quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eey dat had ik nog niet zo bedacht.... expres in de popcorn stikken voor mond op mond....
Dat zou wel kunnen idd. Wel eens met een meisje naar From Hell geweest maar. Ik had toen die dag een begrafenis gehad en liep in pak en overjas en omdat het sneeuwde ook een mutsje op. Daarna nog even wat gaan drinken en moest ik sigaretten kopen. Toen ik terugkwam stond ze op mij te wachten voor dat cafe maar toen ik haar op haar schouder tikte schrok ze ivm die jas en en die muts......quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:20 schreef Soempie het volgende:
Als je eerst horror kijkt en je raakt haar later 's nachts aan schrikt ze zich dood.
Ja dan hoop ik wel dat het een meid is die dat doet en niet Gerard Joling ofzo....quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen idd. Wel eens met een meisje naar From Hell geweest maar. Ik had toen die dag een begrafenis gehad en liep in pak en overjas en omdat het sneeuwde ook een mutsje op. Daarna nog even wat gaan drinken en moest ik sigaretten kopen. Toen ik terugkwam stond ze op mij te wachten voor dat cafe maar toen ik haar op haar schouder tikte schrok ze ivm die jas en en die muts......
Ligt er maar net aan wie je voor een date vraagt natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dan hoop ik wel dat het een meid is die dat doet en niet Gerard Joling ofzo....
Maar met een horror kan je lekker tegen elkaar aankruipen en hand om hara heen slaanquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee joh, comedy is ook goed. Dan kun je elkaar lachend aankijken en als je je verslikt in je drinken, dan kan ze je op je rug kloppen..en dan komt van het een het ander...
ofzo.
Dan kun je beter drama doen. Mag je haar ook nog troosten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar met een horror kan je lekker tegen elkaar aankruipen en hand om hara heen slaan
Klopt ergens in Februari als ik het goed herinner.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gelijk opgezocht welk jaartal (2001) die date was.![]()
of gewoon direct vragen, neuken na de film?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan kun je beter drama doen. Mag je haar ook nog troosten.
Slaapsequote:Op woensdag 15 juli 2009 23:32 schreef Soempie het volgende:
Ik ben moe van het strand, dus ik ga maar eens naar bed.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan kun je beter drama doen. Mag je haar ook nog troosten.
Truste Soempiequote:Op woensdag 15 juli 2009 23:32 schreef Soempie het volgende:
Ik ben moe van het strand, dus ik ga maar eens naar bed.
Ciao Etciequote:Op woensdag 15 juli 2009 23:33 schreef Etcetera het volgende:
Heerlijk paar uur Anno 1404 gespeeldBen bezig met Electress worden, en geloof dat er weer schot in het zaakje zit
Kan nu Quartz gaan mijnen
Nu nog een beetje Van Nul tot Nu lezen en dan slapen
Hey, bij het ontbijt, moet je je eitje gebakken, gekookt of bevrucht.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
of gewoon direct vragen, neuken na de film?![]()
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hey, bij het ontbijt, moet je je eitje gebakken, gekookt of bevrucht.
Hey Meisquote:
Haaaaaaaaaaaaaaj Andyquote:
Die is lamequote:Op woensdag 15 juli 2009 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die is goed! Die moet ik onthouden!
Hij is ook niet bestemd om direct tegen vrouwen te zeggen maar meer als ik weer eens een mannenhumorweekend heb. Als pseudokomisch materiaal.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die is lame![]()
De kans dat je vierkant wordt uitgelachen is 75% aanwezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |