Nee, je eigen singles flings ken je al. Duh.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, zo nieuwsgierig als ik ben, interesseert me dit dan weer écht geen flikker
Trke je dr gelijk een burqa aan dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:47 schreef pazzio het volgende:
[..]
Hmmz, je lijkt om een serieus antwoord te vragen ?
Sowieso moet je partner gewoon lekker doen waar die zin in heeft
Als ik een jaar iets zou hebben met mijn partner en ze zou een sexy jurkje aantrekken, dan zou ik dat opvatten dat ze zin heeft in het soort aandacht van mannen waarbij ze sexy gevonden wordt. Dat ze daar af en toe zin in heeft kan ik me goed voorstellen. Als ze daar heel vaak zin in krijgt zou ik gaan overwegen in hoeverre ze (lichtelijk) exhibitionistisch is (ik "had" een exhibitionistische ex-vriendin, dus vandaar dat ik daar dan aan denk haha). Ik zal mijn partner misschien wel even duidelijk maken dat ze op het moment dat ze sexy jurkjes aantrekt, ze zelf de geile mannetjes van haar af mag meppen, ik heb namelijk geen zin daar energie in te moeten gaan steken. Als ze het heel vaak doet en ze is niet exhibitionistisch, dan zou ik het uiteindelijk gaan opvatten dat ze open staat voor een nieuwe relatie. En ik heb geen zin me jaloers te moeten gaan gedragen omdat ze graag wil uitproberen of ik nog wel wat om haar geef.
Beetje fragmentarisch dit, was ik duidelijk genoeg ?
Die tieten mocht alleen hij nog bekijken?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Echt? Ik draag bijna altijd laag uitegsneden jurkjes en topjes en dat is niet omdat ik op zoek ben naar geile mannetjes, maar omdat ik die stijl me het mooiste vind staan. Dat ga ik echt niet veranderen voor een man.
Mijn ex ging na een jaar ook opeens zeuren dat ik een coltrui aan moest en zo
Ik begon er mee dat je vooral moet doen waar je zelf zin in hebt. Ik ga dus echt niet zeuren dat je een coltrui aanmoet. Maar de consequenties zijn ook voor jezelf gewoon dan heh.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Echt? Ik draag bijna altijd laag uitegsneden jurkjes en topjes en dat is niet omdat ik op zoek ben naar geile mannetjes, maar omdat ik die stijl me het mooiste vind staan. Dat ga ik echt niet veranderen voor een man.
Mijn ex ging na een jaar ook opeens zeuren dat ik een coltrui aan moest en zo
En die zijn? Hij had me leren kennen zoals ik was, met tietentruitjes en al. Dus hij wist waar ie aan begonquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:52 schreef pazzio het volgende:
[..]
Ik begon er mee dat je vooral moet doen waar je zelf zin in hebt. Ik ga dus echt niet zeuren dat je een coltrui aanmoet. Maar de consequenties zijn ook voor jezelf gewoon dan heh.
echte mannen hebben zelfbeheersing en zullen er zeker hun ogen afentoe op laten vallen maar zitten niet heel de avond in je decolleté te kwijlen....quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:52 schreef pazzio het volgende:
[..]
Ik begon er mee dat je vooral moet doen waar je zelf zin in hebt. Ik ga dus echt niet zeuren dat je een coltrui aanmoet. Maar de consequenties zijn ook voor jezelf gewoon dan heh.
Ja, want als je een laag uitgesneden shirtje aan doet dan vraag je er natuurlijk om om door allemaal mannen besprongen te wordenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:52 schreef pazzio het volgende:
[..]
Je zegt nu eigenlijk dat vrouwen met topjes en korte rokjes er om vragen om aangerand te worden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:52 schreef pazzio het volgende:
[..]
heel grappig ?quote:
je zult kennelijk de reactie op tietentruitjes dan leuk vinden, en daar is op zich niks mis mee toch ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
En die zijn? Hij had me leren kennen zoals ik was, met tietentruitjes en al. Dus hij wist waar ie aan begon
Jij ging toch ziek naar huis?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:54 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben ook weer thuisnet ff bij m'n ex geweest
Haar beste vriendin was er ook, en ik heb op een gegeven moment gewoon maar gevraagd of ze de dingen die ze besproken niet konden doen wanneer ik er niet bij was![]()
Dat dat wijf zo'n slet is geworden zeg![]()
Wie weet zat dat altijd al in haarquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:54 schreef KudFokker het volgende:
Haar beste vriendin was er ook, en ik heb op een gegeven moment gewoon maar gevraagd of ze de dingen die ze besproken niet konden doen wanneer ik er niet bij was![]()
Welke "ze"?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:52 schreef rival het volgende:
Ik las dat verhaal en het enige dat ik dan denk is, wat trekken ze toch rare conclusies
Heb je wel gelezen wat ik eerder postte? Ik kleed me zoals ik me kleed omdat ik mezelf op die manier het mooiste vind. Mijn tieten zijn 1 van mijn pluspunten en ik vestig liever de aandacht op goeie dan op slechte punten. Wil niet zeggen dat ik wil dat mannen aan me zitten of overdreven er op kwijlenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:55 schreef pazzio het volgende:
[..]
je zult kennelijk de reactie op tietentruitjes dan leuk vinden, en daar is op zich niks mis mee toch ?
tuurlijk, ik ben altijd degene met de zwart wit stellingen ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je zegt nu eigenlijk dat vrouwen met topjes en korte rokjes er om vragen om aangerand te worden.
Noem jij nu iemand een slet terwijl je 'm ook niet bepaald in je broek hebt gehouden nadat het uit was?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:54 schreef KudFokker het volgende:
ff half uur naar haar pc gekeken, was op de route....quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij ging toch ziek naar huis?Waarom ga je dan naar je ex.
Moet ik je gelijk in geven, vind je reactie ook wat overtrokken en kinderachtig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:58 schreef pazzio het volgende:
[..]
tuurlijk, ik ben altijd degene met de zwart wit stellingen ?
en nu we toch op het onderwerp zijn :
aanrandingen en verkrachtingen keur ik natuurlijk ook goed en zo, want vrouwen vragen daar om ?
tssss wat een kinderachtige reactie dit
Misschien wil ze je jaloers makenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:54 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga er niet over praten waar mijn ex bij is, uit fatsoenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Noem jij nu iemand een slet terwijl je 'm ook niet bepaald in je broek hebt gehouden nadat het uit was?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Noem jij nu iemand een slet terwijl je 'm ook niet bepaald in je broek hebt gehouden nadat het uit was?
Nee, maar ik vind het nogal rich dat jij haar een slet durft te noemen om gedrag dat je zelf ook hebt vertoondquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ga er niet over praten waar mijn ex bij is, uit fatsoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |