abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71023975
Heb zo'n vaag vermoeden dat dat een Randall RM100 is. En als het goed is zitten er buizen in.

Google is your friend.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  donderdag 16 juli 2009 @ 09:34:54 #102
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_71024945
Google is lief .

Ik heb ook Googleles gegeven aan een derde klas .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 16 juli 2009 @ 09:41:45 #103
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_71025080
Ik heb ooit een opdracht voor school gekregen om op een basisschool een aantal klassen 'google-les' te geven
  donderdag 16 juli 2009 @ 09:45:10 #104
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_71025148
Het is wel nuttig op zich, ze moeten die koters eens leren hoe met succes met internet om te gaan, maar die docenten weten het zelf niet.
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_71027047
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 08:36 schreef The_Dean het volgende:
Heb zo'n vaag vermoeden dat dat een Randall RM100 is. En als het goed is zitten er buizen in.

Google is your friend.
idd, dat was hem, en google was weer vriendelijk, lijtk me toch best interesant die randall RM serrie dingen...
pi_71027554
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 02:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hoi
Probeer op het moment deze solo te spelen:

Lukt alleen niet echt, ken em nog niet helemaal en kan niet op volledige snelheid spelen
Jij liever dan ik, nummers van Cynic waag ik me liever niet aan. Moet zeggen dat ik het tweede album nog maar 1 of 2 keer heb geluisterd, blijft me weinig van hangen. Ik ben ooit eens met "How could I" bezig geweest, maar erg ver ben ik daar nooit mee gekomen
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_71027640
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 09:45 schreef Witchfynder het volgende:
Het is wel nuttig op zich, ze moeten die koters eens leren hoe met succes met internet om te gaan, maar die docenten weten het zelf niet.
ik snap ook nog altijd niet hoe ik met google en internet om moet gaan
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:11:35 #108
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_71027657
Zo, ze wilden dat ik procedures ging schrijven... nou, ik heb er al 16 in 3 categorieën gedefiniëerd .

Procedures schrijven is net als gitaar spelen; soms is het lastig op gang komen, maar als je het eenmaal hebt ben je niet meer te stoppen. Alles stroomt er gewoon harmonisch uit .
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:15:56 #109
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_71027807
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 09:45 schreef Witchfynder het volgende:
Whehe, hoe herkenbaar Ik kom dus voor de ICT bij vele basisscholen, maar de kinderen kunnen heel vaak veel meer dan de docenten En die docenten willen ook nooit iets aannemen, ze denken het altijd beter te weten... Vooral als ze het eens in een Computer Idee hebben gelezen
Don't let my username fool you...
pi_71027989
Wat een tijden... ik was al halverwege de middelbare school toen ik voor het eerst een computer gebruikte...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_71028185
Iemand van jullie gisteren nog naar Brian Setzer Orchestra geweest?
Ik stond redelijk vooraan en heb genoten! Ik speel al jaren (bas)partijen van Setzer, maar dit blies me helemaal weg. Om je een indruk te geven:

Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:28:58 #112
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_71028203
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:15 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Whehe, hoe herkenbaar Ik kom dus voor de ICT bij vele basisscholen, maar de kinderen kunnen heel vaak veel meer dan de docenten En die docenten willen ook nooit iets aannemen, ze denken het altijd beter te weten... Vooral als ze het eens in een Computer Idee hebben gelezen
Ja, dat zijn de ergste! De mensen die de Computer Idee ofzo lezen en dan denken op niveau met ons een gesprek te voeren, zich totaal niet realiserende dat een bedrijfsomgeving heel anders is dan hun hobby pc'tje thuis .

Dat is net zoiets als die kloklepelpubergitaristjes die ooit een foto van Dimebag gezien hebben en wel ff bij de muziekwinkel een uitgebreid gesprek over techniek en gear gaan hebben .
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:29:34 #113
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_71028229
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:28 schreef Rooligan het volgende:
Iemand van jullie gisteren nog naar Brian Setzer Orchestra geweest?
Ik stond redelijk vooraan en heb genoten! Ik speel al jaren (bas)partijen van Setzer, maar dit blies me helemaal weg. Om je een indruk te geven:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Ljx2UIiKVa4&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Ljx2UIiKVa4&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Hoe heet dit stuk? "Swinging HTML"? .
pi_71028295
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:29 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Godskl*re wat ben je snel
Inmiddels aangepast
Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
pi_71028672
Computer?
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:57:13 #116
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_71028974
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:32 schreef Rooligan het volgende:

[..]

Godskl*re wat ben je snel
Inmiddels aangepast
Doe ik nog tussen het telefoneren, topdesken, documenten schrijven en collega's instructie geven in .
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:13:14 #117
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_71029461
Topdesk
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:15:26 #118
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_71029526
Btw: als mensen hier "Anvil! The Story of Anvil" nog niet gezien hebben; doen! Echt een geweldige, interessante en confronterende documentaire.

Voor de n00bs; Anvil is een Canadese metalband die nooit echt doorgebroken is, maar sinds de jaren '80 wel een bijna legendarische reputatie opgebouwd hebben.
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:15:55 #119
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_71029539
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:13 schreef DrD00m het volgende:
Topdesk
En dan te bedenken dat het waarschijnlijk nog het beste systeem hiervoor is .
pi_71030140
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:15 schreef Witchfynder het volgende:
Btw: als mensen hier "Anvil! The Story of Anvil" nog niet gezien hebben; doen! Echt een geweldige, interessante en confronterende documentaire.

Voor de n00bs; Anvil is een Canadese metalband die nooit echt doorgebroken is, maar sinds de jaren '80 wel een bijna legendarische reputatie opgebouwd hebben.
*noteert
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:12:01 #121
20720 brother52
Dus..........
pi_71031212
Anvil, die naam komt me nog ergens vaag bekend voor.....
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_71031353
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:08 schreef Cynic het volgende:

[..]

Jij liever dan ik, nummers van Cynic waag ik me liever niet aan. Moet zeggen dat ik het tweede album nog maar 1 of 2 keer heb geluisterd, blijft me weinig van hangen. Ik ben ooit eens met "How could I" bezig geweest, maar erg ver ben ik daar nooit mee gekomen
Ach Traced in Air is niet zo idioot moeilijk als Focus heb ik het idee, en tja... How Could I, das ook wel een extreem moeilijk nummer
Maar goed, ik heb nooit gezegd dat ik hun nummers goed kan spelen... En ja, Traced in air heeft nu ik er nog eens over na denk toch best lastige nummers, probeer maar eens dat ene riffje van Evolutionary Sleeper te spelen
I'm not lost, it's just I've no idea where I am
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:18:19 #123
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_71031416
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:12 schreef brother52 het volgende:
Anvil, die naam komt me nog ergens vaag bekend voor.....
Hun bekendste nummer is denk ik wel "Metal on Metal" . De zanger/gitarist doet ook een act waarbij hij gitaar speelt met een vibrator .
pi_71031440
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:29 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Heh .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')