Wat voor ellende? Trok hij het niet meer? Kostte het teveel tijd?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
Een collega deed een opleiding informatica bij de OU. Die is er van ellende mee gestopt. Hoor graag positieve geluiden
Het enige wat je bespaart is de reistijd. Bij afstandonderwijs zul je minimaal net zoveel (zo niet meer) tijd aan de studie inhoudelijk moeten besteden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:36 schreef Victor_Armada het volgende:
Je verliest als deeltijder veel tijd in de avonduren en die zou je dus beter kunnen benutten om afstandsonderwijs te volgen waarvoor je natuurlijk ook weer reistijd mee bespaard.
quote:Hallo,
Ik zou graag jullie mening willen over thuis studie's.
Nu wil ik een thuis studie doen omtrent Diierenverzorging.......misschien heeft iemand dat gedaan via 1 van de bedrijven en heb je tips voor mij...of wil je uitleggen hoe het echt precies in zijn werking gaat.
Want heb net alle 3 de bedrijven bekeken op internet, maar toch zijn ze erg verschillend.
En dan doel ik ook zeker op de prijs, want de ene vraat bijna 600 euro voor een studie van een jaarterwijl de ander op 400 zit en de 3e op rond de 300 euro.
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Goedkoop is vaak duurkoop.... maar is de duurdere daadwerkelijk goed/beter?
Ik hoor zoveel over LOI, maar vele malen duurder dan de NHA.
Waar zit het verschil in dan?
Ik hoor graag wat jullie van thuis studies vinden en of je eventueel een studie Dierenverzorging hebt gedaan en dan bij welke ?
En hoe ging dat precies.....
Het liefst wil ik leren over honden, katten, knaagdieren, konijnen en vissen.
IK hoop van iemand te horen.
Alvast heel erg bedankt.
Liefst wel serieuze reactie's
Met vriendelijke groeten,
Gina
wat betreft het op eigen tempo sturen, klopt het. Ze hebben een minimum staan en zolang moet je er minstens over doen, wat betekent dat je er ook langer over mag doen maar dan blijf je gewoon door betalen per maand.quote:Op woensdag 7 april 2010 00:04 schreef nourguy01 het volgende:
Zijn er mensen hier die hbo informatica via loi doen/ hebben gedaan?
Zoja hoe bevalt het?
Klopt het echt dat je op je eigen tempo kan studeren?
Uh nee, je blijft niet doorbetalen per maand.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:19 schreef OMGitsNoelle het volgende:
[..]
wat betreft het op eigen tempo sturen, klopt het. Ze hebben een minimum staan en zolang moet je er minstens over doen, wat betekent dat je er ook langer over mag doen maar dan blijf je gewoon door betalen per maand.
Uh wel dus - of dat verschilt per studie. Met mijn studie is het minimaal 36 maanden, en pas na 6 jaar ofzo hoef je niet meer te betalen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, je blijft niet doorbetalen per maand.
Huh? Das wel heel raar. Meestal betaal je een x periode (36 maanden) en mag je er langer over doen (72 vaak).quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:25 schreef OMGitsNoelle het volgende:
[..]
Uh wel dus - of dat verschilt per studie. Met mijn studie is het minimaal 36 maanden, en pas na 6 jaar ofzo hoef je niet meer te betalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |