Ik las 'cancer' in jouw usernamequote:
Plus;quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:57 schreef KlappernootatWork het volgende:
vaak dragen ze er ook een afgezakte wijde spijkerbroek bij
joggingbroek of "chill broek"quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:57 schreef KlappernootatWork het volgende:
vaak dragen ze er ook een afgezakte wijde spijkerbroek bij
en ook nog eens albinosquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Het zijn wel echte mouthbreathers in die paints
tering wat een enge paints, nu kan ik niet meer slapen vannachtquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:54 schreef Silaz het volgende:
Petten oke, maar draag ze dan niet zo;
[ afbeelding ]
Dat je met je gelkapsel er nog een petje half opgooit die niet eens beschermt tegen de zon.
Idem dito geldt voor deze situatie;
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Klacht: Petjesvolk.
Dooddoenerquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:11 schreef Lundegaard het volgende:
Oh eng!
De jeugd is zich anders gaan kleden dan wij deden in onze tijd.... NIET NORMAAL MEER!!!
Ja, dat schijnt dus te zijn zodat je kunt laten zien dat het een echte is en geen goedkope namaak.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:10 schreef slacker_nl het volgende:
Wat ik niet snap is dat ze die stickers op hun pet laten zitten.. why WHY?!?!?
t is gewoon een domme tokkie mat een klein hoofd, door hem op zijn hoofd te plaatsen hoopt hij slimmer te lijken.quote:
Die namaakdingen komen tegenwoording ook met die stickers.... Heb ze al gespot (in het buitenland).quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:21 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt dus te zijn zodat je kunt laten zien dat het een echte is en geen goedkope namaak.![]()
je bedoeld bij die new era hiphop caps?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:10 schreef slacker_nl het volgende:
Wat ik niet snap is dat ze die stickers op hun pet laten zitten.. why WHY?!?!?
Kloon van lambiekje?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:32 schreef StormS.A het volgende:
Daar is over nagedacht over die petjes zo opzetten...
Daar zitten natuurlijk de boodschappen onder
Opsporing verzocht foto's!quote:
vaak zijn het de van die turken / marokkanen die dit hebbenquote:
Kennelijk hebben allochtonen een grotere aantrekkingskrachtquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:25 schreef allnicksweretaken het volgende:
snap sowieso niet dat het petje blijft zitten. toen ik nog petjes droeg zat ie gewoon normaal op me hoofd en dan nog met een windvlaag vloog ie van me hoofd af.
en nu dragen deze sjappies hun petje bijna zwevend boven hun hoofd en hij blijft gewoon zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |