JEWEETWEL VAN DIE RECLAME HAHAHAHA!!!!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:44 schreef BigKahuna het volgende:
HAHAHA NU KOMEN ER ALLEMAAL REACTIES VAN "ZEG SORRY TEGEN DE ZON HAHAHA"
VAN DIE JONGEN MET DIE AUTORIJLES DAT IE LAST HEEFT VAN DE ZON EN DAT IE KLOTEZON ZEGT EN DAT IEDEREEN DAAR SCHANDE VAN SPREEKT HAHAHAHAHAH!!!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
JEWEETWEL VAN DIE RECLAME HAHAHAHA!!!!!
Vind ik niet zo grappig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
VAN DIE JONGEN MET DIE AUTORIJLES DAT IE LAST HEEFT VAN DE ZON EN DAT IE KLOTEZON ZEGT EN DAT IEDEREEN DAAR SCHANDE VAN SPREEKT HAHAHAHAHAH!!!!
Ik denk dat 99% van de mensen die dit topic lezen het met je eens zijn.quote:
HAHA CANCERGRAPPIG!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:44 schreef BigKahuna het volgende:
HAHAHA NU KOMEN ER ALLEMAAL REACTIES VAN "ZEG SORRY TEGEN DE ZON HAHAHA"
het valt me op dat er best een lekker wijf op de achterbank zit voor zo'n leipoquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:54 schreef SeanFerdi het volgende:
ik stoor me altijd zo als ik die reclame zie, hemeltergend!
Die zon vlamt zich suf!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:44 schreef Fortitudo het volgende:
Waar blijf je
hallo???!!!
het is fucking juli. nu moet je vlammen biatch!!
ja want overal waar de zon niet schijnt is het pauperquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:21 schreef Sanderrrr het volgende:
TS woont in een pauperplaats want hier schijnt het zonnetje gewoon
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:35 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ja want overal waar de zon niet schijnt is het pauper![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |