Moet ik dus werken, 8 uur beginnen associaal vroeg voor een student natuurlijk maar vooruit. Kwart voor 8 bagger ik naar beneden richting het fietsenhok om eens te vertrekken. Kom ik aan bij het fietsenhok blijkt dat ze wéér een poging hebben gedaan deze open te breken

Dat is nou al de 2e keer dit jaar

Nouja het is een dikke massieve dus, dus net als de vorige keer hebben die prutsers em niet open gekregen

Het enige wat ze wel is gelukt is om het slot zodanig te forceren dat deze niet meer open kan waardoor ik dus niet bij m'n fiets kon
Nouja dan maar die bus naar m'n werk pakken dus dan ben ik er maar 10 minuten later.

Kom ik bij de bushalte aan

blijkt dat die kuthaltes tjidelijk zijn opgeheven omdat ze aan de weg aan het werken zijn

Heb ik een half uur kunnen lopen. Dat is eigneiljk niet het probleem vond het wel relax wakker worden en was uiteindleijk maar een half uurtje te laat

Maar nu staat m'n fiets dus thuis en kan ik er niet bij en vanavond moet ik bieren dus dan heb ik hem gewoon nodig

En de vorige keer duurde het ook al een paar dagen voordat ze die deur gefixt hadden.
Waarom breken ze uberhaubt op zo'n manier in. Eerst moet je een deur forceren met weet ik eht hoeveel moeite en vervolgens heb je een hok vol fietsen die gewoon op slot staan

Kan je toch net zogoed buiten een fiest paken die op slot staat scheelt je een hele hoop gezeik

Voorspelbare reactie:
En dan kom je op je werk en het eerste wat je doet is een topic openen op fok huhuhuuu