En heb je nu je bijna-ex-zwager of je zus in huis?quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:54 schreef ColtZ40 het volgende:
We hebben een nieuwe bewoner in huis..... De man van mijn zus wil scheiden na 14 maanden huwelijk..... Hij heeft er goed over nagedacht, doe dat dan ook over trouwen.
Arme StereoTic, plaag die jongen niet zo.quote:
zijn zusje!quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
En heb je nu je bijna-ex-zwager of je zus in huis?
Goeiemorgen trouwens!
Lijkt me inderdaad heel raar. Vind het ook wel echt heel zielig voor haar, zo kort getrouwd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zijn zusje!
Het is zo dubbel allemaal. Vorige week vriend van ons afscheid moeten nemen van zijn grote liefde en nu dit weer! pfff...
Precies! We waren het al niet van plan om te gaan doen en nu al helemaal niet meer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:36 schreef bleiblei het volgende:
lekker debiele hond. na 14 maanden er genoeg van hebben. ga dan niet trouwen. dit soort lui gooien de gedachte achter trouwen te grabbel.
Hebben ze tegenwoordig ook al een wildwaterbaan op de kermis?!quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:39 schreef bleiblei het volgende:
en ze zijn kermis aan het opbouwen! ik kan vanaf hier de opbouw van het reuzenrad en wildwaterbaan volgen.
Maar dan trouwen ze vaak om de verkeerde redenen. Een neef van mij trouwde met zijn lief waar hij al 10 jaar mee samenwoonde, om de relatie een "nieuwe impuls" te geven. Jaar later waren ze gescheiden. Net als mensen die kindertjes krijgen om de relatie te redden, dat is ook zo ongelofelijk stom.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies! We waren het al niet van plan om te gaan doen en nu al helemaal niet meer.
Je ziet dat zo vaak, jarenlange relatie dan gaan ze trouwen en is het allemaal ineens over.
Heb je het nou over mijn broer?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar dan trouwen ze vaak om de verkeerde redenen. Een neef van mij trouwde met zijn lief waar hij al 10 jaar mee samenwoonde, om de relatie een "nieuwe impuls" te geven. Jaar later waren ze gescheiden. Net als mensen die kindertjes krijgen om de relatie te redden, dat is ook zo ongelofelijk stom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |