Het kan ook zijn dat deze "wetenschapper" eens wat beter zijn best moet doen:quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:51 schreef THEFXR het volgende:
Het kan zomaar zijn dat deze wetenschapper een ongeluk krijgt.
thermiet niet nee, wel nano-thermate, wat veel heter brandt en ook als explosief gebruikt kan worden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:22 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat deze "wetenschapper" eens wat beter zijn best moet doen:
http://www.debunking911.com/thermite.htm
Ieder kind weet dat je met thermiet geen pilaren kan doorbranden.
Nano thermiet zou zeer ongeschikt zijn om een gebouw mee op te blazen. Voor het doorsnijden van pilaren zijn de lineare gevormde ladingen (snij ladingen) veel geschikter. Nano thermiet wordt vooral gebruikt in een nieuwe generatie hyperbare bommen (fuel air explosives).quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
thermiet niet nee, wel nano-thermate, wat veel heter brandt en ook als explosief gebruikt kan worden.
Dus je conclusie is dat het wel erg explosief spul is?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:18 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nano thermiet zou zeer ongeschikt zijn om een gebouw mee op te blazen. Voor het doorsnijden van pilaren zijn de lineare gevormde ladingen (snij ladingen) veel geschikter. Nano thermiet wordt vooral gebruikt in een nieuwe generatie hyperbare bommen (fuel air explosives).
De russische nano bom:
Als je een hele woonwijk wil opblazen wel ja. Voor specifieke gebouwen is het ongeschikt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:19 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dus je conclusie is dat het wel erg explosief spul is?
Of in ieder geval niet ongevaarlijk.
Als ik dit lees, kan ik me veronderstellen dat men dus nog niet weet hoe je dit spul effectief kan gebruiken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:20 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Als je een hele woonwijk wil opblazen wel ja. Voor specifieke gebouwen is het ongeschikt.
Zoals de poster boven mij al aangeeft is het ongeschikt voor gebouwen. Deze fuel air bommen zijn het meest effectief in kleine ruimtes (zoals de grotten in afghanistan).quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:19 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dus je conclusie is dat het wel erg explosief spul is?
Of in ieder geval niet ongevaarlijk.
Komt er nu een tijdreis-theorie m.b.t 9/11?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:43 schreef Ticker het volgende:
[..]
Als ik dit lees, kan ik me veronderstellen dat men dus nog niet weet hoe je dit spul effectief kan gebruiken.
In het geval je die kennis wel hebt, ben je mensen dus een stapje voor.
Nano thermiet wordt gebruikt in hyperbare (aka fuel air) bommenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:11 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat heeft een Fuel-Air bom met thermiet te maken?
Je zoekt je conclusies soms wel erg ver.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:13 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Komt er nu een tijdreis-theorie m.b.t 9/11?
Het was slechts een mogelijke theoriequote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:07 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je zoekt je conclusies soms wel erg ver.
Hoezo 'aka fuel air'? Hyperbaric betekend ipc niets meer dan dat het een hogere druk dan atmosferisch is. Dat lijkt me nogal wiedes voor een explosie.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:30 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nano thermiet wordt gebruikt in hyperbare (aka fuel air) bommen
Ja oké maar serieus gezien bedoel ik meer dat een instantie als het leger de mogelijkheid heeft om dit door te ontwikkelen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:16 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het was slechts een mogelijke theorieHoe vergezocht ook!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |