Nou, hup ga ook doen dan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
Je date verhaal... zo heerlijk zoetsappig![]()
werd er een beetje jaloers van
aah, sorryquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
Sorry maar ik neem iemand niet zo in de zeik hoor
Japans etenquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, hup ga ook doen dan.
Eerst naar de film en dan japans gaan eten en dan "Mooi he, Rome. Zullen we?"
Was het maar zo makkelijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, hup ga ook doen dan.
Eerst naar de film en dan japans gaan eten en dan "Mooi he, Rome. Zullen we?"
Zoietsquote:
Ziet er enerverend uit!quote:
55 meter hoogquote:
Oké, dat gaat 'm worden danquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:46 schreef Crazy-M het volgende:
55 meter hoog
Staat ook op de tilburgse kermis
kan jou vanavond vertellen welk plein hij staatquote:
middagquote:
ja die is geweldig!!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:41 schreef Ripley het volgende:
De zweefmolen op de parade vind ik zo leuk
Nope.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:09 schreef Murmeli het volgende:
Weet iemand al iets over de baan van Cue?
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:36 schreef Nouk84 het volgende:
"En je weet hoe het is met Amsterdammers: voor hen houdt Nederland op bij Zaandam (noord), Schiphol (west, nou ja ongevéér west), Aalsmeer (zuid) en Diemen (oost).
Ze vinden het doodnormaal dat jij vanuit Drenthe (of Limburg of Gelderland) "even" naar hen toe rijdt voor een bakkie.
Maar in de uiterst zeldzame gevallen dat zij daarentegen naar jou toe (moeten) komen, bereiden ze hun reis voor als een overwintering op Nova Zembla.
Waarbij ze er niet over piekeren om de stadsgrenzen van Amsterdam te verlaten zonder de volgende bagage:zaklantaarn noodrantsoenen rubber laarzen tent (met polairdoek) honkbalknuppel EHBO kist; uitgebreid 5 nokvolle 25-liter jerrycans extra brandstof zestien verschillende routebeschrijvingen én TomTom WC papier en zeep (want dat hebben ze natuurlijk niet in de Provincie) Een extra reserveband voor de auto (want dat hebben ze natuurlijk niet in de Provincie) Een krantje (want dat hebben ze natuurlijk niet in de Provincie) Een forse voorraad kauwgom (want dat hebben ze natuurlijk in de Provincie) Flessen met heerlijk schoon Amsterdams drinkwater (want dat hebben ze natuurlijk niet in de Provincie) een taalgidsje: "onderweg in Duitsland" en ook het volgens hen erg nuttige boekje "De Cultuur Van Nederland 1850-1880"."
Ja, in mn koppie is 't gelukkig weer een stuk rustigerquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Hoe is het, wat rustiger in huize Civillian?
Maar naar iedereen zwaait.![]()
Ben gister geweest (naar de Parade dus, niet in de zweefmolen) en ik had echt af en toe het idee dat zo'n ding los ging schietenquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:41 schreef Ripley het volgende:
De zweefmolen op de parade vind ik zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |