Nee.quote:
Ik ben 14...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:31 schreef TNA het volgende:
Dat jij een gefaked orgasme constateert bij een 3-jarige kleuter maakt jou een smerige pedofiel.
Als er meisjes van 5 zijn die moeder zijn dan zijn er ook vast wel meisjes van 3 die weten wat een orgasme is...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:32 schreef remlof het volgende:
Alsof een meisje van 3 überhaupt weet wat een orgasme is
En dat faken leren ze pas veel later
Post #5.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:33 schreef 3keernix het volgende:
Vuile Pedo! je hebt gewoon staan kijken!
Dat jij 't als 'een orgasme faken' zag maakt jou eigenlijk best wel smerig. Kinderen van die leeftijd zijn daar nog echt niet mee bezig, zelfs niet in deze tijd.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:29 schreef Big_Boss. het volgende:
TS werkt bij een Turk eethuis en was rond een uur of 4 's middags begonnen met werken, rond een uur of half 7 komt er een gezin met 3 kinderen (zonder mama) eten bestellen, ze bestelde vrij veel en er waren ook vrij veel mensen voor hun, en het jongste dochtertje van die lieve meneer fakete (om de verveling tegen te gaan) een orgasme in de tussentijd... TS stond met een ''''' uitdrukking op zijn gezicht 10 seconde lang te kijken naar dat meisje dat het ook nodig vond om haar jurkje naar boven te trekken waardoor je haar slip kon zien... Gelukkig was het desbetreffende gezin al snel weer weg... Maar toch had ik de rest van de dag nog steeds zoiets iets van.
.
Samenvatting : Meisje van een jaar of 3 faked een orgasme op de zaak en doet haar jurkje omhoog waardoor haar slip zichtbaar is terwijl zij en de rest van de aanwezige gezinsleden op hun eten aan het wachten zijn....
Klacht : Meisje van een jaar of 3 faked een orgasme op de zaak en doet haar jurkje omhoog waardoor haar slip zichtbaar is terwijl zij en de rest van de aanwezige gezinsleden op hun eten aan het wachten zijn....
Fokken op je 14equote:Ik ben 14...
Wat is daar mis mee?! Wil je dat ik m'n PUB-homies erbij haal?quote:
Meisjes van 5 zijn nog niet vruchtbaar. Ik denk ik zeg het evenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:33 schreef Big_Boss. het volgende:
[..]
Als er meisjes van 5 zijn die moeder zijn dan zijn er ook vast wel meisjes van 3 die weten wat een orgasme is...
Nee joh, gewoon een tanga jwz.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
haar slip?
haar huggies dry nights zeker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |