quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:25 schreef stephanie_xx het volgende:Ben er gisteravond laat heen geweest. Ik vond 'm leuk, al zijn er heel veel details uit het boek verloren gegaan en sommige dingen worden gewoon compleet overgeslagen (bill + weerwolf verhaal, zijn huwelijk, de relatie tussen tonks en lupin is er "zomaar") Ook veranderen ze zomaar dingen die niet veranderd hoeften te worden (ie Luna vind Harry in de trein, terwijl in het boek toch echt Tonks is, en die zit ook in de film, dus waarom verander je het?)
Precies!! En wat ik ook raar vond is dat gevecht op het einde dus helemaal geen gevecht was. Het was allemaal zo traag...en dan 'komt eindelijk het spannende gedeelte en dan raffelen ze het af. Zo jammer...
Daarbij zat ik in een zaal waar ze eerst de film zonder ondertiteling draaiden en na een kwartier de film stop hebben gezet. Daarna begon de film weer overnieuw met de ondertiteling. En de airco deed het niet en we zaten bovenin...m'n vriend had het zweet op z'n voorhoofd staan...
Misschien hadden we bij nader inzien beter kunnen wachten op de DVD-release, maar ja...je verwachtingen zijn toch altijd hoog gespannen bij zo'n langlanglangverwachte film...
You were born as an original. Don't die as a copy.