particulier gehuurd dus geen woningbouw. Ik ga in ieder geval de verhuurder over een uurtje of twee eens bellen. Dacht post het even, misschien komen er wat tips wat wel en niet magquote:
Dat geeft hem, denk ik, toch niet het recht om aan andermans eigendommen te zitten? Los van vluchtroutes.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:10 schreef dramatiek het volgende:
De fietsen in de gang had hij ook al een paar keer naar buiten gegooid omdat hij met zijn karretje niet heen en weer kon lopen.
Lijkt mij ook. Alleen de huisbaas kan er wat van zeggen, maar je kunt niet zomaar fietsen van een ander aan de kant smijten omdat ze je in de weg staan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:04 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat geeft hem, denk ik, toch niet het recht om aan andermans eigendommen te zitten? Los van vluchtroutes.
Het kan wel en hij deed het ook. Hij mag ze alleen idd niet slopen, maar netjes wegzetten mag gewoon hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Alleen de huisbaas kan er wat van zeggen, maar je kunt niet zomaar fietsen van een ander aan de kant smijten omdat ze je in de weg staan.
Op zich maakt aan de kant zetten me niet zoveel uit. Maar niet afgesloten buiten gooien is inderdaad wat anders, (en vervolgens ook gewoon laten staan)quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Alleen de huisbaas kan er wat van zeggen, maar je kunt niet zomaar fietsen van een ander aan de kant smijten omdat ze je in de weg staan.
Dat buiten laten staan mag ook gewoon als de fietsen anders de vluchtweg blokkeren. Hij moet ze alleen wel zo netjes mogelijk buiten zetten, met zo min mogelijk beschadigingen aan andermans eigendommen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:37 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Op zich maakt aan de kant zetten me niet zoveel uit. Maar niet afgesloten buiten gooien is inderdaad wat anders, (en vervolgens ook gewoon laten staan)
Eraan zitten is niet per wet verboden, het wegnemen met het oogmerk het zich toe te eigenen wel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:04 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat geeft hem, denk ik, toch niet het recht om aan andermans eigendommen te zitten? Los van vluchtroutes.
Een woonbestemming sluit bedrijfsmatige activiteiten niet uit, pas als er alleen maar een bedrijf wordt uitgeoefend is (kan) daar sprake van zijn. Een bedrijf aan huis kan dus gewoon. Dat is pas een probleem als het potentiele overlast gaat veroorzaken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:42 schreef De_Melkboer het volgende:
Mag niet zomaar, daarvoor is het bestemmingsplan, en dat betekent dat je geen bedrijfsmatige activiteiten in een woonruimte mag uitoefenen
Mja een vriezer waar je 5 cornettos in kwijt kan ja Geen industriële vriezer van 5 bij 5 meter waar 5 schapen in hangenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:20 schreef HarryP het volgende:
Gooi het op overlast. Want jij hebt immers ook een koelkast / viezer staan.
Misschien heeft hij gewoon veel honger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |