Die opmerking had ik wel weer verwachtquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pics van je 9 jarige zusje?
Ook van mij?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die opmerking had ik wel weer verwacht
Vreselijk is dat hè. KLB is zo voorspelbaarquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die opmerking had ik wel weer verwacht
Topics over je zusje openen is orgineel zeker?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:53 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Vreselijk is dat hè. KLB is zo voorspelbaar
Jij bent ook 10 jaar oud?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:54 schreef littledrummergirl het volgende:
klinkt als echte liefdesamen mieren dood maken
Je taalbeheersing past príma bij een klein kind hoor!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:50 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Ha KLB'ers.
Mijn zusje van 9 jaar heeft een vriendje van 10 jaar oud.
Zitten ze hier in de tuin met vergrootglazen mieren af te schlagten.
Klacht: TS is 19 en wilt weer kind zijn
Het is eigenlijk een verkapt ik-vond-het-vroeger-en-vind-het-nog-steeds-leuk-om-mieren-te-doden-met-de-zon-en-een-vergrootglas-topicquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Topics over je zusje openen is orgineel zeker?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:55 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Je taalbeheersing past príma bij een klein kind hoor!
Hij is ook gewoon negen, maar wil gewoon ook een vergrootglas om mieren mee te killen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:55 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Je taalbeheersing past príma bij een klein kind hoor!
En de vleugels van vliegjes.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:59 schreef BigKahuna het volgende:
De pootjes van spinnen uit ze trekken is veel leuker.
Of de staart van je kleine, 3 maanden oude, hond.quote:
Zeg eens tegen je vriend dat hij de volgende keer meer spuug gebruikt, ben helemaal schraalquote:
Even checken of er wat recents opstaat, vrees van nietquote:
NEE DAT IS SIELUGGGGHHH!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:00 schreef NRaider het volgende:
[..]
Of de staart van je kleine, 3 maanden oude, hond.
Wat maakte het uit, je was jong.
PM maar iets recents dan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:03 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Even checken of er wat recents opstaat, vrees van niet
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zeg eens tegen je vriend dat hij de volgende keer meer spuug gebruikt, ben helemaal schraal
quote:
TS is 19 en heeft een toffe usernaam. Dus.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:05 schreef mafkees01 het volgende:
Ik hoef geen foto's van een FOK nerd te zien hoor![]()
Wat heb ik daar dan aan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:05 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg alleen niet welke op de foto ik ben. Foto is van zomer 2008.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:05 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vast die fatsy die daar links aan het lopen is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:05 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wou gaan wanken als je lekker bleek te zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:07 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je ermee wilt doen he
Jezus, koop dan meteen 20 kratten, in plaats van 19, pauper.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:05 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik quote mijzelf even. Wat een sjonniesquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:05 schreef mafkees01 het volgende:
Ik hoef geen foto's van een FOK nerd te zien hoor![]()
Dit namen we mee vanuit Tilburg in de auto's naar Zeeland. Daar nog genoeg bij gekocht hoor, dit was de eerste dagquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:08 schreef Xebber het volgende:
[..]
Jezus, koop dan meteen 20 kratten, in plaats van 19, pauper.
Rustige boys.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:09 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dit namen we mee vanuit Tilburg in de auto's naar Zeeland. Daar nog genoeg bij gekocht hoor, dit was de eerste dag
En bevalt dat, zo'n gele verrotte lever?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:09 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dit namen we mee vanuit Tilburg in de auto's naar Zeeland. Daar nog genoeg bij gekocht hoor, dit was de eerste dag
Zozoquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:09 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Je hebt me doorquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:12 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Jaloezie is de hoogste vorm van hebzucht.
Ben door vakantie foto's aant bladeren of er iets op staat waar geen 8/10 personen op staanquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:11 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik flirt niet.![]()
En TS pm't me niet, dus dan moet t maar gewoon hier.
Dus tóch wanhopigquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:13 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ben door vakantie foto's aant bladeren of er iets op staat waar geen 8/10 personen op staan
Dat deed ik ook altijdquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:11 schreef Michielos het volgende:
Doet me denken aan toen ik nog kind was.. oorlogje spelen in de woods enz ..
Ik wil terug !!
Sorry, nee. Helaas.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:07 schreef Plums het volgende:
[..]
Wou gaan wanken als je lekker bleek te zijn.
Beterquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:13 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ben door vakantie foto's aant bladeren of er iets op staat waar geen 8/10 personen op staan
Dat dusquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat deed ik ook altijdEn dan ruzie maken zo van 'IK HEB JE WEL GERAAKT MET MIJN NEPPISTOOL
'
Ben je niet lekker ofzo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:17 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Sorry, nee. Helaas.
Geen foto gevonden waar ik er lekker uit zie
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:17 schreef Ritmo het volgende:
Kinderen die dieren mishandelen.Dat zijn de toekomstige GeenStijl en FP-posters.
Doe je nog steeds toch? Alleen dan tegen de reptilians!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:11 schreef Michielos het volgende:
Doet me denken aan toen ik nog kind was.. oorlogje spelen in de woods enz ..
Ik wil terug !!
Huh, dat zeg ik nietquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:20 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Huh, dat zeg ik niet. Maar de nieuwste foto's die ik heb zijn van 2007, of groepsfoto's 2008.
Nu ben ik pas b-e-a-utifull, destijds nog geen sportschooltje
Zelf zat je al met de broek naar beneden, KUTLUL die je bentquote:
ALLLL LIES!!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
MAAR JE DOET HET ZELF OOK !!!HUH!!!!
!!!!!!
Hier jong:quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu we er toch weer over hebben, waar blijven ze?
Daar gaat t toch helemaal niet om?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:28 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen die klagen over kinderen die insecten pesten.
Neequote:Op woensdag 15 juli 2009 14:25 schreef Plums het volgende:
[..]
Ben je die dude met zwarte trui en bruine broek vooraan?
11 ja. En der vriendje 12.quote:
Hahaha.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jaja kijk eens bij
C:\Users\Plums\Pictures\Prive\Zomer 2008\Slaapkamer Pics\
Nee ook niet.quote:
Die rechter kan je niet zijn, met lepra zou je immers geen topic kunnen openen !quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:39 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Hier een foto (juni 2007) waar ik ook op sta
[ afbeelding ]
Je bent toch niet die hippie?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:39 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Hier een foto (juni 2007) waar ik ook op sta
[ afbeelding ]
Middennnnnquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:42 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Haha welke vind jij een hippie dan?
Linksachter?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:05 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar je bent dan ook een verschikkelijke kutuser.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:49 schreef Plums het volgende:
Oeh, dat was mn eerste ontopic reactie hier.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:50 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Maar je bent dan ook een verschikkelijke kutuser.
Je houdt er trouwens wel van om over jezelf te praten, vrouw.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:51 schreef Plums het volgende:
[..]
![]()
JIJ KENT ME NIET!![]()
En t valt reuze mee, ik bagger alleen in onz en klb.
So true.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:51 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je houdt er trouwens wel van om over jezelf te praten, vrouw.
Niet echt veel ontopic hier nee. Ach, maakt me niet uit. Hebk ook eens een topic met meer dan 3 pagina'squote:Op woensdag 15 juli 2009 14:51 schreef Plums het volgende:
[..]
![]()
JIJ KENT ME NIET!![]()
En t valt reuze mee, ik bagger alleen in onz en klb.
Vrouwquote:
14.gifquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:52 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Niet echt veel ontopic hier nee. Ach, maakt me niet uit. Hebk ook eens een topic met meer dan 3 pagina's
Haha dat was ook leuk ja! Was daar dan wel goed in tbhquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:53 schreef Plums het volgende:
[..]
14.gif
Anyways, stoeprandje was vroegah ook altijd tof.Helaasch won ik zelden.
Gaat ze weer over d'rzelf.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:53 schreef Plums het volgende:
[..]
14.gif
Anyways, stoeprandje was vroegah ook altijd tof.Helaasch won ik zelden.
Problemen mee? Voel ik hier weer eens een discriminerende vrouwenopmerking? Wat is er mis mee? Heb je soms problemen thuis? NOU?! VERTEL ME!??quote:
Kind zijn is idd zoveel toffer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:54 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Haha dat was ook leuk ja! Was daar dan wel goed in tbh.
Kind zijn
Ik ben een faghag, schijnt t. Dus nee, ik heb geen problemen met homo's.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:55 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Problemen mee? Voel ik hier weer eens een discriminerende vrouwenopmerking? Wat is er mis mee? Heb je soms problemen thuis? NOU?! VERTEL ME!??
Ok. Neuken?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:56 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik ben een faghag, schijnt t. Dus nee, ik heb geen problemen met homo's.
Overigens woon ik op kamers.![]()
Te laat.quote:
quote:
quote:
IK WAS EERDER!!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat deed ik ook altijdEn dan ruzie maken zo van 'IK HEB JE WEL GERAAKT MET MIJN NEPPISTOOL
'
Ik bond vroeger altijd onze kat met zn staart aan et touwtje van de luxaflexquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |