Zwak. Had meer van je verwacht.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:27 schreef IQM het volgende:
[..]
In dit geval wel, ja. Waarom iets proberen te zeggen als het al eens vele malen mooier is gezegd.
Want? Alsof jij nog nooit iemand gequoot hebt?quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:00 schreef IQM het volgende:
Dwarse oneliners houden de puber overeind.
Twee dingen:quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan je zelf niets verzinnen, moet je George erbij halen?
Gelukkig ken jij mij door en door, hm.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Alsof jij nog nooit iemand gequoot hebt?
Ik wil het anders ook wel even in mijn eigen woorden zeggen, hoor, als jij dat zoveel fijner vindt.
Maar die ouwe George typeert toch wel mooi het slag mensen zoals jij, hè.![]()
Je bent er anders alsnog niet inhoudelijk op ingegaan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gelukkig ken jij mij door en door, hm.
"Jij bent mij niet"quote:
Echt alsof het mij wat uitmaakt wat een ander denkt. Ik heb liever een eigen leven om te leiden, dan dat ik de massa hun gedachten volg, het streven naar het perfecte beeld wat de maatschappij laat zien.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Je bent er anders alsnog niet inhoudelijk op ingegaan.Dus ergens denk ik wel dat hij gelijk heeft, ja.
En wíé zegt dat mensen die wel geven om wat de ander vindt dat allemaal precies doen? Wíé?quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Echt alsof het mij wat uitmaakt wat een ander denkt. Ik heb liever een eigen leven om te leiden, dan dat ik de massa hun gedachten volg, het streven naar het perfecte beeld wat de maatschappij laat zien.
Kom op hoor, iedereen streeft zowat naar het perfecte beeld, maar het is helemaal niet perfect. De wereld is niet mooi, geef dat perfecte beeld gewoon op, iedereen leeft op een ander, ga op jezelf leven.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:38 schreef IQM het volgende:
[..]
En wíé zegt dat mensen die wel geven om wat de ander vindt dat precies allemaal doen? Wíé?
Ik als onafhankelijke objectieve derde moet eerlijk zeggen dat dit totaal niets met de discussie te maken heeft.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kom op hoor, iedereen streeft zowat naar het perfecte beeld, maar het is helemaal niet perfect. De wereld is niet mooi, geef dat perfecte beeld gewoon op, iedereen leeft op een ander, ga op jezelf leven.
Ik geef heus wel om mensen vinden, maar dan wel om mensen die ik ken en niet een zooitje internetters waarvan ik niet eens weet wie ze werkelijk zijn.
Een discussie hoeft nooit op één onderwerp te blijven hangen en nu is het tot iets anders uitgelopen omdat ik toevallig begon over het leiden van mijn eigen leven.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:42 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik als onafhankelijke objectieve derde moet eerlijk zeggen dat dit totaal niets met de discussie te maken heeft.
Totaal toevallig inderdaad dat jij over iets anders begon.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een discussie hoeft nooit op één onderwerp te blijven hangen en nu is het tot iets anders uitgelopen omdat ik toevallig begon over het leiden van mijn eigen leven.
Typisch vrouwen dus. De discussie gaat eerst over A, maar een vrouw haalt er B weer bij waarna deze tracht de discussie op B over te laten gaan, terwijl discussiepunt A nog helemaal niet is afgerondquote:Op woensdag 15 juli 2009 02:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een discussie hoeft nooit op één onderwerp te blijven hangen en nu is het tot iets anders uitgelopen omdat ik toevallig begon over het leiden van mijn eigen leven.
Nee, er was een aanknopingspunt voor mij om daarover te beginnen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Totaal toevallig inderdaad dat jij over iets anders begon.
Wow, hoe lang duurde het om daar achter te komen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:42 schreef wolvendagen het volgende:
maar het is helemaal niet perfect. De wereld is niet mooi,
Je doet alsof je zo fucking speciaal bent omdat jij 'je eigen leven leidt'. En dat anderen stom zijn, omdat zij volgens jou en masse de massa volgen en niet voor zichzelf denken. En te veel geven om wat anderen denken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |