Die opmerking had ik wel weer verwachtquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pics van je 9 jarige zusje?
Ook van mij?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die opmerking had ik wel weer verwacht
Vreselijk is dat hè. KLB is zo voorspelbaarquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die opmerking had ik wel weer verwacht
Topics over je zusje openen is orgineel zeker?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:53 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Vreselijk is dat hè. KLB is zo voorspelbaar
Jij bent ook 10 jaar oud?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:54 schreef littledrummergirl het volgende:
klinkt als echte liefdesamen mieren dood maken
Je taalbeheersing past príma bij een klein kind hoor!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:50 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Ha KLB'ers.
Mijn zusje van 9 jaar heeft een vriendje van 10 jaar oud.
Zitten ze hier in de tuin met vergrootglazen mieren af te schlagten.
Klacht: TS is 19 en wilt weer kind zijn
Het is eigenlijk een verkapt ik-vond-het-vroeger-en-vind-het-nog-steeds-leuk-om-mieren-te-doden-met-de-zon-en-een-vergrootglas-topicquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Topics over je zusje openen is orgineel zeker?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:55 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Je taalbeheersing past príma bij een klein kind hoor!
Hij is ook gewoon negen, maar wil gewoon ook een vergrootglas om mieren mee te killen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:55 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Je taalbeheersing past príma bij een klein kind hoor!
En de vleugels van vliegjes.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:59 schreef BigKahuna het volgende:
De pootjes van spinnen uit ze trekken is veel leuker.
Of de staart van je kleine, 3 maanden oude, hond.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |