idd, dat was hem, en google was weer vriendelijk, lijtk me toch best interesant die randall RM serrie dingen...quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:36 schreef The_Dean het volgende:
Heb zo'n vaag vermoeden dat dat een Randall RM100 is. En als het goed is zitten er buizen in.
Google is your friend.
Jij liever dan ik, nummers van Cynic waag ik me liever niet aan. Moet zeggen dat ik het tweede album nog maar 1 of 2 keer heb geluisterd, blijft me weinig van hangen. Ik ben ooit eens met "How could I" bezig geweest, maar erg ver ben ik daar nooit mee gekomenquote:Op donderdag 16 juli 2009 02:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hoi![]()
Probeer op het moment deze solo te spelen:
Lukt alleen niet echt, ken em nog niet helemaal en kan niet op volledige snelheid spelen
ik snap ook nog altijd niet hoe ik met google en internet om moet gaanquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:45 schreef Witchfynder het volgende:
Het is wel nuttig op zich, ze moeten die koters eens leren hoe met succes met internet om te gaan, maar die docenten weten het zelf niet.
Whehe, hoe herkenbaarquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:45 schreef Witchfynder het volgende:
Het is wel nuttig op zich, ze moeten die koters eens leren hoe met succes met internet om te gaan, maar die docenten weten het zelf niet.
Ja, dat zijn de ergste! De mensen die de Computer Idee ofzo lezen en dan denken op niveau met ons een gesprek te voeren, zich totaal niet realiserende dat een bedrijfsomgeving heel anders is dan hun hobby pc'tje thuisquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Whehe, hoe herkenbaarIk kom dus voor de ICT bij vele basisscholen, maar de kinderen kunnen heel vaak veel meer dan de docenten
En die docenten willen ook nooit iets aannemen, ze denken het altijd beter te weten... Vooral als ze het eens in een Computer Idee hebben gelezen
Hoe heet dit stuk? "Swinging HTML"?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:28 schreef Rooligan het volgende:
Iemand van jullie gisteren nog naar Brian Setzer Orchestra geweest?
Ik stond redelijk vooraan en heb genoten! Ik speel al jaren (bas)partijen van Setzer, maar dit blies me helemaal weg. Om je een indruk te geven:
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Ljx2UIiKVa4&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Ljx2UIiKVa4&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Godskl*re wat ben je snelquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoe heet dit stuk? "Swinging HTML"?.
Doe ik nog tussen het telefoneren, topdesken, documenten schrijven en collega's instructie geven inquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:32 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Godskl*re wat ben je snel![]()
Inmiddels aangepast
*noteertquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:15 schreef Witchfynder het volgende:
Btw: als mensen hier "Anvil! The Story of Anvil" nog niet gezien hebben; doen! Echt een geweldige, interessante en confronterende documentaire.
Voor de n00bs; Anvil is een Canadese metalband die nooit echt doorgebroken is, maar sinds de jaren '80 wel een bijna legendarische reputatie opgebouwd hebben.
Ach Traced in Air is niet zo idioot moeilijk als Focus heb ik het idee, en tja... How Could I, das ook wel een extreem moeilijk nummerquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Jij liever dan ik, nummers van Cynic waag ik me liever niet aan. Moet zeggen dat ik het tweede album nog maar 1 of 2 keer heb geluisterd, blijft me weinig van hangen. Ik ben ooit eens met "How could I" bezig geweest, maar erg ver ben ik daar nooit mee gekomen
Hun bekendste nummer is denk ik wel "Metal on Metal"quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:12 schreef brother52 het volgende:
Anvil, die naam komt me nog ergens vaag bekend voor.....
Hehquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoe heet dit stuk? "Swinging HTML"?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |