Dat kon je sowieso met zo'n soort muziekquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:56 schreef Gamesua het volgende:
Maw, ik kon net zo goed dat op mute zetten, een ander liedje luisteren, en dan dit opzetten.
Met een minuut lukt het ook wel hoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:16 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Omdat deze liedjes misschien gemixt moeten worden? Dat gaat lastig met 30 sec intro
Ja klopt, maar het is fijn als je speling hebt, als mensen dit niet kunnen waarderen moeten ze maar rips downloaden, dan heb je daar geen last van.quote:
Dat heb je altijd met original/club mixes, die zijn expres zo opgezet om de DJ ruimte te geven om twee tracks aan elkaar te breien op een feest, niet om apart te beluisteren. Pak dan de 'radio' of 'short' edit o.i.d.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:56 schreef Gamesua het volgende:
What the fuck.
Pas na 3:14 begint het liedje eindelijk. Tot dan zit je dus kut opbouw te luisteren. Hallo, een kwart van mijn liedjes is even lang of korter dan dat. Maw, ik kon net zo goed dat op mute zetten, een ander liedje luisteren, en dan dit opzetten. Totaal nutteloos, laat me toch luisteren naar wat er eigenlijk te horen valt ipv standaard kut opbouw.
Ja ik kan wel doorspoelen maar niet als het op de radio komt of het in een playlist zit op mijn telefoon met scherm locked in mijn zak.
En zo ook veel andere liedjes eigenlijk. Mijn persoonlijke max: 30 seconden. Meer dan dat en het is ECHT saai. Waarom begrijpen mensen niet dat het niet om de opbouw gaat maar om de main melodie die het liedje maakt? Laat me daar wat meer van horen gvd.
MET TAKKEH!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:39 schreef Noway666 het volgende:
Opbouw, opbouw ? Hoor de hele tijd het zelfde!
boom boom boom boom boom boom boom boom boom boom boom boom boom boom boom
Scheer je weg, alto-tuig!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:39 schreef Noway666 het volgende:
Opbouw, opbouw ? Hoor de hele tijd het zelfde!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |