Moet scheurtje zijn neem ik aan.quote:- scheertje in de naad van de leren bekleding van de bestuurders stoel
Aangepastquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Moet scheurtje zijn neem ik aan.
Leuke auto.
Puur uit interesse, maar hoezo? (k zie niet zo wat er precies anders is, maar ja, noob )quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:10 schreef cYbErTiM het volgende:
Uniek in nederland - lijkt niet op de standaard renault 19 cabrio - zie foto's
Zullen we het houden bij de bumperlip van een Renault Espace of Laguna?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:44 schreef cYbErTiM het volgende:
Dit is de standaard voorkant:
[ afbeelding ]
en op die van mij zit de (bumper) voorkant van een of andere andere renault sport uitvoering (weet het type niet meer)
En verder zie je nooit de rsi versie in nederland, waarschijnlijk omdat deze door de vorige eigenaar uit frankrijk is gehaald, waar deze wel te koop was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er nog meer mensen zijn die willen ruilen;quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:52 schreef rece het volgende:
Ruilen voor een golf 2.0 GTI 16V uit 1996 180.000 km ingeruild.
arko? 'automatisch raam koeling' ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:55 schreef Marvelous het volgende:
inruilen met een volvo 340 variomatic? uit 1986, 75 euro per jaar verzekering, alle slechte plekken zijn net dicht gelast en in de tactiel gezet... goed voor jaren rijplezier! en deze auto word nog wegenbelansting vrij...!!
geen airco, maar wel arko! en zelfs een dakraam die niet lekt..!!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:10 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
arko? 'automatisch raam koeling' ?
maar nee, ik zoek een auto van zelfs liever nog iets later dan het bouwjaar van de carbio omdat ik in amsterdam woon en ze willen daar misschien alle auto's van voor '93 gaan tegen houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |