Nu mag je als man echt wel een beetje tijd en moeite aan je uiterlijke verzorging en kleding besteden, maar dit slaat weer nergens op. Flikker toch eens op met dit soort onzin, net als die leggings voor mannen.quote:'Mannenmake-up wordt nieuwe trend'
Uitgegeven: 15 juli 2009 12:59
Laatst gewijzigd: 15 juli 2009 13:30
AMSTERDAM - Volgens trendwatcher Antoinette van den Berg en haar agentschap Future-Touch begint mannenmake-up aan een opmars.
Dat vertelt Van den Berg woensdag aan Cosmetic Business.
"Twintig jaar geleden stond men sceptisch tegenover mannencrèmes. Tegenwoordig is het normaal dat mannen crèmes smeren. Ik verwacht dat dit ook gebeurt met mannenmake-up", aldus Van den Berg.
De trendwatcher raakte geïnspireerd door modeshows, tentoonstellingen, muziek, blogs en verschillende reizen. "Een voorbeeld is een man die ik tegenkwam in Amsterdam. Hij droeg nagellak en dat herinnerde mij aan de muziekindustrie. Daar is het de normaalste zaak van de wereld dat mannen make-up gebruiken."
Handleiding
Future Touch heeft een trendgids uitgebracht, waarin wordt uitgelegd waarom mannen nu klaar zijn voor het dragen van make-up. Er zullen ook handleidingen instaan voor nieuwkomers, hoe make-up op ogen, lippen, nagels en het gezicht het beste aan te brengen.
Volgens Van den Berg worden vooral liners het voor mannen, hoewel zij het wel anders zullen gaan dragen dan vrouwen.
Is al een topic over.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nu mag je als man echt wel een beetje tijd en moeite aan je uiterlijke verzorging en kleding besteden, maar dit slaat weer nergens op. Flikker toch eens op met dit soort onzin, net als die leggings voor mannen.
Nee, ze doen net alsof zodat jij gaat twijfelenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:26 schreef Jordy-B het volgende:
Is het tegenwoordig normaal dat mannen crèmes smeren?
Dat vind ik nog niet eens zo heel erg. Als je maandag een brakke kop hebt helpt dat wel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:26 schreef Jordy-B het volgende:
Gebruik je geen hydraterende aftershavebalsemcreme?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:26 schreef Jordy-B het volgende:
Sperma.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:28 schreef YumSum het volgende:
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Bij vrouwenmake-up doe je oogschaduw, mascara, etc, maar wat doen de mannen op hun gezicht precies?
Nee, dat juist bij vrouwen (bukkake).quote:
Waar helpt 't tegen dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet eens zo heel erg. Als je maandag een brakke kop hebt helpt dat wel.
Je kijkt de verkeerde films vullak!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:30 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Nee, dat juist bij vrouwen (bukkake).
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:25 schreef Ritmo het volgende:
...
en nog wat extraverte hetero-mannen kasthomo's.
Dat je er nog een beetje toonbaar en fris je deur uit kunt.quote:
Dat vind ik wel hypocriet. Geen make up maar wel zalfjes om je gare kop van het weekend te verbergen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet eens zo heel erg. Als je maandag een brakke kop hebt helpt dat wel.
Niet elke extravertequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |