zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:31 schreef sanderman112 het volgende:
hij is het bewijs dat drugs slecht is
Mensen die niet zoals hij willen eindigen, zouden er nooit aan moeten beginnen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:26 schreef Hetiszover het volgende:
Ik zag Simon Vinkenoog en toen dacht ik: zo wil ik niet eindigen.
Want het is beter om als braaf mensch te sterven, zonder ideeën, zonder illusies, zonder naam, zonder herinnering. Dood voordat je dood kon heten. Het leven is al zo lang.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:31 schreef sanderman112 het volgende:
hij is het bewijs dat drugs slecht is
Vuile Hippiequote:Op woensdag 15 juli 2009 00:35 schreef Ringo het volgende:
[..]
Want het is beter om als braaf mensch te sterven, zonder ideeën, zonder illusies, zonder naam, zonder herinnering. Dood voordat je dood kon heten. Het leven is al zo lang.
Slaap lekker, medeburgers.
Hollandse groente is gezond.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Jongens toe nou, ik begin net vanavond aan een stoppoging
What up met deze anti-hippie kloon? Is 2004 terug ofzo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:39 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Vuile Hippie![]()
Jij leeft zeker ook van een uitkering en woont in een kraakpand om je te verzetten tegen de moderne maatschappij?
En Wiet is voor homo's en negers
,,De meeste gevangenen zitten niet achter tralies, maar gekneld in de waandenkbeelden, angsten en vooroordelen van een oppervlakkig bestaan.''quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:26 schreef Hetiszover het volgende:
Ik zag Simon Vinkenoog en toen dacht ik: zo wil ik niet eindigen.
Haha Junkquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:45 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
What up met deze anti-hippie kloon? Is 2004 terug ofzo?
Maargoed, ik zie dus dit topic en nu wil ik blowen
Spuit 11quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
,,De meeste gevangenen zitten niet achter tralies, maar gekneld in de waandenkbeelden, angsten en vooroordelen van een oppervlakkig bestaan.''
SV
Nee, ik ben een goudgetooide slaaf in dienst van het grootkapitaal. En ik vier vier weken vakantie omdat ik me de rest van het jaar uit de naad heb gewerkt. In die vier weken doe ik niet veel meer dan slapen, drinken, schrijven, tóch weer werken (maar voor eigen rekening) en koffie drinken met het FD op mijn schoot.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:39 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Vuile Hippie![]()
Jij leeft zeker ook van een uitkering en woont in een kraakpand om je te verzetten tegen de moderne maatschappij?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:09 schreef amvrosios het volgende:
Simon wie?
Hij gebruikte geen heroïnequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |