Game on.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:01 schreef Phones666 het volgende:
Een vriend van mij ging eens een keer krantjes rondbrengen, en hij had zijn Disturbed t-shirt aan, waar een schedel opstond. Opeens werd hij aangehouden door 2 oude vrouwtjes, en die zeiden:
"Als je Satan aanbidt, dan moet je er niet zo openlijk voor uitkomen."
En toen ik eens een keertje de mijn Nightwish t-shirt aanhad waar een guillotine opstond, vond een vrouw dat ik er niet zo voor moest uitkomen dat ik voor de guillotine was :S
Samenvatting: mensen denken dat mensen die rock of iets in die richting luisteren, de duivel aanbidden.
Klacht: mensen moeten je niet beoordelen op welke muziek je luistert.
countryquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:44 schreef BigKahuna het volgende:
Ik wacht nog steeds even op de uitleg waarom die gekke jongen die er op de laatste pagina bij kwam ervan uitgaat dat ik bij 'de massa' hoor.
Ik luister verdomme naar country! Dat is pas uniek!
hillbillyquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:44 schreef BigKahuna het volgende:
Ik wacht nog steeds even op de uitleg waarom die gekke jongen die er op de laatste pagina bij kwam ervan uitgaat dat ik bij 'de massa' hoor.
Ik luister verdomme naar country! Dat is pas uniek!
Want alle countryluisteraars zijn falers omdat een stel populaire huppelkutjes dat toevallig zegt?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:45 schreef amvrosios het volgende:
[..]
countryje moet maar iets luisteren he
ja godverdomme kanker kanker dit gaat toch kanker nergens over he kanker die alto's met hun bandshirts en lange vieze haren enzo en headbangen gvd jeweetwel die worden gewaardeerd maar gewoon als je naar country luistert word je uitgelachen godverdomme je bent gewoon blind en lui en loopt met de massa mee dus lekker makkelijk om een kleine groep aan te pakken he laffe massa-hondquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:45 schreef amvrosios het volgende:
[..]
countryje moet maar iets luisteren he
nope,het is gewoon niet mijn smaakquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Want alle countryluisteraars zijn falers omdat een stel populaire huppelkutjes dat toevallig zegt?
Zie je hoe subtiel ik je imiteer in mijn eerdere post?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:47 schreef amvrosios het volgende:
[..]
nope,het is gewoon niet mijn smaak
Aidsquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ja godverdomme kanker kanker dit gaat toch kanker nergens over he kanker die alto's met hun bandshirts en lange vieze haren enzo en headbangen gvd jeweetwel die worden gewaardeerd maar gewoon als je naar country luistert word je uitgelachen godverdomme je bent gewoon blind en lui en loopt met de massa mee dus lekker makkelijk om een kleine groep aan te pakken he laffe massa-hond![]()
![]()
![]()
.
Waarom dan de ":') ". Erg neerbuigend. Alsof je beter bent. En dat is natuurlijk niet zo, he.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:47 schreef amvrosios het volgende:
[..]
nope,het is gewoon niet mijn smaak
dan ben je serieus een mongool,als dat de informatie is die je uit mn post weet te halen....quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zie je hoe subtiel ik je imiteer in mijn eerdere post?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:40 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wil je me even uitleggen waarom je zegt dat ik bij de massa hoor terwijl het enige dat je van me weet is dat ik geen bandshirts draag?
ik heb nergens beweert dat ik beter benquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:49 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom dan de ":') ". Erg neerbuigend. Alsof je beter bent. En dat is natuurlijk niet zo, he.
Nou nou, waarom weer zo afzetten tegen mensen die een andere mening hebben. Heb je het hier vaker moeilijk mee, jongen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:50 schreef amvrosios het volgende:
[..]
dan ben je serieus een mongool,als dat de informatie is die je uit mn post weet te halen....
ga eens even me post nog eens goed door lezen,en probeer het te begrijpen... al ben je daar hoogst waarschijnlijk te achterlijk voor
Waarom quote je mij niet ik noemde hem een hilbillyquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:49 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom dan de ":') ". Erg neerbuigend. Alsof je beter bent. En dat is natuurlijk niet zo, he.
ik wil eerst wel eens weten waar hij dat op baseert ?quote:
ik heb het nergens moeilijk mee,gelukkig niet zeg... als ik me druk moet maken om elke rand debiel... dan had ik nu al lang een hart-aanval gehad.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Nou nou, waarom weer zo afzetten tegen mensen die een andere mening hebben. Heb je het hier vaker moeilijk mee, jongen?
Nee, dat deed je impliciet door de "quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:51 schreef amvrosios het volgende:
[..]
ik heb nergens beweert dat ik beter ben
dat ben ik wel,maar dat post ik niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |