En dat is geen genocide, aldus Turkije.quote:Most estimates of related Armenian deaths between 1915 to 1918 range from 600,000 to 1.5 million.
Omdat ze van de Turken afstammen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En dat is geen genocide, aldus Turkije.
Nu zijn het er nog geen 200. En niet eens allemaal Oeigoer. Waarom is dit dan wel genocide?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:16 schreef Bascule het volgende:
China is boos dat Turkije de onlusten met Oeigoeren genocide op Oeigoeren heeft genoemd. De Oeigoeren zijn een aan Turken verwant volk.
China wil dat Turkije dat terugneemt.
China is geen Europa, het laat zich niet zo makkelijk koeieneren. Hoe gaat dat aflopen?
Nou, dan noemen we het toch gewoon De Oeigoerse Kwestie.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En dat is geen genocide, aldus Turkije.
Nu zijn het er nog geen 200. En niet eens allemaal Oeigoer. Waarom is dit dan wel genocide?
Idd kijk maar eens naar de armeense genocide en de sitautie met de koerdenquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Turkije is weer lekker hypocriet bezig.
Precies, naar land dat Turkije.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:43 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd kijk maar eens naar de armeense genocide en de sitautie met de koerden
Dit dus!quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:33 schreef Dlocks het volgende:
China is altijd boos op van alles en iedereen. Dan gaan ze een beetje dreigen met sancties waarvan ze maximaal een klein gedeelte uitvoeren en een half jaartje later is alles weer koek en ei voor zover dat mogelijk is met China.
Turkije idem hoor. Zodra ergens de genocide erkend dreigt te worden, Atatürk op YouTube verschijnt of het woord "Cyprus" valt is het rellen op het diplomatieke vlak...quote:Op maandag 20 juli 2009 20:36 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Dit dus!
Van China mag er ook niet met bepaalde mensen gesproken worden in het parlement anders driegen ze al, laat staan mensenrechten, democratie of het incidentje op het tiamanenplein. Als er een land aan elkaar hangt van gedreig met sancties is het China.
Turkije heeft het ook wel ja, maar die dreigen niet gelijk met sancties, China is wat dat betreft wel vrij extreem helaas.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Turkije idem hoor. Zodra ergens de genocide erkend dreigt te worden, Atatürk op YouTube verschijnt of het woord "Cyprus" valt is het rellen op het diplomatieke vlak...
dus als ik het zo lees naait china vooral zichzelf wanneer ze dat willen doenquote:Op maandag 20 juli 2009 23:08 schreef ExTec het volgende:
China zou prima allerhande handelsrestricties op Turkije kunnen gooien, Turkije zit niet in zoiets als de EU, en ongetwijfeld is 99,99% van alle crap daar net als hier "Made in China" en ik gok ook nog ff dat het aantal artikelen dat in China 'Made in Turkey" zijn astronomisch laag is, dus ik gok dat Turkije gewoon het onderspit delft.
Ze zijn niet slim bezig in Ankara, laatste tijd. Wanneer gaan die Generaals weer ens wat doen..
LOL!quote:Op maandag 27 juli 2009 13:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dus als ik het zo lees naait china vooral zichzelf wanneer ze dat willen doen
Zo kun je ook zienquote:Op maandag 27 juli 2009 13:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dus als ik het zo lees naait china vooral zichzelf wanneer ze dat willen doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |