De Gelderlander dat ze hen wil verplichten een opvoedcursus te volgen.
Bovendien moeten ze ook ouderavonden van school gaan bezoeken. "Doen ze dat niet dan wil ik dat de school bij de ouders thuis langs gaat."
Echt waar hé, ze begrijpen er geen fuck van. "Verplicht ouderavond bijwonen." Nou als ze daar niet minder crimineel van worden dan weet ik het ook niet hoor.![]()
Ohjajoh? Hoe dan? Ze weten gewoon niet wat in nederland normaal is. Ze weten het niet. Ze weten het echt niet. Echt niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:31 schreef Armageddon het volgende:
Een opvoedcursus.
Je moet gewoon alle geldstromen dichtdraaien en boetes uitdelen. Moet je kijken hoe snel ze gaan opvoeden.
TS laat toch doorschemeren dat hij een rothekel aan crimineeltjes heeft!? Dan wil je dus zover mogelijk bij de politiek uit de buurt blijven...quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij weet 't beter? Ga in de politiek joh!
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Ohjajoh? Hoe dan? Ze weten gewoon niet wat in nederland normaal is. Ze weten het niet. Ze weten het echt niet. Echt niet.
Your fucking missing the point! Hoe kan je het nou missen! Een olifant voor je neus en jij gaat zeiken dat ie donkergrijs is ipv lichtgrijs!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij weet 't beter? Ga in de politiek joh!
Neen.quote:
Ben ik totaal niet met je eens maar daar kom ik nog wel even op terug. Zit nu op m'n werk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Neen.
Wat ik probeer te zeggen is dat een klein gedeelte van de marokkaanse ouders gewoon echt niet weet hoe laat kinderen naar bed behoren te gaan. Hoe er om gegaan moet worden met verjaardagsfeestjes van vriendjes en vriendinnetjes. Schoolreisjes, trakteren op school. Ze weten het simpelweg niet. Je weet zelf hoe hard kinderen zijn voor kinderen die anders zijn. Daardoor groeien sommige marokkaantjes op tot kutmarokkaantjes.
Dat ga je niet oplossen door boetes of strafkampen, maar door opvoedcursussen.
Ik toch ook!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben ik totaal niet met je eens maar daar kom ik nog wel even op terug. Zit nu op m'n werk.
Oftewel het zijn mongolen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Neen.
Wat ik probeer te zeggen is dat een klein gedeelte van de marokkaanse ouders gewoon echt niet weet hoe laat kinderen naar bed behoren te gaan. Hoe er om gegaan moet worden met verjaardagsfeestjes van vriendjes en vriendinnetjes. Schoolreisjes, trakteren op school. Ze weten het simpelweg niet. Je weet zelf hoe hard kinderen zijn voor kinderen die anders zijn. Daardoor groeien sommige marokkaantjes op tot kutmarokkaantjes.
Ze zouden zelf eens wat moeten uitzoeken of opnemen uit de maatschappij, ach gossie..quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Neen.
Tis wat he.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:12 schreef johno het volgende:
[..]
Ze zouden zelf eens wat moeten uitzoeken of opnemen uit de maatschappij, ach gossie..
Bij Michael Jackson ook! EN NU IS IE DOOD!quote:
De N in je nickname staat zeker voor 'Nationalist'quote:
Of voor mijn voornaam, de keuze is aan jou.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
De N in je nickname staat zeker voor 'Nationalist'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |