SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe is gekquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
MF ligt plat, deze quote ik morgen nog een keer.![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:47 schreef Worldbeater het volgende:
Aparte foto in een advertentie voor velgen.
automatiserings foutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:47 schreef Worldbeater het volgende:
Aparte foto in een advertentie voor velgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar heb ik ook ooit nog naar gekeken ter vervanging van m'n gs toenquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja, die![]()
leuke brommer dit :
http://motoren.marktplaats.nl/motoren-suzuki/267438285-suzuki-tl-1000-s-special-naked-bike-1998.html?return=eJw1jt0OgjAMRt%2FFBC5hGz%2FqyGL0TSZgWBisoV0Uje%2FuJnrV87WnTbXk8mUka1CKspI77PXSDs1ABDLPRwf9nE16GQms1oTZbPNNyWCA08MqnnaoyCXFmSfFBXwAFqAzAWIDfg1LAZ4mxAveOvz79BtP0Zv91C%2BmjfYjCvu6PlQxrSGVojhWcee6Ttvt66o3GO%2Bhon%2F60SSiEozst3DG4mkH8ReeAnjFUlxIgU%2FBIbWu61VdM7Fr3h%2B3lk6G&df=1&fta=eNotUVtSxCAQvAtV7jcTSIChcgWvsEUY0JRZQy2JopZ3d1B%2F5kEP3UMT0OBXRYvivG%2FXt7BV4SuCBhRtm%2BFCdT52BF9OlJ5W9KVwsR34uRZfM9WOHXx0K%2Fh63tJ9jX5rCGaa7Oi3D9SDciP45eOGHAL6l3es5%2Bf5sj4M8tg4gJTS72VFuJRyzvJS78dczkvZ6xF3SvM0yaFvpVGU8JSE51FuFYqVftdlCRROupQotpQWp%2B3Scsok1ci9UQvlljOQiqZlN1qlEuMqGJhaBlhygpaDDS4sfxmIc9TBcI4DaGdacgYGpVqK0UQ7tEQ2msm2PFG2nXfSI19pmVxyXddRIul4njsVWzYuBq3%2B%2BDPryxBk588y2tj1cl76XgsAmcBZqwmYbxkTjYyTzi72d4UhjfD7TWzBsZdA9bql16fjuVsjGWA7bqFdu1tsEKHqJqEI78I%2F%2FpdvwgeU%2BPX9%2FQM%2FKKN5&fta_ind=24&fs=1
Sinds wanneer rijdt hij een SV dan? Of had hij die?quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:53 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
OMG, ik zie het nu pas. Het is kratjuh.
B12 kopuhhhquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:28 schreef Cocktailprikker het volgende:mja k zet intussen maar wat opzij zodat ik zo straks meteen iets fatsoenlijks kan kopen
als 2 druppelsquote:Op donderdag 30 juli 2009 06:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
Sinds wanneer rijdt hij een SV dan? Of had hij die?
Aangezien hij nu toch een blauwe kwaak heeft.
't Lijkt ook helemaal niet op kratjuh!
Mea culpa, zat in de bioscoopquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:58 schreef Den_Haag het volgende:
stinkie, wakker worden!! werk aan de winkel
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:09 schreef Cageon het volgende:
ach t lijkt zo'n lelijke duivel, maar t is een schaap in wolfskleren.
TLR is zo mak als een lammetje, zolang je maar beheerst gas geeft
Wrede motor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs ik vind het een plat kontje.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Marketingen WB trap er in
free publicity
WD40 is geen echte kruipolie.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand tips om een vastgerotte inbus bout los te krijgengisteren met geweld en WD40 geprobeerd, de 6 hoeken zijn al iets vern%*(&(_
quote:Motor-Forum is tijdelijk niet bereikbaar wegens onderhoud.
Motor-Forum is tijdelijk niet bereikbaar in verband met technische problemen.
Hieronder vind je enige willekeurige uitspraken om je in de tussentijd te amuseren:
We repair all bikes, so no BMW's please.
Grappige shizzle.quote:
quote:Hieronder vind je enige willekeurige uitspraken om je in de tussentijd te amuseren:
Verslaafd aan MF? - Niels
ja dat heetstoken had ik al es eerder gezien, mr heb geen brander liggenquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:38 schreef Worldbeater het volgende:
WD40 is geen echte kruipolie.
**Bij het betere handwerk ook de imbussleutel er voor het draaien met de hamer goed inslaan.
Maar bij mij breekt eerder het gereedschap dan dat ik de kop doldraai.
Dus of hij was al iets rond, of de imbussleutel zat er nog niet helemaal in** of past niet goed. (extra tape erbij)
Bij vastzittende bouten de kop/ draad als je er bij kan goed heetstoken met speciaal gereedschap.
Eventueel losdraaien met een luchtsleutel (is automatisch hoog frequent tikken+draaien) en het is zo los.
Ik verkoop ze.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja dat heetstoken had ik al es eerder gezien, mr heb geen brander liggen
gaat gewoon Leon/Copper wordenmocht ie dan toch uitgeboord moeten worden dan kunnen zij dat meteen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leon/Copper.
Een Seat Leon in Mini Cooper uitvoering.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |