Ik heb pas 1.5 week officieel iets met haarquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Drie mnd kennen ze elkaar, ze hebben toch nog geen drie mnd een relatie?![]()
Of vliegt de tijd zo snel.
ik gister alle bodoschappen gedaanquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja! Maar voornamelijk omdat het de eerste dag van de clinic van Chris Irwin is
Ik zei het zaterdag wel bijna per ongelukquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
dus?
als het gevoel nou goed zit?
Zitten daar data aan vast? van dat mag op zijn vroegst na maand 7?
kijk, om dat na een weekje oid te horen is hartstikke eng...
maar na 3 maanden... en je bent gek op elkaar...
Ik zou er wel heel erg van schrikken als ik zelf die gevoelens nog niet heb, maar volgens mij heb jij die wel toch?
Als je zat bent doe je wel meer rare dingen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
![]()
enzo.
Ik kan ook redelijk snel zijn met: ik hou van je, als het zo voelt.
Of als ik zat ben
Dat zou voor mij echt een reden zijn om heel hard te gaan rennenquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:55 schreef KudFokker het volgende:
N. zei trouwens maandag 'ik hou van je' tegen meschrok daar serieus van...
Ik weet dat ze écht hartstikke gek op me ismaar ik vind dat zo vroeg...
Ik ken haar pas 3 maanden ofzo!
Ik heb gezegd dat ik dat nog niet wil zeggen tegen haar maar even wil bewarenze vond dat niet erg...
Zouden jullie dat erg vinden als dat tegen je wordt gezegd ?
Ik heb wel gezegd dat ik veel om haar geef en super blij met haar was...
Ik doe niet aan verjaardagsfeestjesquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik gister alle bodoschappen gedaan
goddamn geef ook is feest haha.
Zelfs nieuwe BBQ moeten kopen omdat oude niet meer compleet was haha
Zij had flink gedronken toen ze het tegen jou zei?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zei het zaterdag wel bijna per ongelukmaar dat kan ook door de alcohol komen en het gezoen en geknuffel de hele avond
Als ik zoiets voor het eerst zeg wil ik gewoon dat het romantisch is en zonder alcohol of wat dan ook
jah ik dacht dit jaar: Doe is gek, doe een feestquote:
gaat over meerdere dingenquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:07 schreef Murmeli het volgende:
morgen!
gaat het over ik hou van jou zeggen? niet te snel doen hoor! ik vind dat zo stom als een jongen dat snel zegt tegen mij. afknappertje wat mij betreft.
maargoed misschien ging het daar niet over.
Ja, dank jequote:Op woensdag 15 juli 2009 09:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je zat bent doe je wel meer rare dingen.![]()
![]()
Hoi schoonheid.
Dat is toch al best snel, aangezien je gisteren dat gesprek hebt gehadquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen
Eind van de ochtend hoor ik het pas.. eerder hebben ze geen tijd
Nee, maandag, helemaal nuchter...quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zij had flink gedronken toen ze het tegen jou zei?
Wie nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:07 schreef Bengeltje het volgende:
Als je zat bent doe je wel meer rare dingen.![]()
![]()
Je had het goed gelezen, het ging daarover.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:07 schreef Murmeli het volgende:
morgen!
gaat het over ik hou van jou zeggen? niet te snel doen hoor! ik vind dat zo stom als een jongen dat snel zegt tegen mij. afknappertje wat mij betreft.
maargoed misschien ging het daar niet over.
Ohhhh....quote:
Hou van jou.quote:
Dat ik niet drink en dan "ik niet" zeggen, zal niet werken he.quote:
Ow nee absoluut snel, maar het moest/kon wel snel, ivm vakantie van bureauhoofd enzo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:11 schreef Nouk84 het volgende:
Dat is toch al best snel, aangezien je gisteren dat gesprek hebt gehadIk kreeg eergisteren terugkoppeling over een gesprek wat ik inmiddels 1,5 week geleden heb gevoerd
Ik ook van jouquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ohhhh....Wat leuk.
![]()
[..]
Hou van jou.![]()
Nee, dat telt niet.quote:Dat ik niet drink en dan "ik niet" zeggen, zal niet werken he.
Ja, maar dat heeft dan een andere oorzaakquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:13 schreef Bengeltje het volgende:
Dat ik niet drink en dan "ik niet" zeggen, zal niet werken he.
Nou spannend!quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow nee absoluut snel, maar het moest/kon wel snel, ivm vakantie van bureauhoofd enzo.
en wat was de uitslag?
Het liefst had je het dus wél teruggezegd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:14 schreef KudFokker het volgende:
Stiekem gaf het me wel een super warm gevoel toen ze me aankeek met die mooie bruine ogen en die lieve sproetjes en zei "ik hou van je lieverd"![]()
Maar deed dat niet omdat anderen vinden dat dat te vroeg isquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
Het liefst had je het dus wél teruggezegd.
Ja, maar ik weet niet of het echt houden van is of gewoon gek op iemand zijn en om iemand gevenquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft dan een andere oorzaak![]()
[..]
Nou spannend!![]()
De uitslag was dat ik op tweede gesprek mag komen, ze hadden al een referentie bij mijn manager opgevraagd. Alleen wist ik al die tijd al dat ik een baan had![]()
[..]
Het liefst had je het dus wél teruggezegd.
Het gaat mij totala niet om andere, maar om mezelf en mijn eigen principes en gevoelens...quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
Maar deed dat niet omdat anderen vinden dat dat te vroeg is
Ik begrijp precies wat je bedoeldquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het gaat mij totala niet om andere, maar om mezelf en mijn eigen principes en gevoelens...
ik ook...quote:
Ik ook, wat een van de redenen is dat ik het niet terug verwacht als ik het zegquote:
Ik denk dat dat meer een kwestie is van: de buit is binnen, nu hoef ik geen moeite meer te doenquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ook...
en wta hierboven gezegd wordt, dat het alleen vervelend is als je eig niet zo gek op iemand bent geldt voor mij niet. al ben ik hartstikke gek op iemand. als die na 2 weken ik hou van je gaat zeggen, ga ik juist minder gek op diegene worden. vind het een beetje een teken van ehhh niet goed nadenken ofzo.
ok misschien ben ik gewoon te rationeel (bedenk ik me als ik dit opschrijf)
JB: leuk dat van die verliefde moederkan me wel voorstellen dat je dat tof vindt
Als jij nou echt gek bent van die ander, echt verliefd. zelfs dat gevoel van houden van hebt (alleen van je principes mag je het niet zeggenquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ook...
en wta hierboven gezegd wordt, dat het alleen vervelend is als je eig niet zo gek op iemand bent geldt voor mij niet. al ben ik hartstikke gek op iemand. als die na 2 weken ik hou van je gaat zeggen, ga ik juist minder gek op diegene worden. vind het een beetje een teken van ehhh niet goed nadenken ofzo.
ok misschien ben ik gewoon te rationeel (bedenk ik me als ik dit opschrijf)
JB: leuk dat van die verliefde moederkan me wel voorstellen dat je dat tof vindt
Hahah, dit is voor een andere baan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
Nou spannend!![]()
De uitslag was dat ik op tweede gesprek mag komen, ze hadden al een referentie bij mijn manager opgevraagd. Alleen wist ik al die tijd al dat ik een baan had![]()
dat dusquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat heb ik zelf een beetje, maar dat houdt wel in dat het niet ècht echt was
Ja, dit denk ik ook jaquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:28 schreef rival het volgende:
Als jij nou echt gek bent van die ander, echt verliefd. zelfs dat gevoel van houden van hebt (alleen van je principes mag je het niet zeggenthink people.. think
)
dan ben je toch blij als die ander dat zegt?
Jaquote:
Dat heb ik soms ook wel inderdaadquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:33 schreef mrbox het volgende:
Gister weer gebeld door een vriendin, die ging weer naar haar vriendje. Maar als ik dat "stel" hoor ben ik heel erg blij dat ik geen relatie heb zeg, wat een gezeik
Dat is een gevoel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:31 schreef KudFokker het volgende:
Wat betekent volgens jullie 'houden van' iemand dan?
Ben ik wel heel benieuwd naar
Maar heb je ook nog voorkeur dan? of zit je al vast aan die je al hebt?quote:
nee dat is het zeker niet. volgens mij blijf ik altijd wel moeite voor iemand doen. ik heb vaak zelf het gevoel gehad dat iemand dat niet meer deed en daar heb ik een hekel aan. het is meer dat ik een oordeel krijg over diegene omdat ie dat zegt. (negatief oordeel dus). moeilijk uit te leggen...quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer een kwestie is van: de buit is binnen, nu hoef ik geen moeite meer te doen
(Dat heb ik zelf een beetje, maar dat houdt wel in dat het niet ècht echt was)
Ja, is lief, ze is helemaal in de wolken en dat zie je
quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
Als jij nou echt gek bent van die ander, echt verliefd. zelfs dat gevoel van houden van hebt (alleen van je principes mag je het niet zeggenthink people.. think
)
dan ben je toch blij als die ander dat zegt?
en wanneer is dat dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:39 schreef Sp00k13 het volgende:
mensen zeggen houden van volgens mij te snel ik omschrijf het altijd meer als verliefd zijn in het begin daarna ga je pas echt van iemand houden als het goed zit.
he cue!! spannend hoor, dat je het straks al hoort!! ben echt benieuwd!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar heb je ook nog voorkeur dan? of zit je al vast aan die je al hebt?
Ik ookquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
he cue!! spannend hoor, dat je het straks al hoort!! ben echt benieuwd!!
dat is een gevoel. dat je het niet zegt omdat de vlinders door je buik razen, maar als je ook iets voelt van: voor jou zou ik mn been afstaan (nja beetje krom gezegd, maar misschien is het idee duidelijk?) Verliefdheid is een oppervlakkiger gevoel. als je van iemand houdt dan heeft iemand een veel belangrijker plekje in je leven (en dat kan iemand zijn met wie je een relatie hebt, maar ook goede vrienden of natuurlijk familie)quote:
Ik ga niet op tweede gesprek, wil graag werken waar ik ben aangenomenquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar heb je ook nog voorkeur dan? of zit je al vast aan die je al hebt?
Ja, maar hoe ik dat ga doen als ik weer een relatie zou hebben, weet ik nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vraag: hoe anders zijn jullie tegen relaties aan gaan kijken?
Zou je je nu meer door je verstand laten leiden?
Zou je je gevoel juist meer kans geven?
Wat zou je anders doen?
Ow helemaal mooi dusquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:43 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga niet op tweede gesprek, wil graag werken waar ik ben aangenomen![]()
beiden denk ik. ik zou er iets meer bij nadenken of je qua leven bij elkaar past (stel die ander heeft bijv een kind, daar moet je wel bij nadenken of je dat kan, en of je dan ook goed voor dat kind of die kinderen zult zijn) maar daar zit natuurlijk ook wel een stuk gevoel bij.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat zou je anders doen?
Dit heb ik ookquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:47 schreef Murmeli het volgende:
en ook gevoel: als ik het gevoel heb: dit werkt niet, en mijn verstand zegt weer eens tegen mij: murm, geef het een kans, niet zo oordelend zijn, dan zal ik nu eerder zeggen: nee het voelt slecht, dus geen kans geven.
Ik ben vooral voorzichtiger gewordenquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat zou je anders doen?
dat verschilde bij mij nogal maar op een gegeven moment weet je het gewoon ik denk ook niet dat ik het kan beschrijven murm gaf wel een goed voorbeeld denk ik.quote:
Op wat voor manier dan?quote:
Ik denk dat 'banger' een beter woord is. Angstiger dat de persoon in kwestie mij pijn gaat doen, voorzichtiger met mijn eigen gevoelens, proberen mijn gevoelens vooral nog even in te houden, dat soort dingen, ik vind het moeilijk uit te leggenquote:
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt..quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:06 schreef Pien85 het volgende:
Ik denk dat 'banger' een beter woord is. Angstiger dat de persoon in kwestie mij pijn gaat doen, voorzichtiger met mijn eigen gevoelens, proberen mijn gevoelens vooral nog even in te houden, dat soort dingen, ik vind het moeilijk uit te leggen
Ik snap wat je bedoelt eigenlijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk dat 'banger' een beter woord is. Angstiger dat de persoon in kwestie mij pijn gaat doen, voorzichtiger met mijn eigen gevoelens, proberen mijn gevoelens vooral nog even in te houden, dat soort dingen, ik vind het moeilijk uit te leggen
Ken ik jouw eerste vriendje? Wie dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
Trouwens Pien, weet jij dat jij mijn eerste vriendje kent?Ik kende hem van het NA (Jij ook?) Toevallig zijn dat ook zijn initialen
ja dat wel, maar ik merk wel dat het allemaal wat langer duurt dan 'vroeger'quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:15 schreef Nouk84 het volgende:
Als je banger bent, sta je dan wel open voor het gevoel van een relatie?
als het blijft bloeden is het niet goed... Als het nog bloed zou ik ff bellen naar de artsquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt eigenlijkmaar is lastig te verwoorden
Ik ging ook met zo'n gevoel deze relatie binnen, maar voel me zo goed erdoor dat ik compleet omgeslagen ben...
Ik ga zo trouwens weer naar huis, voel me echt té beroerdcollega's zeggen zelfs, ga aub naar huis, je ziet gewoon aan je dat je je beroerd voelt
Nickquote:
Denk je niet dat het automatisch gaat als het gewoon goed voeltquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:16 schreef mrbox het volgende:
Ik ben over het algemeen stukken bedachtzamer met gevoelens... Probeer me niet zomaar te laten gaan enzo
Maar dat is op zich niets negatiefs, toch?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:19 schreef Pien85 het volgende:
ja dat wel, maar ik merk wel dat het allemaal wat langer duurt dan 'vroeger'
Ja, dat denk ik welquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:19 schreef KudFokker het volgende:
Denk je niet dat het automatisch gaat als het gewoon goed voelt?
Makkelijk meeposten zoquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
ja dat wel, maar ik merk wel dat het allemaal wat langer duurt dan 'vroeger'
is dat jouw eerste vriendje?quote:
Ja, eerste vriendje op de middelbare schoolquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:21 schreef Pien85 het volgende:
is dat jouw eerste vriendje?Hij heeft mij op de basisschool eens bijna het raam uit gegooit
weet niet of het negatief is of niet... ik merk gewoon dat ik gewoon wat moeilijker ben geworden met een hoop dingenquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dat is op zich niets negatiefs, toch?
[..]
Ja, dat denk ik wel
Dat zou erg mooi zijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zoals bij mij nu feitelijk...
ik ben in de aanloop van iets ook al voorzichtiger geworden dus tja..quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zoals bij mij nu feitelijk...
Haai Skaaiquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:25 schreef Skaai het volgende:
Goedenmorgennn! Ik denk dat ik eens naar een willekeurige stad afreis en ga shoppen, ofzo. Denk ik.
Als ik niet zoveel van vrouwen hield zou ik homo worden, veel makkelijker...quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:24 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Dat zou erg mooi zijner na 27 jaar achter komen dat je zelf toch blijkbaar ook gevoelens/emoties en behoeften hebt is ook niet erg handig in dat opzicht natuurlijk, al heb ik momenteel helemaal geen idee wat ik d'r nou me moet. Om ze te kunnen uiten zal ik ze eerst moeten kennen en een plekje kunnen geven.
mwah, als ik eens wist wat houden van isquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ik niet zoveel van vrouwen hield zou ik homo worden, veel makkelijker...
quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:29 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb Pien ook gevonden op hyves en even gegluurd![]()
Nee, dat denk ik nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:24 schreef Pien85 het volgende:
weet niet of het negatief is of niet... ik merk gewoon dat ik gewoon wat moeilijker ben geworden met een hoop dingen
quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:27 schreef Belsezar het volgende:
Gisteren nog wel wat briljant grappigs meegemaakt in het ziekenhuis.
De buurvrouw wilde ook op bezoek gaan bij mijn vader in de avond. Even voor de duidelijkheid, de buurvrouw is het type als dat pillen poppende vrouwtje uit Will & Grace. Jaguar voor de deur, altijd designer kleding aan, met pensioen, 1ste man was een chirurg, de 2de een piloot bij de KLM, d'r zus is apotheker dus pijnverstillers en alle pillen die ze wilt krijgt ze en heeft ze en een gin & tonic steevast in de hand.
Zij mee, komen we aan in mijn vaders kamer pakt ze een mooi kadotasje uit haar tas en geeft die aan mijn vader. Komt eerst chocolade uit. Toen een blikje bier met daarom heen het plastic laagje dat op een halve liter colaflesje zitDus ik zeg dat mag niet hier. Zegt ze: Als ik in het ziekenhuis lig ga ik niet zonder mijn borreltje hoor! Mijn eerst man zei dat dat prima kon dus dat doe ik ook. Ik heb dan altijd een flesje cognac in mijn kastje naast het bed liggen.
We hebben er goed om kunnen lachen. Al snapten zij en mijn vader niks van mijn will & grace referenties
Zo, heerlijk offtopic maar moest het even delen
Moet ik het nog zeggen, of is het overbodig?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik kan mijn gevoelens soms goed tegenhouden, maar soms word ik er ook gek van, omdat ik dan wel "hoteldebotel" ben
Ja, want mannen zijn echt heel makkelijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:27 schreef S95Sedan het volgende:
Als ik niet zoveel van vrouwen hield zou ik homo worden, veel makkelijker...
Wat wil je zeggen schat?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Moet ik het nog zeggen, of is het overbodig?
Jaquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, want mannen zijn echt heel makkelijk
Ik zag maar 1 fotoquote:
Ik moet nóg langerquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:34 schreef Nouk84 het volgende:
Ik krijg dus net een brief met mijn pensioengegevens. Daar staat op dat ik pensioen krijg vanaf 1 augustus 2049. Ik moet dus nog 40 jaar werken![]()
Dat wil ik toch helemaal niet lezen
Hahaquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:34 schreef Nouk84 het volgende:
Ik krijg dus net een brief met mijn pensioengegevens. Daar staat op dat ik pensioen krijg vanaf 1 augustus 2049. Ik moet dus nog 40 jaar werken![]()
Dat wil ik toch helemaal niet lezen
"Ik ook"quote:
Heb je er al eens, anders dan familie, mee samengewoond?quote:
DIe jaquote:
Doe normaal... Mannen kunnen ook vreselijk zijn & onduidelijk & allesquote:
Hehequote:
blabla, geen zin hierin...quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
"Ik ook"![]()
[..]
Heb je er al eens, anders dan familie, mee samengewoond?
Dat is gewoon iets waar je niet over kunt oordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |