Ruben Nicolaiquote:
Bedankt, wat een vermaakquote:Op woensdag 15 juli 2009 02:03 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Vanaf hier wordt het interessant.
Kijk maar uit voor de fanclub pik.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:14 schreef Catch22- het volgende:
hier verder over deze man die zichzelf voorbij is gelopen en zijn ziel heeft verkocht aan Suzuki
okquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:33 schreef Timmor het volgende:
Het enigste wat ik erover kwijt wil is dat Ruben dit niet nodig heeft... en met dit bedoel ik idd het suzuki gebeuren
quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:27 schreef classpc het volgende:
Vrouwen die op hem vallen, vallen dus eigenlijk op homo's?
Ga die smatjes opzoeken op hyves dan, en stuur ze hierheenquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
OMG ik wilde nog een keer klikken op het vorige deel, maar inactive dat ik ben, kanker ik mis leuke dingen.
het taalnivo is grappiger dan de reclames...quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:03 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
die dusquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:57 schreef xRubenNicolaix het volgende:
aan kikoooooo !!!!!!
wat is jou probleem..... kan je het neit hebben dat Ruben Nicolai beter is dan jou! zielig hoor achter een schrempje mensen naar beneden halen, zoek een leven mogool!
soms jaloers dat Ruben:
- er beter uit ziet dan jou , want mensnen die zo zielig bezich zijn gewoon leveloos en lelijk zijn!
- meer geld heeft dan jou, want mensne zoals jij verdienen het niet!
- een gelukkig gezin heeft, jij hebt waarschijnlijk zware issues met je familie of gewoon slechte jeugd
gehad?!
ga niet proberen mensne naar beneden te halen die je neit kent! want jij hebt geen idee hoe Ruben in elkaar zit! dus ga een leven zoeken!
Wanneer die gasten alles wordt ingefluisterd. Heb wel gehoord hoe het gaat, die gasten zijn bang om af te gaan dus gaan gewoon een vast programma af. Een medewerker van een theater zag dezelfde show al 3x, zelfde grappen, zelfde grollen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:51 schreef xroza het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Op TV is er geen zak aan.
In het theater wordt het pas echt leuk!
lol homo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:40 schreef NatteBever het volgende:
Gratis hamburger voor de eerste fanchick die hier post! Extra actie: je hoeft me niet te pijpen!!!!einz!!1
HIJ IS GEEN HOMO MAN, HIJ IS LAATST ZELFS OP DE FOTO GEZET MET EEN VROUW OP EEN TERRASJEEEE!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:29 schreef Jeff89 het volgende:
Ruben Nicolai mag me pijpen in het volgende topic!
Hap hap hapquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:40 schreef Gamesua het volgende:
shit ben jij nu ook fanchick geworden![]()
waar gaat het met deze wereld heen
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!1
haha 'interessant' ja.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:03 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ja en omdat 'ie met een vrouw op een terras zit betekent dat 'ie opeens geen homo meer is?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
HIJ IS GEEN HOMO MAN, HIJ IS LAATST ZELFS OP DE FOTO GEZET MET EEN VROUW OP EEN TERRASJEEEE!!!!!!!!!!!!!
Dat zijn undercover homo's.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:25 schreef classpc het volgende:
[..]
Ja en omdat 'ie met een vrouw op een terras zit betekent dat 'ie opeens geen homo meer is?
Zoiets doms heb ik nog nooit gehoord.
Ook homo's kunnen met vrouwen op een terras zitten.
Dit ga je niet menenquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:25 schreef classpc het volgende:
[..]
Ja en omdat 'ie met een vrouw op een terras zit betekent dat 'ie opeens geen homo meer is?
O ja joh?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:25 schreef classpc het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |